Az kalsın düşen motorcu kategorisine dahil oluyordum

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
allah korumuş maganda çok trafikte
ama sakin olmak lazım, bende trafikte tam bi piskopat oluyorum en ufak horzlanan görünce ibiini kesmeye çalışıyorum ama tamamen yalnış, sakin olmak lazım sabırlı olmak lazım, tmm insanlar çok yalnış araba kullanabilir ama mümkün mertebe saldırmamak lazım...!
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
44
böylelerine canavar demek iltifat olur.hayvan demek hiç olmaz, hayvancıklara yazık."beyinsiz yaşam formu" gibi
veya yaratık diyebiliriz.sola sinyal verdiği an serit değiştirip, tepki gösterince de "sinyal verdik görmüyon mu?"diye çıkışırlar.(ha bunlar sinyal vermeyi genelde unutup arada verenlerdir bu arada)
 
Katılım
5 Tem 2004
Mesajlar
147
düşmek iyidir ben 2 kere düştüm birinde babam kullanıyodu birisindede arkadaş durduk yerde gaza dokundu uctum :mrgreen:
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Hadi arkadaşımız o magandayı arabadan indirdi ve şiddet uyguladı,:farao:

Peki ya diğerleri, yollarda dolaşan binlerce trafik sapığı, onlar ne olacak...

Önce zihniyet değişmeli arkadaşlar zihniyet...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst