Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
zinciri o ring zincir ile değiştirdim

75 ytl vibrasyon azaldı çakır çukur ses kalmadı iyi bi iş yaptım vallaaa
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
zinciri o ring zincir ile değiştirdim

75 ytl vibrasyon azaldı çakır çukur ses kalmadı iyi bi iş yaptım vallaaa

nerden aldın zinciri ? ya bide su dişli işine ne diosun ? gerek varmı bilemiorum ki yakın da oturuyoruz gerci cıkalım müsait oldugun bi aksam bi kullan benim motorumu emsalsizdir :p ondan sölüyorum gerek varmı diye :mrgreen:
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
hayırlısı olsun metemen..

anlamadıgım bişey var.. şimdi zincir ses yapıyor 2 kiş ibiniyorum normal ses yok ..
peki tek kişiyle ses yapmayan zincire iki kişi bindiğimizde amortisörün esneme payı ne olcak yada çok gergin zincirin sakıncası?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
sağol Özer :)
kışın arkadaki otopark gibi yere ağaç altına bırakmayı düşünüyorum
bunun için o halat kilit çokk işe yarayacak gibi
yazın da tam evin karşısındaki elektrik direğine bağlarım artıkk

şimdi gelelim yapacaklarıma
hemen bir koruma demiri taktıracağım = Ok
sis far takacağım, bayi ilk başta masraf yapma, farları güçlendir yeter dedi
kornayı değiştireceğim = Kornası çok güçlü ! değiştirme-Far yeterli ama sis farları yakışır.debriyaj teli değiştirmeme gerek var mı bilmiyorum ama yedekleyeceğim = Ok
bir de bulabilirsem reflektörlü bant ile motorun arkasına birkaç yapıştırma yapacağım, belki kötü görünecek ama geçende az kalsın bir motorcu eziyordumm :( = dikkatli olmak lazım! Allah korusun.

86.sayfadayım
oku oku bitiremedimm :) = daha okuyacak mutlaka çook satır vardır ve olacak.bursaya gelirseniz beklerim arkadaşlar = nasip,kısmet olursa memnun olurum tabi.İnşallah, Seninde birgün İzmir'e yolun düşer ve tanışırız.[/COLOR]burada cumalıkızığa kahvaltıya falan geliyorlar motorcular :)
daha bir sürü yere gidiyorlar
şöyle bi tecrübe edimmm kocael istanbul balıkesir ayvalık gezicem kısmetsee :)
Allah kaza ve acı gün göstermesin inşallah.

1





sağol özer
bir süredir şehir dışındaydım
giremedim nete

kısmetse bu pazar direksiyon sınavım varr :)))
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
ozan bu pazarmı ? eminmisin sınav ? ablamnda sınava gircek sınavddan çıksın tatile gidecez de :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
selam millet nasılsınız.
macit ile ilgili yeni birşey öğrendim. belki bileniniz vardır; motor yan ayakta iken gazı sonuna kadar açmaya çalıştığınızda biryerden sonra devir yükselmiyor. ama yan ayağı kapatıp bastığınızda deli gibi kükrüyor. biz bunu arıza sanıp motorda ne varsa baştan ayağa elden geçirdik. sübap ayarı karbüratör temizliği falan filan :pr: cahillik kötü bişey. :p bunun dışında arkaya bu ss motorlara takılan küçük sinyallerden taktım eskilerine oranla daha iyi görünüyorlar.dolayısıyla yatağımın altında duran üstten kapaklı plastik çantaları takabilirim diye düşündüm. taktım yarın gibi deri kaplatmayı düşünüyorum kısmetse. tüm bu işlemler için fotoğraf çektim ama koymicam siteye çünkü yorum yapan yok. mat siyah benzin deposuna hiç kimseden yorum gelmedi.

kızgınım size.

sağlıcakla.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Ankaralılar nerdesiniz ya!!!!!!!!
Bi denk getiremedik iki kişiyi yanyana şu koca şehirde...
Valla sinirlenmeye başladım artık bu işe..
Neyse benim MCT'nin bakım zamanı geldi (1000km), nereye, hangi ustaya götüreyim Ankara için tavsiyede bulunun bana beyler, tabi götüreceğim yer yetkili servis olmalı ki yanmasın garantimiz di mi ama..
Bi de şu 31 dişliyi nerede bulup taktırabilirim Ankarada??
Her iki konuda da ciddi ciddi tavsiye bekliyorum sizlerden, yardımcı olursanız sevinirim hatta...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
selam millet nasılsınız.
macit ile ilgili yeni birşey öğrendim. belki bileniniz vardır; motor yan ayakta iken gazı sonuna kadar açmaya çalıştığınızda biryerden sonra devir yükselmiyor. ama yan ayağı kapatıp bastığınızda deli gibi kükrüyor. biz bunu arıza sanıp motorda ne varsa baştan ayağa elden geçirdik. sübap ayarı karbüratör temizliği falan filan :pr: cahillik kötü bişey. :p bunun dışında arkaya bu ss motorlara takılan küçük sinyallerden taktım eskilerine oranla daha iyi görünüyorlar.dolayısıyla yatağımın altında duran üstten kapaklı plastik çantaları takabilirim diye düşündüm. taktım yarın gibi deri kaplatmayı düşünüyorum kısmetse. tüm bu işlemler için fotoğraf çektim ama koymicam siteye çünkü yorum yapan yok. mat siyah benzin deposuna hiç kimseden yorum gelmedi.

kızgınım size.

sağlıcakla.


erbetoooosss biraderim


kızma yahu öle parça parça motor sergilemen anlamsız kardişş


bakıyorum sadece bi depo ancak komple motor üstünde bi anlam ifade eder motorun üstündeki duruşu nasıl olur bi görelim oylama yaparız
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
metin abiye hak veriyorum kaldıki ben deponu görmemiştim bile eski sayfalara bakıp gördüm..

çoktandır istiyodun bi takta bizde görelim.. altındaki parlak boya duruyormu?

vernik vs. kalıcı olmasını saglamak için bişey kullandınmı? en ufaz bi harekette çizilip alttak iboya çıkmasın??
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
bence de depo güzel olmus ama motorun üstünde görsek daha fazla sey söyleyebiliriz
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Ankara yeter!! Artık uyan istersen!!!!
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
1. mondialin sitesindeki fiyatları hiç bir servis dikkate almıyor en az iki kat fiyat çekiyor. arayıp mondiale fiyatların güncel olup olmadığını sordum güncel olduğunu ama servislerin kargo ücreti ekleyebileceğini söyledi. doğrudan kendi adıma sipariş vermek istediğimde bayi üzerinden çıkmaları gerektiğini söyledi. vesselam mondialin sitesindeki fiyatlar taban:) ankarada debriyaj teli üzerinden yaptığım araştırmalarda en ucuzun odabaşı olduğuna karar verdim(10ytl)(diğerleri 15-20ytl ve hatta üzerine internet sitesinin güncel olmadığına dair nasihat)
2. didim'de polis motoru olarak kullanılan bir mct250 gördüm dayanamadım genç polis arkadaşlara sorun çırarıp çıkarmadığını sordum. sorunlar:
akord teli kırılması 7-8 defa
zincir kırılması 1 defa
elektrik aksamda arıza 1 dafa
debriyaj teli koparma 1 dafa
sonuçta 8.000 km.de ve eşek gibi kullanılan devamlı 2 kişi binilen bir çinli için gayet başarılı geldi, kendi mucit'ime güvenim arttı.
3. ankaralılara uyanış çağrısına yanıt veremiyorum üzgünüm işlerim yoğun ama yakında yozgatlıları uyandırabilirim.
4. benim de 2000 bakımım geldi de geçiyor, ben odabaşı'ya götürcem ama kimseye tavsiye etmiyorum bir önceki sayfada etlikten bir servis tavsiye almıştı.
5. 11ykr/km yakıt için normal mi? bir de bu borudaki benzin neden kurur da 1 hafta yatan motor akü bitirene kadar çalışmaz, illa ki vurdurulmak ister? ayrıca benzin kapağı titremesine çözüm getirilebilindi mi?

teşekkür ve saygılar
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
1. mondialin sitesindeki fiyatları hiç bir servis dikkate almıyor en az iki kat fiyat çekiyor. arayıp mondiale fiyatların güncel olup olmadığını sordum güncel olduğunu ama servislerin kargo ücreti ekleyebileceğini söyledi. doğrudan kendi adıma sipariş vermek istediğimde bayi üzerinden çıkmaları gerektiğini söyledi. vesselam mondialin sitesindeki fiyatlar taban:) ankarada debriyaj teli üzerinden yaptığım araştırmalarda en ucuzun odabaşı olduğuna karar verdim(10ytl)(diğerleri 15-20ytl ve hatta üzerine internet sitesinin güncel olmadığına dair nasihat)
2. didim'de polis motoru olarak kullanılan bir mct250 gördüm dayanamadım genç polis arkadaşlara sorun çırarıp çıkarmadığını sordum. sorunlar:
akord teli kırılması 7-8 defa
zincir kırılması 1 defa
elektrik aksamda arıza 1 dafa
debriyaj teli koparma 1 dafa
sonuçta 8.000 km.de ve eşek gibi kullanılan devamlı 2 kişi binilen bir çinli için gayet başarılı geldi, kendi mucit'ime güvenim arttı.
3. ankaralılara uyanış çağrısına yanıt veremiyorum üzgünüm işlerim yoğun ama yakında yozgatlıları uyandırabilirim.
4. benim de 2000 bakımım geldi de geçiyor, ben odabaşı'ya götürcem ama kimseye tavsiye etmiyorum bir önceki sayfada etlikten bir servis tavsiye almıştı.
5. 11ykr/km yakıt için normal mi? bir de bu borudaki benzin neden kurur da 1 hafta yatan motor akü bitirene kadar çalışmaz, illa ki vurdurulmak ister? ayrıca benzin kapağı titremesine çözüm getirilebilindi mi?

teşekkür ve saygılar

Benzin kapagı için anahtar giren kısma hafif silikon sür anahtarla içine hafif yedir ben sahsen öle yaptım ses kalmadı orda :) anahtarın cevrilmesine engel olmuyor hafif silikon

Bu arada arkadaşlar motorumu satıyorum virago 535 düşünüyorum satılırsa
ilan ve motorun son hali burdadır
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4523518
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
ozan bu pazarmı ? eminmisin sınav ? ablamnda sınava gircek sınavddan çıksın tatile gidecez de :)


günaydın arkadaşlar

dün direksiyon sınavına girdim
herkes ama herkes (ben hariç) sınava kendi motoru ile gelmişti
bi yerde bi yanlışlık var ama bedeviliğim üzerimde iken yanlışlığın nerde olduğunu araştırmayayım daha fazla

kısmetse haftaya bugün de ehliyetime kavuşmuş olurum, sonracımaa da siyah bir tane macit
:)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadaşlar depoyu takmadım çünkü denemek amaçlı elle boyadım. (kendi depomu diil) renk beni tatmin etti ilk fırsatta boyatıcam motoru. arka dişli takozlarım bitmiş iyiden iyiye hissetmeye başladım bunu arka dişli durduğu yerde nerdeyse yarım tur dönüyor :p dikkat ediyorum da bu topicte hep aynı muhabbet dönüyor. hiç gezi toplaşmayı düşünen yok. artık ben de uğraşmıyorum bu işle. biz adam olmayız :p aman diyim dizliğinizi ihmal etmeyin sadece düşmede değil bir aracın yandan çarpmasından da koruyor hafta sonu bir arkadaşım bir araç sürücüsünün kapıyı açmasından dlayı aracın içine davetsiz misafir olarak girivermiş. dizliğini evde bıraktığı için bacağında bir kesik var. Kahretsin ki ekipmanı almış olmakla Koruma sağlanmıyor bir de takmak gerekli ah bir de takmadan koruyanları çıksa :pr::queen:

şaka bir yaa dikkat edin tatilimde 7000 tane ayrı maganda ve tehlikeyle karşılaştım tedbiri elden bırakmayın bu arada 7100 km oldum 10000 hedefime az kaldı. artık bu topice girip çıkmak tat vermemeye başladı ekşın mekşın yokmu yaw sizde?

sağlıcakla.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
ekşın olsun tabii yaaaa
sabırsızlıkla bekliyorum zatennnn :)
bursaya 2 saat uzaklıktaki heryere gelebilirim diye umuyorummm :)
ama önce biraz tecrübe kazanayımmmm
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
314
şaka bir yaa dikkat edin tatilimde 7000 tane ayrı maganda ve tehlikeyle karşılaştım tedbiri elden bırakmayın bu arada 7100 km oldum 10000 hedefime az kaldı. artık bu topice girip çıkmak tat vermemeye başladı ekşın mekşın yokmu yaw sizde?

sağlıcakla.
bir ekşın videom var işini görür mü?:):mrgreen:
sıfır çizme çalışmam
http://www.youtube.com/watch?v=LcPyhkqAJ8U
tek teker çalışmam
http://www.youtube.com/watch?v=5fpQDHPTinU

motoruma 2 senedir biniyorum artık sıkılmaya başladım bende böle işlerle uğraşmaya başladım....
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
tek tekerini izlemiştim ekşından kastım gezi buluşmaydı ona bakarsa ben de botlarımı yere sürtüp kıvılcım çıkartıyorum ama çeken olmadı beni henüz :p
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
selam millet motoru sattım motorcluk hayatı bitti benim için sizlerle konuşmak birşeyleri tartışmak güzeldi.
herkese hayırlı kazasız belasız sürüşler dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst