- Katılım
- 18 Haz 2007
- Mesajlar
- 256
ben max: 145 km yi gördüm iki kişi ile istanbul ankara yolunda Cuma aksamı saat 21:00 istanbul -,kastamonu arası geziye cıkıyoruz eslık etmek isteyen varsa katılsın 
arkadaslar ben bu sitede yeniyim birisinin söylemesiyle ögrendim neyse konuya gecmek istiyorum cbr 125 almaya niyetliyim hastayım motora ama cok fazla söylenti ve yazı okudum motorun ebatları ile ilgili yardımcı olursanız sevinirim boyum 1.76 kilo 85 acaba bu motor benim için ufak mı kalır mesela aprillia 125 (dogrumu yazdım??) mi almalıyım iki arada bi derede kaldım gönlüm cbr da ama ebat konusu beni korkutuyor siz cbr fanatiklerininden rica ediyorum beni bu konuda aydınlatırmısınız:silent::silent::silent:
arkadaslar ben bu sitede yeniyim birisinin söylemesiyle ögrendim neyse konuya gecmek istiyorum cbr 125 almaya niyetliyim hastayım motora ama cok fazla söylenti ve yazı okudum motorun ebatları ile ilgili yardımcı olursanız sevinirim boyum 1.76 kilo 85 acaba bu motor benim için ufak mı kalır mesela aprillia 125 (dogrumu yazdım??) mi almalıyım iki arada bi derede kaldım gönlüm cbr da ama ebat konusu beni korkutuyor siz cbr fanatiklerininden rica ediyorum beni bu konuda aydınlatırmısınız:silent::silent::silent:
movistar
Ampul renkleri farklı olabilir. Orjinal değil farklı ampul kullanmışlardır muhtemelen. Götür sağ tarafa da aynı ampulden taksınlar :mrgreen:
ilhan1154
Evet , site şu an yenilenme çalışmasında... Allah akıl fikir versin diyerekten ne olacak acaba diye merak ediyorum.
Selam ;
Bugün 8000 bakımını yaptırdım. Birkaç şikayetimde vardı ilettim onları hepsini halletmişler ama motorun çekişi ve hızı tatmin etmiyodu beni herkes 145 falan görüyorum diyor ben 125 i geçemedim bunu ilettim ama lastikleri değiştirmişsin bu lastiklerle çok fazla performans bekleme dediler. Lastiklerde arka Pirelli Mt75 130/70/17 ön de değişti 90 lık yine Pirelli mt75 sizce normal mi söledikleri yani cidden lastiklerden mi kaynaklanıyor ?
Lastiklerin çekişi düşürdüğü, son hızı azalttığı kesinlikle doğru.
Lastiklerin çekişi düşürdüğü, son hızı azalttığı kesinlikle doğru. Herkes 145 hatta ben 155 görüyor(dum) ama nasıl görüyorÇok güzel bi rampada yatıyor motorunun üstüne, ayaklarını kollarını kapatıyor başlıyor asılmaya
155 den sonra devir kesiciye giriyor. Yani taş çatlasa 155.
Lastiklerin değişmiş olsa bile 125'i geçememen bana tuhaf geldi. Galiba sen yatmadan deniyorsun bu sürati ?
Eğer motorun üstüne yatmazsan dediğin gibi 125'i geçmiyor ki bu normal![]()
arkadaşlar sizce hondaya dava açabilirmiyiz hahahaha sebebi ben cbr125 r aldım ama bu sene onun yeni kasası çıkarsa olurmu sizce adam beni kandırmış durma düşmez mi ozaman