CBR-CBR DeDiM.. CBR KoPYası ALDıM .. AMa Sonunda aLDım :) MiNiK AŞKm :)

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
:cat:BeLKi de bu forumlarda hiç bu kadar isteKLe yazmadığım bi konu yazıyorum :) Motor aldım sonunda arkadaşlar :) CBR dedik sonra RS ye döndük olmadı giLera dedik ama hep akLımda cbr wardı :)

Derken Rize den çıktım ewim Yalowa ya döndüm.. Bu arada internetten gözüme takılan bi iLan oldu :) O bir CBR ama ÇiNLi :cherry: O bir ÇiN li ama yine de başlangıç motoru iştee :cat: aradık konustuk bi baktım almışım motoru Feribottayım yalowa ya dönüyorum :cherry:

Çok MutLuyum :) Çok sewinÇLiyim :) O benm minik aşkm :)

BeLKi de asLaa bi ÇiN liye para vermezdim ama aldığım fiyatı bilseniz inanamazsınız :) Fiyat vermek istemiyorumm ama ikinci EL bi CBR 125 in 4 te 1 fiyatına aldım dersem anlarsınız heralde :)

Herksin bi gün istediği motora kavusması dileĞi ile :)

Şimdi tek sorunum rize ye nası götürcem :) ama onun da bi çaresini buluruz :)


Shot at 2007-07-27


Shot at 2007-07-27

MiLLet hat ta ki sorunlar yüsünden 2 Foto koyabiLiyorum kusra bakmayın :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı olsun cakal...... Güle güle bin.....
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
En sonunda fotolarını görebildik ,gözü açık gitmeyiz artık:cherry:
OLsun ya başlangıç icin iyidir nasılsa cbr aldıgında byütmek için satacaktın şimdi hic olmazsa 2. el satışında zararın düşecek
Güle güle bin:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
oooo cakalaz hayırlı olsun güle güle kullan.:rendeer:

bu arada şuan Yalova'damısın?

Bir ara şu gezi olayını konuşalım.:wiinkk:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
hyırlı olsun başlangıç için bence güzel hem görünüşüde var az çok :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
görüntüsü fena değil inşallah gidişatıda iyidir güle güle kullan altında paralansın:wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ooohhh çok şükür :p Benim TA olayına dönecekti :mrgreen: Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan :) :rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
178
hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle :)
darısı bizim başımıza cbr la olur inş :mrgreen:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
cinli de tayvan lıda olsa.. o bir cıbır. cıbır olsun camurdan olsun.
cıbır olsun 600RR olsun. bitmez bu istekler...hayırlısı olsun.tekerin düz bassın.
gözlerin hep cekik olsunnnn....
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan

yalnız baktınmı aldığın markanın rizede parça ve servis durumuna?
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
hayırlı olsun.
güle güle kullan
sende aldın sonunda demek:mrgreen:
3 vakte kalmaz bende alırım inşallah:queen:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
cakalaz hayırlı olsun kardesım sonunda kavusabıldın motoruna senın adına sevındım ;)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ula cako bu ne...:queen:marka ne lo...


heheh...hayırlı olsun...senden daha klas bi numara beklerdik işin aslı...:phayırlı uğurlu olsun...:)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
çinli minli o paraya bisiklet bile alamazdın iyi yapmışsın hayırlı olsun.

gidip bu motorun sıfıran 3 bin lira versen derdim ki 500 daha ver de 2. il cbr125 al ama 1000 liraya (aşağı yukarı) aldığın bu motorla acemeliğini attıktan sonra daha ne ?
kazasız belasız gaza nazara gelmeden kullanmanı dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst