Türkiye'nin En Genç Caponord Kullanıcısı

Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Hayirli olsun pro kardes. Allah güzel günlerde kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

Ha unutmadan, sayende o tur makinalarin ustune nasil cikilir onu ogrenmis oldum eksik olma :p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Normalde böyle durağan fotoları sevmem ama çektik bakalım ısrarlara dayanamayıp :p

22072007117fq8.jpg


22072007118bg7.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İşe motorla gitmişin işte....

Hani servis vardı?......

Bu arada rengi güzelmiş....... Bİde üstündeyken resim isteriz.....:p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gerçekten motorun rengini bende sevdim.

Ayrıca koruma demiri bile motora yakışmış beeeaaa:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sadece grenajı koruyor.....Haksızmıyım?.....

Sanada yapardık bi koruma......:cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Motorun yapısı itibariyle zaten tamamen yere değmiyor. Bana en fazla emniyet kemeri diktirebilirsin :p
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Hayırlı Uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.

İnsanın Sevdiğine kavuşmasından güzel ne olabilir.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
54
kadeş agır ve hırçın bir okadar da torku yüksek bir araç bizdede var çok memnunuz çok havaya girip basma seni rahatlıkla öldürür sakın ha gaza gelme ben bu makineden çok korkuyorum
şehir içimde falcon nx 4 kullanıyorum sana hayırlı olsun
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
O kadar zaman geçti koya koya yine kapı önü fotoları koymuşsun işte :) Gören de her gün araziye çıkıyor sanar,arazide çekerim diyodu :) Al işte baktın vakit yok gidemiyosun normal foto gönderiyosun :)
Ama Allah için makina güzel pro.Renk güzel,temize de benziyor makina...
Hayırlı uğurlu olsun tekrar..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
6
dostum hayırlı olsun kazasız belasız kullan .Bende motorumu yeni aldım yaklaşık 20 gün önce 2002 capanord şu an çok memnunum umarım hep böyle devam eder
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Rengi istiridye grisi...... Çorum yeşili olsaydı daha güzel olurdu be....:p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
Prometheus dostum hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sırıta sırıta kullan.Darısı isteyenlerin başına.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst