tvs apache mi? honda cbf 150 mi?yoksa 2.el twistermı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
EROL88 CBF250'dede ilk kontağı çevirdiğinde kadranlar sona kadar vurup geri geliyo...bundada öyle bi özellikmi var...öyle bi andamı çektin fotoyu...?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Syriana o ozellıgı bılırım bunda yok o bı arkadas cbf 150 ile 145 basmısta nasıl bastıgını buldum aynı yontemle benım motor 160 bastı hehe 150 cc hayatta bu km ye cıkamaz kımse kımseyı kandırmasın dıye ekledım benım motorum yokus asa 130 gorur ancak ama cumartesı denıcem bakalım kac gorecek dısarı cıkamıyorumkı deneme yapalım anca 1 km ılerı gerı
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
bugün tvs apacheyle 25000 km yi devirdim.Allaha şükürki hala değişenim yok ayrıca yine bugün rampa aşagı saldım 140 km yi gectim sürat olarak daha ne diyim arkadaşlar sizlere daha ne diyim:cat::queen::rendeer:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
7
Sen inan diye uğraşan yok zaten. En hızlısı 120 basmıyor, otobanda 125 gördüm şahsen. Hızın herşey demek olmadığını, kalite ve sağlamlığın bizde ön planda olduğunu anladığın gün, senle tekrar muhatap olucam. O zamana kadar kendine iyi bak, hız yapacam diye ölme dikkat et.

Kalite ve sağlamlıklı peh bilmesek yutturcaksın auhauha
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2. twister olabilir :cat::cat
 
Katılım
8 Mar 2005
Mesajlar
53
dinlersen cbf 150 derim çünkü gerçekten çok tuttu bende 2 hafta önce aldım başlangıç için süper
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
honda olsunda ne olursa olsun


Shot at 2007-07-07

tvs mi O deneki der her insan tvs markasını kaç kişi bilir çevrenizde
peki honda desek formula 1 yarışan moto gp yarışan tekne motorlarını,
güç ürünlerini,araba,motor+dünyanın en akıllı robotunu üretmiş marka
dan bahsediyoruz piyasalardaki motorların kopyasını çıkartan motor
markasından değil bu marka HONDA dünya biliyor bu markayı kısacası
honda olsunda ne olursa olsun
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
14
dostum ben de o tip bi makina arıyorum 850 km de cbf 150 buldum motorcuma gidip bunu söylediğimde ısrarla tvs önerdi 4-5 ay önce tıwester almasa kendisininde tvs yi tecih edeceğini söyledi bi kaç kullanıcınında söylediği şey tvs....... cbf 150 den daha iyidir. ama tıwester başka bi alam o bunlarla kıyaslanmaz hatta ybr 250 de buna dahil
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
eveeettt bugün motorumu almak için arayan arkadaş söylediği gibi cuma günü gelirde motoru alırsa bende 13 ağustosat ayrılacağım yıllık izin bitmeden apachiciler kervanına katılacam emme samsundan kalkıp teee aksaray , afyon veya ankaraya geleceğim bu esnadan bana yardımcı olacak arkadaş var mı aranızda? ha aksaray ha ankara arasında fiyat fark eder mi acaba? yarın zaman olursa ankarayı ve diğer yerelri bi arayacağım. ben gitmeden de işlemler yürürmü motoru da kargoyla falan gönderseler. evet arkadaşlar fikirlerinizi alayım.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bestamik19
eğer tvs apache almak için şehir dışına gideceksen gerek yok. samsunda zaten satılıyor.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ewet bence mopet kafa aphache al derim sana çünkü iyi bir mopet tipsizlik ödülünüde almış üstelik cbf150 bırak markasına bak honda zaten büyük markalar tvs ye bakan adama gelmez.tvs fakir ama gururlu motormuş zuhuahaha
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551

Shot at 2007-07-07

tvs mi O deneki der her insan tvs markasını kaç kişi bilir çevrenizde
peki honda desek formula 1 yarışan moto gp yarışan tekne motorlarını,
güç ürünlerini,araba,motor+dünyanın en akıllı robotunu üretmiş marka
dan bahsediyoruz piyasalardaki motorların kopyasını çıkartan motor
markasından değil bu marka HONDA dünya biliyor bu markayı kısacası
honda olsunda ne olursa olsun

şimdi bu marka fanatikliği değildir de nedir???burası adam gibi motor kıyaslama yeri kardeşim senin hondayı övme yerin değilvarsa hondanın bir üstünlüğü adam akıllı yaz buraya tmm diyelim.kedi erişemediği ciğere pist dermiş hesabı...hondadan daha iyi olduğunu kabullenemiyosun heralde:farao:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
şimdi bu marka fanatikliği değildir de nedir???burası adam gibi motor kıyaslama yeri kardeşim senin hondayı övme yerin değilvarsa hondanın bir üstünlüğü adam akıllı yaz buraya tmm diyelim.kedi erişemediği ciğere pist dermiş hesabı...hondadan daha iyi olduğunu kabullenemiyosun heralde:farao:


zuhuahhah sana sadece gülerim tamam kıyaslama yapalım ama karşısına adam gibi motor çıkart markanı belirt o markanın bana piyasadaki en büyük motor cc söyle motogp yarışıyo de motorsiklet piyasasına yön veriyo de tamam diyeyim hondanın herhangibi bir modelinle kıyaslıyalım.ama mopetle,çinle zaten kıyaslanamaz.senin gibilerde böyle sanar tabi.sonra al 1 sene sonra ya satmaya kalkarsın ya çöpe atarsın.kaliteye bakamıyorsan hep altarnatif ararsın sonunda daha ucuzunu bulduğun zaman o na gözün gibi bakarsın hesabı
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hakkaten ya cbf 150 yi de hondanın yarış mühendisleri üretiyodu zaten :) :)

herkes kendi motoruyla gezsin tozsun mutlu olsun size ne yahu.
adamların motoru bozulunca senden para mı istiyo ? size ne ? gidip 3800 e bi cbf150 alınca hondanın yarı hissesini de mi verdiler yanında.

bırakın bu çocukça muhabbetler lütfen.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hakkaten ya cbf 150 yi de hondanın yarış mühendisleri üretiyodu zaten :) :)

Honda'nın ürettiği "HER" motosikletinde yarışlarda kazandığı tecrübenin yansıması vardır zaten.Misal CBF150'de kullanılan monoshock arka süspansiyon Honda'nın yarışlarda edindiği tecrübeler sonucunda ortaya çıkmış bir teknolojidir ve Honda'nın SS modellerinde de kullanılmaktadır...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Honda'nın ürettiği "HER" motosikletinde yarışlarda kazandığı tecrübenin yansıması vardır zaten.Misal CBF150'de kullanılan monoshock arka süspansiyon Honda'nın yarışlarda edindiği tecrübeler sonucunda ortaya çıkmış bir teknolojidir ve Honda'nın SS modellerinde de kullanılmaktadır...

tamam ama bu dediğin hondanın ürettiği commuter sınıfındaki bi ürünün hiç bi markayla karşılaştırılamayacağı sonucunu mu doğuruyo sence
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
zuhuahhah sana sadece gülerim tamam kıyaslama yapalım ama karşısına adam gibi motor çıkart markanı belirt o markanın bana piyasadaki en büyük motor cc söyle motogp yarışıyo de motorsiklet piyasasına yön veriyo de tamam diyeyim hondanın herhangibi bir modelinle kıyaslıyalım.ama mopetle,çinle zaten kıyaslanamaz.senin gibilerde böyle sanar tabi.sonra al 1 sene sonra ya satmaya kalkarsın ya çöpe atarsın.kaliteye bakamıyorsan hep altarnatif ararsın sonunda daha ucuzunu bulduğun zaman o na gözün gibi bakarsın hesabı

öncelikle başta yazdığın gibi şeyler yazarak insanları hafife almaya kalkma.sadece kendini alçaltırsın.adam gibi yazışmayı fikirlere saygı duymayı öğren önce.

ben hondayı hafife almadım zaten.çinle mopedle kıyaslayan da yok asıl sen öyle sanıyorsun.tvs nin teknik verilerine kullanıcı yorumlarına bakarak yapılır bu kıyaslar.senin gibi ipi sapı belli olmayan sadece marka fanatikliği yapan MOTORCU BOZUNTULARI yeri değil burası.o honda honda diye sayıkladığın adamların fiyat politikalarını bi izle öyle konuş...motor çıktıktan 1 hafta sonra direk zam yapan kim?ne kadar sağlam olsa da parasının hakkını verse de ateş pahası fiyatları koyan kim??

o tvs diye hafife aldığın adamlar yani hintliler dünyada büyük bir yükseliş içindeler.bugün bilgisayar programlarında liderliğe oynayan ülke kim?aynı şey güney kore için de geçerli.bakınız savaştan felaketten kurtardığımız adamlar şu an dünyanın en iyi otomotiv markalarından birini(hyundai) ürettiler.dünya devi japon sony i samsung ile geride bıraktılar.şimdi de hyosung motosikletlerini piyasaya kabul ettirmeye çalışıyorlar.hintliler de öyle işte.adamlar daha dün suzukiye motor ürettiler ortaklık kurdular.şimdi de piyasaya girmeye çalışıyorlar ve bu amaçla apache yi ürettiler.

gelelim cc meselesi ve motogp ye...gülmemek için kendimi zor tutuyorum.mrs. hondanın da ürettiği ilk motor cbr1000rr idi zaten.millet gündelik işleri için bunu aldı.yakıt ekonomisi olsun diye de cbr 600 ü üretti daha da rağbet oldu...şaka bir yana hondanın tarihine bi bakarsan motosiktet üretmeye o dalga geçtiğin MOPEDlerle başladıklarını öğrenirsin...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
tamam ama bu dediğin hondanın ürettiği commuter sınıfındaki bi ürünün hiç bi markayla karşılaştırılamayacağı sonucunu mu doğuruyo sence

sen daha laf attığın cbf150 nin girdiği sınıfı bile bilmiyosun gelipte bizlere laf anlatmaya çalışıyosun cbf150 naked sınıfındadır commuter sınıfında sadece innova 125 var sen biraz daha çalış sonra forumlara yazı yaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst