- Katılım
- 15 Ara 2006
- Mesajlar
- 122
4925 km deyim.depoyu doldurduktan 424 km sonraa yedeğe geçtim.432 km de 10.28 lt ile depo yeniden doldu.Hem de çoğunluk şehiriçi ve bir miktar babam ve kardeşim de kullanmıştı motoru.Benim düşüncem yedeğe geçene kadar 450 km yapılır gibi geliyor.Tabi 3. vites 40-45 , 4. vites 60-65 , 5.vites 80 km/sa hızlar için geçerli bu tüketim 



