Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
ben max: 145 km yi gördüm iki kişi ile istanbul ankara yolunda Cuma aksamı saat 21:00 istanbul -,kastamonu arası geziye cıkıyoruz eslık etmek isteyen varsa katılsın :)
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
1
cbr aday adayı

arkadaslar ben bu sitede yeniyim birisinin söylemesiyle ögrendim neyse konuya gecmek istiyorum cbr 125 almaya niyetliyim hastayım motora ama cok fazla söylenti ve yazı okudum motorun ebatları ile ilgili yardımcı olursanız sevinirim boyum 1.76 kilo 85 acaba bu motor benim için ufak mı kalır mesela aprillia 125 (dogrumu yazdım??) mi almalıyım iki arada bi derede kaldım gönlüm cbr da ama ebat konusu beni korkutuyor siz cbr fanatiklerininden rica ediyorum beni bu konuda aydınlatırmısınız:silent::silent::silent:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
106
iyi aksamlar cbrciler benim suan todayım var...değiştirmek istedim 2 el cbr bulmustuk daha 4.000 km de 2006 3.250 ye ben babama dedim bosver yeni kasası cıkacak dedim pisman oldum... bize 1ağustosta yeni kasaların yerini alacaklarını söylediler ve almadı :( niye acaba bilgisi olan var mı?? fiyatta değişiklik olur mu ki??
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
arkadaslar ben bu sitede yeniyim birisinin söylemesiyle ögrendim neyse konuya gecmek istiyorum cbr 125 almaya niyetliyim hastayım motora ama cok fazla söylenti ve yazı okudum motorun ebatları ile ilgili yardımcı olursanız sevinirim boyum 1.76 kilo 85 acaba bu motor benim için ufak mı kalır mesela aprillia 125 (dogrumu yazdım??) mi almalıyım iki arada bi derede kaldım gönlüm cbr da ama ebat konusu beni korkutuyor siz cbr fanatiklerininden rica ediyorum beni bu konuda aydınlatırmısınız:silent::silent::silent:

bence cbr yanlız başınayken çok guzel de, evet üzerine biri oturunca kayboluyor biraz. Ama o bizim çirkinliğimiz; cıbırla bi alakası yok...:wiinkk:

gitceksin mağazaya oturacaksın bi cıbırın üstüne, beğenirsen -ki beğeneceksin- , kendine yakıştırırsan -ki yakıştıracaksın:cat:- alacaksın. No problem yani...
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
benim soldaki hız göstergesi ile yakıt göstergesinin ışığı çalışmıyordu,serviste yaptırdım karanlık olunca farkettim.sonraki takılan yer çok aydınlık sağ taraf orjinal renginde yanıyor.çift renk oldu nerdeyse.
yanlış bi ampulmü taktılarki.gösterge ampulleri kaçlık bilen varmı arkadaşlar
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
arkadaslar ben bu sitede yeniyim birisinin söylemesiyle ögrendim neyse konuya gecmek istiyorum cbr 125 almaya niyetliyim hastayım motora ama cok fazla söylenti ve yazı okudum motorun ebatları ile ilgili yardımcı olursanız sevinirim boyum 1.76 kilo 85 acaba bu motor benim için ufak mı kalır mesela aprillia 125 (dogrumu yazdım??) mi almalıyım iki arada bi derede kaldım gönlüm cbr da ama ebat konusu beni korkutuyor siz cbr fanatiklerininden rica ediyorum beni bu konuda aydınlatırmısınız:silent::silent::silent:

bence 1.76 boyunla cbr 125e rahat rahat bınebılırsın ama kiloya gelınce ona bişey dıyemem :)

bu hondanın sitesı ne ya cbr 125 i secınce aksesuarları tıkladım soldakı resımde yenı kasa cbr 125 var sagdekı resımde görkemın dedıgı gibı sticker ları degısmıs eskı kasa cbr 125 resmı var :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
movistar
Ampul renkleri farklı olabilir. Orjinal değil farklı ampul kullanmışlardır muhtemelen. Götür sağ tarafa da aynı ampulden taksınlar :mrgreen:

ilhan1154
Evet , site şu an yenilenme çalışmasında... Allah akıl fikir versin diyerekten ne olacak acaba diye merak ediyorum.
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
movistar
Ampul renkleri farklı olabilir. Orjinal değil farklı ampul kullanmışlardır muhtemelen. Götür sağ tarafa da aynı ampulden taksınlar :mrgreen:

ilhan1154
Evet , site şu an yenilenme çalışmasında... Allah akıl fikir versin diyerekten ne olacak acaba diye merak ediyorum.

:cherry:eek:dada heryer arıza formuyla doldu nerdeyse 6 aylık yakacak çıktı:mrgreen:bidaha gidelim bakalım birde fardaki en alttaki küçük parkı mavi takmış adam onuda sonra farkettim gülmekten öldüm ya mavi ışık :queen:hiç sevmem düğün salonu gibi.
bana sağ orta grenaj lazım arkadaşlar repsol ucuz denkgelirse bilgi verinde alıyım.eywallah sağolun
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
29
Selam ;

Bugün 8000 bakımını yaptırdım. Birkaç şikayetimde vardı ilettim onları hepsini halletmişler ama motorun çekişi ve hızı tatmin etmiyodu beni herkes 145 falan görüyorum diyor ben 125 i geçemedim bunu ilettim ama lastikleri değiştirmişsin bu lastiklerle çok fazla performans bekleme dediler. Lastiklerde arka Pirelli Mt75 130/70/17 ön de değişti 90 lık yine Pirelli mt75 sizce normal mi söledikleri yani cidden lastiklerden mi kaynaklanıyor ?
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Selam ;

Bugün 8000 bakımını yaptırdım. Birkaç şikayetimde vardı ilettim onları hepsini halletmişler ama motorun çekişi ve hızı tatmin etmiyodu beni herkes 145 falan görüyorum diyor ben 125 i geçemedim bunu ilettim ama lastikleri değiştirmişsin bu lastiklerle çok fazla performans bekleme dediler. Lastiklerde arka Pirelli Mt75 130/70/17 ön de değişti 90 lık yine Pirelli mt75 sizce normal mi söledikleri yani cidden lastiklerden mi kaynaklanıyor ?

Lastiklerin çekişi düşürdüğü, son hızı azalttığı kesinlikle doğru. Herkes 145 hatta ben 155 görüyor(dum) ama nasıl görüyor :) Çok güzel bi rampada yatıyor motorunun üstüne, ayaklarını kollarını kapatıyor başlıyor asılmaya :) 155 den sonra devir kesiciye giriyor. Yani taş çatlasa 155.

Lastiklerin değişmiş olsa bile 125'i geçememen bana tuhaf geldi. Galiba sen yatmadan deniyorsun bu sürati ?

Eğer motorun üstüne yatmazsan dediğin gibi 125'i geçmiyor ki bu normal :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
yeni model değil onlar eskilerin stıckerlanıp kakalanmaya calışılması
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende bi cabbar istiyorum yav !!! of ucuz yolulu !!
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
5
merhaba arkadaşlar.. ben manisadan 15 yaşında bir gencim..CBR 125 R ım yok ama hastasıyım arklar. . ehliyeti aldıktan sonra hmn bi cbr 125 almayı düşünüorumm.. benide listeye eklerseniz çok mutlu olurumm..
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
arkadaşlar sizce hondaya dava açabilirmiyiz hahahaha sebebi ben cbr125 r aldım ama bu sene onun yeni kasası çıkarsa olurmu sizce adam beni kandırmış durma düşmez mi ozaman
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
29
Lastiklerin çekişi düşürdüğü, son hızı azalttığı kesinlikle doğru. Herkes 145 hatta ben 155 görüyor(dum) ama nasıl görüyor :) Çok güzel bi rampada yatıyor motorunun üstüne, ayaklarını kollarını kapatıyor başlıyor asılmaya :) 155 den sonra devir kesiciye giriyor. Yani taş çatlasa 155.

Lastiklerin değişmiş olsa bile 125'i geçememen bana tuhaf geldi. Galiba sen yatmadan deniyorsun bu sürati ?

Eğer motorun üstüne yatmazsan dediğin gibi 125'i geçmiyor ki bu normal :)

Tamam motorun üstüne yatmıyorum yatarak da denerim ama yatma ile yatmadan gitme arasında 20 - 25 km oynaması biraz fazla değil mi ki yokuş yukarı çıkmaya balayınca hızım ne olursa olsun 80 e düşüyo ..
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Benim de arka lastik 130'luk ayrıca 90 kg.'yim evet yatma ile yatmama arasında kesinlikle 10-15 km/h oynar. Bu güne kadar gördüğüm max. surhat 145 km/h idi ve gayet dik bir yokuştu. Bu motosikletin normal düz yolda stabil olarak max. hızı (üç aşağı beş) yukarı 120-130 km/h arasıdır. Fazlasını beklemek yanlış olur. Motosikletinde hiç bir problem yok 125 km/h yapması oldukça normal dik bir rampada da tek kişi yukarı eğimde zaten max. hız 80-90 km/h yi geçmez. Yani bana kalırsa herşey normal. Ayrıca senin kilon ve oturuşunda çok önemli bence ben şimdi 155 yaptım desem hadi len derler. Ama Görkem kesinlikle bu hızları rahatlıkla görebilir. Tekerlek kalınlığı da sürtünme oranını arttıracağından değil, ağırlık yapacağı ve dönme çapını değiştireceğinden, performans değişikliği yapar ama kesin bir veri hiçbirimizin elinde yok, yani kesin bir test yapmadık. Kısaca için rahat olsun, herşey normal...

Bu arada bu Hondanın yeni cbr125 için yaptığı babamların zamanındaki hayvanat bahçelerinde yapılanlara dönmüş. Katırı boyayıp zebra diye gösterirlermiş ya aynı o hesap. Hiç yakıştıramadım Honda'ya madem yeni kasa getiremiycen bari kendini komik duruma düşürme...
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
11
arkadaşlar sizce hondaya dava açabilirmiyiz hahahaha sebebi ben cbr125 r aldım ama bu sene onun yeni kasası çıkarsa olurmu sizce adam beni kandırmış durma düşmez mi ozaman

aslında yeni modelin bu sene geleceği kesin olarak açıklandıysa(honda tarafından resmi bir şekilde) dava açılabilir malda hukuki ayıp bulunduğu söylenebilir yani yeni kasa vaadinde bulunupta eski kasaların boyanması suçtur ayıplı mal kategorisine girer.Tabi bunu yapan koskaca honda kılıfınıda uydurmuştur sonuç çıkacağını sanmıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst