[Ankara - MT]

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Otur oturduğun yerde pis sipitçi :p :cherry: Ankara MT'de iş yok Cumartesi telefonlaşalım da senin sigortaları attıralım yine :p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu sefer bende gelmek istiyorum ama arkadaşlar o yolda hiç bişi yok ki. Üstelikte berbat mıcırlı ve aşırı rüzgarlı. Görüş açısında bozkır tek seçenek.

Demedi demeyin 11 de yola çıkarsanız eriyip kalırsınız yolda. Hemde yolun zifti çıkmış oluyor, daha da çok mıcır atıyorlar. Sürekli alev gibi bir rüzgar vuruyor alttan alttan. Ayy kabus kabus.

Bende gelmek istiyorum ama Kulu çok kasar yaa :pale:

Otur oturduğun yerde pis sipitçi :p :cherry: Ankara MT'de iş yok Cumartesi telefonlaşalım da senin sigortaları attıralım yine :p

sedayı dinliyosun beni dinlemiyosun :( çok kıskandım :p :cherry: bu arada teşekkürler seda :)
ankara mt de niye iş olmasın :silent: adam gibi gezdiniz de biz mi gelmedik :p petrol vardıda biz mi içtik :cherry:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim hayatımda seda yokken sende yoktun :p ibrahim sadri diye gereksiz bir adam vardı nolduki ??
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu perşembe oldu.. hala nok hala nok..
yahu cidden kulu yolunda mıcır felan varsa beni oradan dönüşte geri alırsınız herhalde.. mıcır bu :) adamı gıcır gıcır yıkatır valla :) bizim ödümüz patlıyo zaten düşecez çarpacaz die..
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
valla o olmaz bu olmaz şu olmaz dedikten sonra "Ankara MT niye gezmiyoruz" demeniz açıkçası bende heves falan bırakmıyor. Bundan sonra duyuru falan açmıyorum, daha önce tanışmış olduğum arkadaşlarla gezeceğim. Ha aranızdan birisi kalkıp başlık açarsa, mantığıma da uyarsa seve seve katılırım. Ama benden pes artık :)

O kadar işin gücün arasında ne naz çekerim, ne de zaman kaybederim :)

Saygılar :p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu buluşalım diyoruz gezelim diyorsunuz.. ii diyoruz nereye? şehir dışına... (allahım biz daha içinde zar zor geziyoruz :) )... peki yollar nasıl? erimiş asfalt, mıcır ve aşırı sıcak... yok siz becerirsiniz bişicik olmaz diyorsanız ne ala :) ... şaka bir yana bu hafta da şantiyesel bi durum olmazsa mutlaka gelmek istiyorum neresi olursa olsun :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ben çoktan pes ettim valla, açın başlığınızı buluşun uyarsa gelirim seve seve :) benden beklemeyin ama artık başlık vs. :p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Amaç yol yapmak mı, şehir içinde buluşup kukumav kuşu gibi oturmak mı yoksa azıcık yol yapıp gittiğimiz yerde oturmak mı?

Yok bilelim de ona göre seçenek sunalım. Madem sevgili hobareytörümüz yaka silkip havlu attı, armut piş ağzıma düş yapalım beyfendiyede şımarsın biraz.

Otur oturduğun yerde pis sipitçi :p :cherry: Ankara MT'de iş yok Cumartesi telefonlaşalım da senin sigortaları attıralım yine :p

Bak hala sigorta diyo yaa. Attıralım güzelim bu sefer hazırlıklıyım ben. Ama senin yedeğin var mı bilemem :p Şaka maka rezil olduk gece gece yaa :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ama benden pes artık :)

O kadar işin gücün arasında ne naz çekerim, ne de zaman kaybederim :)

Saygılar :p

vah garibbbiiiiimm :p:p :mrgreen:

Ne yani ...

Al misketlerini ver bebeklerimi....Çizdim oynamıyom mu diyosun....:p:p:p

aldı topunu kaçtı abi :cherry: gençler ben de artık gezi buluşma başlığı açmayacağım :p ama siz açarsanız bi değerlendiririz :cherry:

Amaç yol yapmak mı, şehir içinde buluşup kukumav kuşu gibi oturmak mı yoksa azıcık yol yapıp gittiğimiz yerde oturmak mı?

Yok bilelim de ona göre seçenek sunalım. Madem sevgili hobareytörümüz yaka silkip havlu attı, armut piş ağzıma düş yapalım beyfendiyede şımarsın biraz.

amaç bazen yol yapmak bazen arkadaşlar ile oturup sohbet etmek, yerine zamanına gore değişiyor, hobörtör mü ne yazmışsınız anlamadım ama şımartması zor kendisini çok uğraşmayın isterseniz :p

haftasonu şehirdışına çıkma planlarımda değişiklikler olabilir , forumlara yazmadım gökaya cepten soledim :) var mı izmir yapan :p ( gökay ciddi izmir şaka :) )
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
hissediyorum...kesin haftasonu gizli kapaklı bir etkinlik olacak...
ommmmmmmmmmmm.....

mt'yi salla da, hakkaten güzel bir ankara grubu var. güzel çekirdek kadro yapmışsınız.

çit çit çitlemek istiyo insan
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla daha işten çıkıp eve gireli yarım saat olmadı baktım hemen bişi var mı bi karar alınmış mı diye ama yok..
Beton gibi adam, yok betondan adam, yok betokerpiç adam.. Neyse bu nicke alışamadım zaten hiç.. :) Ulaş olmazsa bizde kendi molekül topluluğumuzu oluşturalım; bakarsın bi çeşit alaşım felan oluruz :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sİzden bişey olmaz... Olsa olsa helyum gazı olur.... Balon gibi uçarsınız....:p

Bi gezemediniz ha..... Şööle güzelce gezin koyun fotoları gözümüzün feri gelsin dimi yaaaa....
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nok olmazsa ben kendim çıkacağım yola
ten ten gibi tin tin gideceğim bi taraflara :)
artık yol nereye giderse oraya
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hissediyorum...kesin haftasonu gizli kapaklı bir etkinlik olacak...
ommmmmmmmmmmm.....

mt'yi salla da, hakkaten güzel bir ankara grubu var. güzel çekirdek kadro yapmışsınız.

çit çit çitlemek istiyo insan

ben annemlerle yazlığa gidip pazar döncektim şehir dışındayım demiştim,sora programım değişti :p benim suçum kabahatim yok :p :queen: amma hisli adammışsın be kardeşim beton :)

haftaya yapılacak gezinin başlığını almış olduğum gazla pazartesi açabilirim, :cherry: nereye isterseniz oraya hadi bakalım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst