Türkiye'nin En Genç Caponord Kullanıcısı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Normalde böyle durağan fotoları sevmem ama çektik bakalım ısrarlara dayanamayıp :p

22072007117fq8.jpg


22072007118bg7.jpg


Hayırlı Olsun ALLAH Kaza Bela Vermesin İnşallah


Shot at 2007-07-27
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dishy çok sevincek ara motordan sonra endruo ya döndündün ya:D
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu basligi gormemisim, hayirli olsun hocam, kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar..
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
HAyırlı ugurlu olsun kaza bela gormeden keyifli bir sekılde surmen dileğiyle ...
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Adam resmini geç koymakta haklı,
Motor çok yakısıklı...
Kendinden daha genç biri alacak "En genç Caponord" kullanıcısı ünvanını başkası kapacak diye korkuyor :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Motoru yeni aldım, bir haftadır bende sadece :) 1000 km yaptım bile :p

Teşekkür ederim iyi dileklerinize :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ağırlığını kontrol edebileceksen yeterli elbette. 2 silindir bir makina, devirlenmesi çok hızlı değil. Sürekli son sürat kullanmayacaksan sorun yok. Zaten son sürat kullanacaksan enduro niye alasın :mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
180
Öncelikle teşekkür ederim beni aydınlattınız. Kararım Caponord'dur ehliyeti aldığımda bir 3.000 km sonra '03 caponord alabilirim. Teşekkür ediyorum. Bir diğer sorum da, full depo ile kaç km gidebiliyoruz ?
Uzun yol için rahat mı ? Bir sorun çıkar mı ?

Edit: söylemeyi unuttum yaşınız kaç idi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sence 8.500km caponord için yeterlimi ? Eğer öyle ise bende senin gibi yapmayı düşünüyorum ... :bounce:

biz deseke valla kızarlar...tebrikler motorcu aga...kalbi kırılmasın istemeyiz ama 100.000 km den fazla tecrübem var ben bile kendime güvenmiyorum...ha ona bakarsan benim şu an ehliyetim bile yok...15 günden oda olacak inşallah...millete akıl verirken önce kendime bakarım...isterizki pro mutlu olsun...ama çok büyük ve hakimiyeti zor bir makina...

pro bak senin kankalar burada...Aprılıacı Türk tayfa...


http://www.apriliabikers.net/forum/index.php
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
ha ona bakarsan benim şu an ehliyetim bile yok...15 günden oda olacak inşallah...millete akıl verirken önce kendime bakarım...

dinime küfreden müslüman olsa bari...olm sen ki bu forumdaki binlerce insanı senelerdir ehliyetim var diye kandırıp onca gezilere katıldın...sen ki herhangi bir çevirmede hem bizleri hem kendini rezil edecektin...bana bile ehliyet kursuna yazıldım dediğinde şahsen alnımdan vurulmuşa döndüm...seni ayıpladım , yuhladım , esefle kınadım ve dışladım...:mrgreen: bizlerin duygularıyla oynadın yarmagülüm bu yaptığın çok ayığ çoook...::yanliss:::144::
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
biz deseke valla kızarlar...tebrikler motorcu aga...kalbi kırılmasın istemeyiz ama 100.000 km den fazla tecrübem var ben bile kendime güvenmiyorum...ha ona bakarsan benim şu an ehliyetim bile yok...15 günden oda olacak inşallah...millete akıl verirken önce kendime bakarım...isterizki pro mutlu olsun...ama çok büyük ve hakimiyeti zor bir makina...

pro bak senin kankalar burada...Aprılıacı Türk tayfa...


http://www.apriliabikers.net/forum/index.php

Bilmiyorum hiç Caponord kullandın mı ama, kullanması CBF150'den çok çok daha kolay. Capo'nun tek sorunu durduğu zamanki ağırlığı. Onun dışında negatif bir şey yok.

3000 KM Capo için yeterli değil, en az 5000-6000 KM lazım ve tabi bu km'yi de düz yolda değil her türlü arazi koşulunda (mesela ben CBR ile 30 40 KM mucırda sürmüştüm), kontra ve benzer sürüş+frenleme tekniklerini kullanarak ve öğrenerek yapmanız gerekmektedir. Sadece Capo değil 650GS'e bile geçecek olsanız bunlar şart.

Motor almadan önce ehliyet, özel motosiklet eğitimi ve korumalarını almış biri olarak Caponord'umla ben mutluyuz. Bilmem anlatabildim mi :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dinime küfreden müslüman olsa bari...olm sen ki bu forumdaki binlerce insanı senelerdir ehliyetim var diye kandırıp onca gezilere katıldın...sen ki herhangi bir çevirmede hem bizleri hem kendini rezil edecektin...bana bile ehliyet kursuna yazıldım dediğinde şahsen alnımdan vurulmuşa döndüm...seni ayıpladım , yuhladım , esefle kınadım ve dışladım...:mrgreen: bizlerin duygularıyla oynadın yarmagülüm bu yaptığın çok ayığ çoook...::yanliss:::144::


Bi Allahın günü ehliyetim var demedim...ayıp be kardeşim yazarken utan ya......hatta olmadığını herkes bilirdi....ilk zamanlar kimse sormazdı kimseye...sonra sonra bilinc arttı hepimizde...ben bile artık ehliyetsiz biyerlere gitmek istemiyorum...

gandalf ve Burçin Abi ile yakinen tanışıyoruz ama ben daha detaylı bilgi vereyim madmem

1984 Ankara doğumluyum, Gazi Ünv. Çalışma Ekonomisi mezunuyum, uluslararası bir oto kiralama şirketinde satış danışmanıyım. CBR 125 ile başladım motosiklet dünyasına. Sonra ucuza bulmuş olmam ve o dönem başka motor alamayacak olmam nedeniyle bir Hyosung Gt 250 R aldım. Dışardan görenler bu çocuk böyle SS'lerle gider diyorlardı Ama içimde hep bir enduora sahip olma isteği vardı. Sonunda bombayı patlattım ve iri kıyım bir Capo aldım


.............


ohoo pro çoktan alemlere akmış...anlaşıldı anlaşıldı...yeni kankilerin hayırlı uğurlu olsun...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
180
Bilmiyorum hiç Caponord kullandın mı ama, kullanması CBF150'den çok çok daha kolay. Capo'nun tek sorunu durduğu zamanki ağırlığı. Onun dışında negatif bir şey yok.

3000 KM Capo için yeterli değil, en az 5000-6000 KM lazım ve tabi bu km'yi de düz yolda değil her türlü arazi koşulunda (mesela ben CBR ile 30 40 KM mucırda sürmüştüm), kontra ve benzer sürüş+frenleme tekniklerini kullanarak ve öğrenerek yapmanız gerekmektedir. Sadece Capo değil 650GS'e bile geçecek olsanız bunlar şart.

Motor almadan önce ehliyet, özel motosiklet eğitimi ve korumalarını almış biri olarak Caponord'umla ben mutluyuz. Bilmem anlatabildim mi :)

3.000 km sonra 6.000 km lik bir deneyim olacak o yüzden 3.000 km sonra yazdım :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst