Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
4925 km deyim.depoyu doldurduktan 424 km sonraa yedeğe geçtim.432 km de 10.28 lt ile depo yeniden doldu.Hem de çoğunluk şehiriçi ve bir miktar babam ve kardeşim de kullanmıştı motoru.Benim düşüncem yedeğe geçene kadar 450 km yapılır gibi geliyor.Tabi 3. vites 40-45 , 4. vites 60-65 , 5.vites 80 km/sa hızlar için geçerli bu tüketim :)
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar,
dün akşam motorun gösterge aydınlatması iptal oldu:) ampul mu patladı sigorta mı attı tam olarak bilemiyorum. daha önce böyle bir sorunla karsılasan oldu mu aranızda?
servise uğramaya hiç zamanım olmuyor iş çıkışı kapanmış oluyor kendim halletmeye çalışıcam artık.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
daha önce activam ile motorun sigortası patlamıştı.marş basıyom çıt işlemiyo gösterge filan yok zaten bi tek ayaktan çalışıyodu çalıştığı zaman sinyal verdiğimde sinyal cılız bi şekilde takılı kalıyodu
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Arkadaşlar ne dandik motor muş yaaa ...........Şu cbf 150 cc !!!!!!
4165 km ye geldim , bir tek somun sıkmadım , bir kere bile yol da kalmadım , daha lastikılerine hava bile basmadım , hayatımda böyle dandik motor görmedim ya motor dediğin yol da kalır somunu orası burası gevşer sigortası atar şöle agız dolusu bile bir kere seni yapanıda montajlayanı da diye küfür edemedim , fıtık etti beni mu motorsiklet yaaaaaaa....
:) :mrgreen: :mrgreen:

dostum sen daha önce benim gibi mondial mı kullanıyordun söylesene, benimde 4550 km oldu tek vida sıkmadım ama bol bol pasta cila atıyorum sabah evden çıkarken amşam eve giderken bazen canım sıkılınca iş yerinde çadırı açıp siliyorum,alışkanlık yaptı ve valla ben mutluyum motorumdan büyük cc motorun alacagım zaman da bunu satmayı düşünmüyorum,motoru gören sıfırmı aldın diyor km ye bakıyor öhh çekiyor, ee o kadar parlatırsam öyle olur tabi tüüüü tüüü nazar degmesin.

plakalık aydınlatması'nın plastiğinin çatlama nedeni vidaların çok sıkı olması ben de de hafif çatlattı vidaları gevşettim sorun çözüldü :rendeer:

daha motorum 650 km de iken ampulünü çıkardım,amma iyi yapmışım zaten bi işe yaramıyordu, kökten halletmiş oldum,herkeze tavsiye ederim valla.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
55
ben satıorum motorumu istersen al satma nedenim motoru yükseltecem param olsada bunu satmasam ama ilerde mutlaka param olunca bundan alırım dursun kenarda şehir içinde daha iisi yok

dostum ben kredi çekerek almayı düşünüyorum sana uygun olur mu bilmem. sen motora ne kadar istiyorsun, kaç kmde motor ilgilendiğin için teşekkürler
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
dostum ben kredi çekerek almayı düşünüyorum sana uygun olur mu bilmem. sen motora ne kadar istiyorsun, kaç kmde motor ilgilendiğin için teşekkürler

motor 8000 de aralık 12 trafik çıkışlı 2007 model ben 3000 istiorum satmamın tek sebebi daha üst bu model alcam krediyle nasıl alcan bilemem ama bana nakit para lasım çünkü bende alacam kredi üstünede bu motordan sattımı koyacam ama şunu sölim benden olmasada motor alacaksan kesinlikle u motoru al hayatımdaki ilk motorum ilk aşkım oldu tek kelimeyle mükemmel bi motor 35 milyona 400 km gidio
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Cihan kardeş ; jinlun 150 cc kullanıyordum , takım çantası elimden düşmüyordu.
selamlar.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar vites dişlilerim dağıldı...piston krank dağıldı...nedeni yağ sorunu...masrafım 1500 ytl...lanet olsun cbf 150 ye...bittim ben...

şakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......:p


la Honda bu....Allaha şükür...nazar değmesin tabi...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman hacım bende gerçek sandım bir lahza.. yapma böyle şakalar, zaten maaşı aldığım işbankası nakit krediye onay verdi.. innovayı 1750 ye satamadık gitti, 1500 e alan oluyor.. bugun bi arkadaş emanet cbf150 getirdi, akşamüstü bi tur atıyım dedim, cg den indim CBF 150 (comfortable bright fight) ye bindim.

peh peh peeeah, ne motor yapmışlar be, 10 üzerinden 10 verdim motora, hemde 50 metre gitmeden, müthiş bir konfor bu hacım, zerrre kadar titreşim olmadığını, cg den inip buna binince insan hemen anlıyor..
mutlaka almalıyım, şu innovaya hergün benzin almaktan, en basit çukurda hoplamaktan kurtulucam inşaallah
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayırlısı olsun...eğer düşünürsen sana sıfır plaka dahil 3500e cbf 150 ayarlarım...Honda Bayiden...saygılar kardeşim...çevremiz geniştir biraz...:bounce:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
5500km deyim ve hala ilk gün aldığım gibi son hız bir zamandan sonra tatmin etmiyor
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konşuk güncel fiyat ısrarla 3840 şu an, peki faturayı 1 ay sonraya filan sallasakta, ötv siz alsak olmuyormu acaba, bunuda ancak yan satıcılar alt bayiler filan yapar değil mi, ooof of, babamda yeni land aldı, onun borcundan dolayı bana biraz daha bekle dedi, 2006 model motorumu değişecen dedi, gelde sen anlat şu cbf yi babama, gerçi ben ilk innova alırken ne diller dökmüştüm, öve öve bitiremedim, mehmet konşuk bi yandan ben bi yandan, bozamazsın diyordu bu motoru, hakkaten hala bozamadım, 20500 oldu şu an
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bayilerden faturasız mal çıkmaz dostum...daha doğrusu akıllı hiç bir esnaf dediğini yapmaz...
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
bende satıom yaw

sevgili cbf 150 m 2100 km de kusursuz bir motor satıyorum arkadaşlar sebep:koyacak yerim yok ve onu kaybetmek ten çok korkuyorum...o yüzden kapalı garajda duruyo zamn problemim nedeniyle biemiyorum bu yüzden ayda yılda 1 binebiliyorum bunu satıp bisan lifan 100 lük almayı düşünüyorum:D
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
sevgili cbf 150 m 2100 km de kusursuz bir motor satıyorum arkadaşlar sebep:koyacak yerim yok ve onu kaybetmek ten çok korkuyorum...o yüzden kapalı garajda duruyo zamn problemim nedeniyle biemiyorum bu yüzden ayda yılda 1 binebiliyorum bunu satıp bisan lifan 100 lük almayı düşünüyorum:D

çok büyük bi hata yaptığının farkındasındır işallah ayda yılda bir de olsa honda ya biniceksin sen bisan a ay da bir kere binmeye kalkarsan o motor u çalıştıramazsın bilgin olsun honda daki kaliteyi bisandan sakın bekleme :rendeer:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
konşuk güncel fiyat ısrarla 3840 şu an, peki faturayı 1 ay sonraya filan sallasakta, ötv siz alsak olmuyormu acaba, bunuda ancak yan satıcılar alt bayiler filan yapar değil mi, ooof of, babamda yeni land aldı, onun borcundan dolayı bana biraz daha bekle dedi, 2006 model motorumu değişecen dedi, gelde sen anlat şu cbf yi babama, gerçi ben ilk innova alırken ne diller dökmüştüm, öve öve bitiremedim, mehmet konşuk bi yandan ben bi yandan, bozamazsın diyordu bu motoru, hakkaten hala bozamadım, 20500 oldu şu an

1- CBF 150'nin fiyatı 3640 ytl'dir. Buna ötv+kdv dahil, plaka ve diğer masraflar hariçtir.
2- Sıfır Honda motosikleri yan satıcılar denilen kesimde bulamazsın.
3- Honda'nın alt bayisi olmaz.


peşin ödersen indirimli alırsın, sıkı pazarlık yapman gerek.
+
kredi kartına taksit imkanları var
+
veya tamamını kredi kullanarak 36 aya varan vade seçenekleriyle alabilirsin :wiinkk:




Honda Sucular
Adana & Mersin
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yanıyoruzz......motorda yanıyo bugün itibari ile 55 derece hava motorum saolsun bol bol yağ eksiltiyor arkadaslar su komple eksoz fiyatlarını bana öğreniverin bizahmet meto abi bi bakıver benim eksoz dagıldı :pr:anlatırım sonra...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
yanıyoruzz......motorda yanıyo bugün itibari ile 55 derece hava motorum saolsun bol bol yağ eksiltiyor arkadaslar su komple eksoz fiyatlarını bana öğreniverin bizahmet meto abi bi bakıver benim eksoz dagıldı :pr:anlatırım sonra...

ay ortasında bende yanmaya geliyorum oraya.iyi oldu öğrendiğim. :)
çok severim ben sıcağı.ama bu sefer cbf evde benim dönüşümü bekliicek.
benim motor da 3550 km oldu, sadece normal bakımlarına gittim servise, başka hiç bir teknik sorun çıkarmadı, çalışmamazlık, gitmemezlik etmedi, beni yolda bırakmadı hiç.şu km ye kadar sadece nereyi gezelim, nereye gidelimi düşündüm.
bir sürü uzun yol yaptım.
ama ben de iyi baktım motoruma...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819










beyler repsol renklerini nasıl buldunuz...cepten çektim yolda gördüm bir cbfciyi...makina kontrastı ıkötü oldu...yoksa daha güzel görünüyordu...

yanıyoruzz......motorda yanıyo bugün itibari ile 55 derece hava motorum saolsun bol bol yağ eksiltiyor arkadaslar su komple eksoz fiyatlarını bana öğreniverin bizahmet meto abi bi bakıver benim eksoz dagıldı :pr:anlatırım sonra...

valla aykan abi normal diyorum ...ama ybr olsaydı bu eksiltmeyi muhtemelen yapmazdı...oralarda su soğutmalı makina almakda fayda var...fiyat sorarım...

benim düldül açık havada duruyor...durduğu yerde aşırı rüzgar var...bu nedenle toz tutmuyor üstü...ama yinede kimse kurcalamasın diye çöp poşediyle naylonluyorum...güneş altında durunca problem olurmu...


 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst