- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 387
güzel bi gezi olmuş paylaşım için teşekkürler arkadaşlar:cat:
Aydemir seni zevkle izliyorum maraşlılar sana çok borçlular çünki sadece ismini duyduğumuz magaranın maraş sitesinde bile resimleri yok sayende gördük enkısa zamanda ziyaret edeceğim yüreğine sağlık emok festivalinde tanıştığım G Antepli arkadaşım ZAFER YÜCEL'i ziyarete geleceğim inşallah sizede uğrarım selamlar bu arada gezideki döngel mağarasına nasıl gidilir? maraşa kaç km? yol durumu nasıl ?bilgilendirirsen sevinirim.
Güzel yerlere gitmişsiniz.Yeşillik,su,mağara, manzara nefis.
Kebapları bu kadar yakından çekmek zorunda mıydınız be bilader?Göz hakkı var haberiz ola.Hani belki oralara gelirsek, ağzımızla istemek mecburiyetinde bırakmayın bizi.