- Katılım
- 22 Tem 2007
- Mesajlar
- 97
- Konu Yazar
- #1
Selamlar, bugün üniversiteye giderken Orhanlı merkezde, temkinli olmam sayesinde ciddi olabilecek bir kazadan kurtuldum, anlatayım.
Motor üzerinde 3 aydır bulunmama rağmen 10 yıllık B sınıfı tecrübesi sayesinde trafiği ve trafikteki canavarları iyi tanıyorum. Yakından tanıdığım bu canavarlardan biri ile sağ elinde cep telefonu ile konuşurken aniden park halinde bulunduğu cepten sinyal vermeden çıkması (üstelik U dönüşü yapmak üzere) sonucunda burun buruna geldim. Hızım yaklaşık olarak 45 - 50 km idi. Arabanın bulunduğu yere yaklaşırken park halindeki arabayı kontrol etmiş ve arabanın durur vaziyette olması, adamın telefonla konuşuyo olması, sinyal vermiyor olması ve dikiz aynasına bakmıyor olması nedeniyle çıkmayacağına kanaat getirip devam kararı almışken 50 yaşlarında olduğunu tahmin ettiğim canavar çok ani bir startla bulunduğu cepten çıktı ve yolumu tamamen kapadı. Allahtan bir anlık dahi olsa kafamı başka yöne çevirmemiştim ve gözüm hala arabanın üzerindeydi. Hızımda fazla olmadığından çarpmadan durabildim. Arkamdan gelmekte olan mercedes'li arkadaşta takip mesafesini koruyormuşta oda bana abs yardımıyla çarpmadan durabildi. Amcam yolu kapatmış vaziyette hala istifini bozmadan telefonla konuşmaya devam ediyordu. Normalde arabayla olsaydım çarpsam bile bana zarar vermeyecek hızda olan bir olay, motorda olduğum için hayatıma mal olabilirdi.
Lütfen arkadaşlar çok çok dikkatli kullanın. Trafikteki tüm objeleri değerlendirerek yol alın. Radarlarınız açık olsun...
Motor üzerinde 3 aydır bulunmama rağmen 10 yıllık B sınıfı tecrübesi sayesinde trafiği ve trafikteki canavarları iyi tanıyorum. Yakından tanıdığım bu canavarlardan biri ile sağ elinde cep telefonu ile konuşurken aniden park halinde bulunduğu cepten sinyal vermeden çıkması (üstelik U dönüşü yapmak üzere) sonucunda burun buruna geldim. Hızım yaklaşık olarak 45 - 50 km idi. Arabanın bulunduğu yere yaklaşırken park halindeki arabayı kontrol etmiş ve arabanın durur vaziyette olması, adamın telefonla konuşuyo olması, sinyal vermiyor olması ve dikiz aynasına bakmıyor olması nedeniyle çıkmayacağına kanaat getirip devam kararı almışken 50 yaşlarında olduğunu tahmin ettiğim canavar çok ani bir startla bulunduğu cepten çıktı ve yolumu tamamen kapadı. Allahtan bir anlık dahi olsa kafamı başka yöne çevirmemiştim ve gözüm hala arabanın üzerindeydi. Hızımda fazla olmadığından çarpmadan durabildim. Arkamdan gelmekte olan mercedes'li arkadaşta takip mesafesini koruyormuşta oda bana abs yardımıyla çarpmadan durabildi. Amcam yolu kapatmış vaziyette hala istifini bozmadan telefonla konuşmaya devam ediyordu. Normalde arabayla olsaydım çarpsam bile bana zarar vermeyecek hızda olan bir olay, motorda olduğum için hayatıma mal olabilirdi.
Lütfen arkadaşlar çok çok dikkatli kullanın. Trafikteki tüm objeleri değerlendirerek yol alın. Radarlarınız açık olsun...