Gerçekten motorun rengini bende sevdim.
Ayrıca koruma demiri bile motora yakışmış beeeaaa:mrgreen:
Motorun yapısı itibariyle zaten tamamen yere değmiyor. Bana en fazla emniyet kemeri diktirebilirsin![]()
Rengi istiridye grisi...... Çorum yeşili olsaydı daha güzel olurdu be....![]()
çorum yeşilimi:silent:
Cidden merak ettim nasıl bir renk. Birisi sorduğunda rezil olmayalım:mrgreen: