Gaziantep mt K.maraş döngel mağralari gezisi

Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
108
Tebrik ediyorum

Arkadaşlar ne kadar güzel bir gezi yapmışsınız. Yer de güzel, gezi de güzel, fotolar da çok nefis. Tebrik ediyorum. Anladığım kadarıyla Göksun yolundan gidiliyor oraya. Notumu aldım, ilk fırsatta oraya bir ferdi gezi düzenlemem lazım.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
super bır gezı olmus devamını ve dıger gelecek resımlerı beklıyoruz dıger ıllerdekı mt lerde duyrulur
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
Aydemir seni zevkle izliyorum maraşlılar sana çok borçlular çünki sadece ismini duyduğumuz magaranın maraş sitesinde bile resimleri yok sayende gördük enkısa zamanda ziyaret edeceğim yüreğine sağlık emok festivalinde tanıştığım G Antepli arkadaşım ZAFER YÜCEL'i ziyarete geleceğim inşallah sizede uğrarım selamlar bu arada gezideki döngel mağarasına nasıl gidilir? maraşa kaç km? yol durumu nasıl ?bilgilendirirsen sevinirim.
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Aydemir seni zevkle izliyorum maraşlılar sana çok borçlular çünki sadece ismini duyduğumuz magaranın maraş sitesinde bile resimleri yok sayende gördük enkısa zamanda ziyaret edeceğim yüreğine sağlık emok festivalinde tanıştığım G Antepli arkadaşım ZAFER YÜCEL'i ziyarete geleceğim inşallah sizede uğrarım selamlar bu arada gezideki döngel mağarasına nasıl gidilir? maraşa kaç km? yol durumu nasıl ?bilgilendirirsen sevinirim.


eyvallah hasan üstadım gel beklerım sana hurmet edeyım evt maraşin sitesınde cok aradım ama bulamadım daha önce oraya gıden bir arkadaş vardı ondan aldık refaransı ona göre gıttık maraşi gecınce karserı yoluna gırıyorsun yaklaşik 68 km sonra yazıyı okursun döngel magraları diye maraşin andırın ilcesını gectıkten sonra msn nem profılımde var eklemek istersen

Gaziantep mt den selamlar olsun sana görüşmel üzere
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Güzel yerlere gitmişsiniz.Yeşillik,su,mağara, manzara nefis.
Kebapları bu kadar yakından çekmek zorunda mıydınız be bilader?Göz hakkı var haberiz ola.Hani belki oralara gelirsek, ağzımızla istemek mecburiyetinde bırakmayın bizi.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Güzel yerlere gitmişsiniz.Yeşillik,su,mağara, manzara nefis.
Kebapları bu kadar yakından çekmek zorunda mıydınız be bilader?Göz hakkı var haberiz ola.Hani belki oralara gelirsek, ağzımızla istemek mecburiyetinde bırakmayın bizi.

canın sagolsun hocam siz gelin daha iyisini yaparız allahın izniyle

görüşmek üzere:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst