- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #1
:cat:BeLKi de bu forumlarda hiç bu kadar isteKLe yazmadığım bi konu yazıyorum
Motor aldım sonunda arkadaşlar
CBR dedik sonra RS ye döndük olmadı giLera dedik ama hep akLımda cbr wardı 
Derken Rize den çıktım ewim Yalowa ya döndüm.. Bu arada internetten gözüme takılan bi iLan oldu
O bir CBR ama ÇiNLi :cherry: O bir ÇiN li ama yine de başlangıç motoru iştee :cat: aradık konustuk bi baktım almışım motoru Feribottayım yalowa ya dönüyorum :cherry:
Çok MutLuyum
Çok sewinÇLiyim
O benm minik aşkm
BeLKi de asLaa bi ÇiN liye para vermezdim ama aldığım fiyatı bilseniz inanamazsınız
Fiyat vermek istemiyorumm ama ikinci EL bi CBR 125 in 4 te 1 fiyatına aldım dersem anlarsınız heralde 
Herksin bi gün istediği motora kavusması dileĞi ile
Şimdi tek sorunum rize ye nası götürcem
ama onun da bi çaresini buluruz 

Shot at 2007-07-27

Shot at 2007-07-27
MiLLet hat ta ki sorunlar yüsünden 2 Foto koyabiLiyorum kusra bakmayın :rendeer:
Derken Rize den çıktım ewim Yalowa ya döndüm.. Bu arada internetten gözüme takılan bi iLan oldu
Çok MutLuyum
BeLKi de asLaa bi ÇiN liye para vermezdim ama aldığım fiyatı bilseniz inanamazsınız
Herksin bi gün istediği motora kavusması dileĞi ile
Şimdi tek sorunum rize ye nası götürcem

Shot at 2007-07-27

Shot at 2007-07-27
MiLLet hat ta ki sorunlar yüsünden 2 Foto koyabiLiyorum kusra bakmayın :rendeer: