Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
arkadaşlar bende cbr ci olmak istıyorum fakat bizde cgl125 var bi motorcuyla konusmus babam cglyi satıp alıyımmı demiş oda degmez onun yerine yamaha ybr 125 al demiş ne yapmalıyım daha ehlıyetımde yok sizce ehliyeti alana kadar cgl ile idare ediyim mi fikirlerinizle beni aydınlatın
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Sanırım insanlar cbr 125 alırken gözler aslında bu motoru arıyor:

http://www.dreamgate.ne.jp/nsr/general/NSR250a.html

:)

Cbr 125'i ,nsr 125 ve nsr 250'yle kıyaslarsak, cbr 125'de hedefin herşeyiyle yeni başlayanlar olduğu besbelli.Yeni başlayanalara uygun ergonomi,hafiflik,benzin ekonomisi ve tabi ki bütçeye uygunluk.NSR 250 yeni başlayan birisi için rüya motor olabilir ama ortalama fiyatının cbr 125'in 2 katından fazla olması herşeyi anlatıyor.Zaten yukardaki linkteki nsr 250 üretim ve satış miktarlarına bakarsanız cbr 125'e göre ne kadar komik olduğunu görürsünüz.Honda yeni başlayanlara yönelerek çok akıllı bir ticari hamle yapmış oldu.İnsanların kafalarını kırmalarına sebebiyet verecek bir motorla başlamamaları da çok önemli, Cbr 125 -bence- bunu da daha iyi yapıyor NSR'lara kıyasla.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
nsr33sc9.jpg





Arkadaşlar bu Cbr 125 mi ?

CBR 125 değil NSR 125 2 zamanlı 34 hp bir canavar.... :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
GeNcHaCKeR
Emin olmak için arrow egzos satan biryere git , veya bilen birne sor... Eğer gerçek arrowsa o modelin seri numarası yazması gerekir egzosta... Eğer hiçbirşey yazmıyorsa çakmadır...

img.php

Honda%20CBR%20125%20R%2004%20Full%20RTT%201.jpg

Eğer bu resimdeki orjinalse o resimdeki ya çakma , ya da başka motora aittir... Eğer başka motora ait bir arrow alırsan cbr'a zarar verebilirsin.

dishy
Arkadaşlar söylemişler zaten... 2 zamanlı bir canavar... 4 zamanlı 250'likleri bir kalemde siler :p

fatihsevim
O lafı söyleyen arkadaş kesin kuryedir... Cbr mı Ybr mi sen karar verirsin... Hangisi kullanım amacına uyuyorsa... Cbr daha sportif daha hızlı , ybr daha konforlu...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
Evet Arkadaşlar Pazar gecesi Çıktıgım Ve Pazartesi Akşamı bitirdiğim ankara gezim mükemmel geçti...

İki Motorsikelt gittik CBF 150 Ve Benim Cıbır(CBR 125 R )

4 kişiydik ikişer kişi bindik ve cbf i her defasında toz duman yutturdum motorsikletimle düzde iki kişi çok rahat 140 km yi gördüm her seferinde zaman zamanda 130 da kaldı
bolu tünemiin içinde 145 km gördü iki kişi ile ruzgarın 5 km kadar etkisi oldu sanırım tünelde ruzgar daha az oldugu için ...

ben cbf i geçip 10 km ilerde sigara yakıyorum o benim sigara biterken ancak yetişiyor :)

çok zevkliydi bu motorsikletle uzun yol gtmek sandıgımdan daha sorunsuz ve güzel gitti
hatta bir ara kaptırmışım ibreye baktım 130 ve devir 12500 noluyo bozuldumu dedim megersem 5 inci viteste unutmuşum 5 nci viteste 130 u ik kişi gördü sonra altıya attım 140 oldu hemen genel oalrak toplam 850 km yolu 9000 ve 10000 ile 10500 devir arasında gittim sürekli makine hiç zorlanmadı hararet ise ilk çeyreği hiç geçmedi

resimlerimide çektim bakmak isteyen varsa paylaşabilirim
PIC_0062.jpg

Eğer yukardaki resim çıkmadı ise ve daha fazlasına bakmak isterseniz ..

http://picasaweb.google.com/iyireklam10
Linkini tıklayabilirsiniz ...

bu motorsikelt manyak bugun 4000 bakımınıda yaptırdım :) 50 ytl bayıldım

..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
şunu unutma 2kişi yokuş yukarı cbf le yanyana bile duramazsın ondaki tork daha guclu.

evet zeytinli yolcuları alo nerdesiniz yaw?

Ultraukala sen gelcenmi, bir ses soluk ver yaw.
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
Evet Cbf teki tork yuksek bunu biliyorum çünkü iştede Cbf 150 kullanıyorum :):)

yokuşlarda bu fark ediliyor yanyana giderken onun bir kaç metre dha önde gittiğini görebiliyorsun ama çok fark etmiyor devrini bulunca CBR yine yokuştada geçiyor onu
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Eğer doğru viteste doğru devirde olursanız yokuşta da geçebilirsiniz... Devirli makinelerin sırrı budur... Düzgün çekişi yakalamanız için doğru vitesi ve doğru devri bulmanız gerekir... Torklu makinalarda bu daha önemsizdir...
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
evet keşke ikiside cbr da olsa hatta 13 beygir yerine 25 beygfir falan olsa ozaman daha deli olurdu :)

ön panelde titreme başladı ya vibrasyondan sanırım bugun servie dedim halledecekler :)

1000 bakımında servis tanıdık diye yag parasıda vermedim zaten Konşuk motor :)
beleşe yapmışlardı 4000 bakımında 50 ytl itelediler :)

Ne ise cbr yatıyor şimdi dışarda Kastamonu seferi için enerji depoluyor :) 680 km durmaksızın gidecek sanırım yine

bu arada uzun yolda motor daha tam açılmadı ama yuksek devir olamsına ragmen 300 km yaptı bir depo ile gerliken ise daha fazla yapacagı yerde 270 te bitti ben karıştırdım sanırım km yi diye düşünüyorum 300 un üstünde bekliyordum çünkü...
CBF 150 İse
ilk aldıgımda bir depo ile yedek dahil 240 km de takılıp kalıyordu : Şimdi İse 380 Km yi buluyor

cbf 150 bir depo ile ...

CBR da cbf 150 ile aynı yakıyor çünkü o 12,5 lt. bu 10 Lt. ortalarsak aynı yakıyor açıldıgında ise daha az yakacagını tahmin ediyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
teşekkürler...

Kırmızı siyah... Mototal'da değil mi ... Bugün gördüğüm motor... Hayırlı olsun... :rendeer: Keşke daha önce söyleseydin , dün b.çekmecede işim vardı getirirdim motorunu...


evet, o motor, hani şu plakası kafiyeli olan :)) siz bu servislerden çıkmıyorsunuz galiba :) yine de düşündüğün için saol, getirmiş kadar oldun ;) neyse yatsın bikaç gün daha napalım?

Öncelikle Hayırlı olsun hoşgeldin, kazasız belasız güle güle kullan, güzel bir tercih yapmışsın:cat:
Ben boş bir günümde getiriyim sana ama dönüş parası senden :)

ayıp ettin :)) bi yemek ısmarlarım bi de mavi akbilimi veririm :queen: şaka bi yana yaa tek seferde birkaç alıntı nasıl koyuyoruz bir mesaja? daha çok şey öğrenmem lazım motosikletten önce galiba :salut:

hehe flood koruması varmış :) deneyerek öğrenme bu olsa gerek
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
şunu unutma 2kişi yokuş yukarı cbf le yanyana bile duramazsın ondaki tork daha guclu.

evet zeytinli yolcuları alo nerdesiniz yaw?

Ultraukala sen gelcenmi, bir ses soluk ver yaw.

Gelicem gelicem ama bulmam gerek zeytinli rock fest sayfasını ilk cbr sayfasının okumadığım yerlerini bitireyim dedim...

http://www.motosiklet.net/forum/fes...vali-2-3-4-5-8-2007-balikesir.html#post741497

Arkadaslar zeytinlirockfest buradan devam edelim kimler gelmek istiyor bakalım.görkem ertech hade bakalım...

Honda CBR 125R Repsol '05 - Emrah ERKAN - AntaLya - [email protected] Benide Eklersen Sewinirim Görkem

ARkadaşLar 200 YTL'ye OrjinaL Full Arrow Egzos buldum Ara Boru hersey DahiL 2.eL we Bu Aksam Yada yarın Alacaqım Buyuk ihtimalle Cünkü 600 YTL'den assagı Arrow BuLmanın imkanı yok Sadece tüp Kimi Yerde 600 YTL we Ben Bir Abimde Gördüm

4032195_359419_4iyu871.jpg


Bu Egzos Diger Arrow'lardan Neden FarkLı AnLayamadım Bu egzosu hiç bir yerde görmedim Çakma mı abi diye yok abicim itaLyadan özeL getirttim yarış Egzosu Bir tane Daha war aLmak istersen Sadece Tüp 500 YTL dedi Ne kadar Dogru ne kadar yanLıs biLmiyorum Bu Egzosu Aranızda Gören oLdumu Bu Motor istanbuL PLakaLı Ancak Bodrumdaydı. istanbuLdan qeLme Bodruma.

Bu motoru almayı düşündüm bi ara ama konuşmadım adamla pek...Evet değişik bir egsoz TR'deki cbr125r için olan arrowlara göre...Dikkat et alırken boşu boşuna para verme sakın...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
8
sorunum var

gerçi topic de bu sorular çok soruldu ama ben anlayışınıza sığınarak sorayım.Ben görsel açıdan arka lastiği değiştirmek istiyorıum yani kalın birşey tehlikesini yakıtını herşeyi göze aldım arkaya en fazla kaçlık takabilirim.Yardımcı olursanız sevinirim gerçekten herkese saygılar arkadaşlar:cat:
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
8
sağol görkem

teşekkür ederim ya yeni aldım bende cabbarımı:pçok hevesliyim birşeyler yapmaya ben ist avcılar dayım.Toplantı falan olursa yazın bana gelmek isterim lastikler olsun aynayıda deiştircem:p
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
teşekkür ederim ya yeni aldım bende cabbarımı:pçok hevesliyim birşeyler yapmaya ben ist avcılar dayım.Toplantı falan olursa yazın bana gelmek isterim lastikler olsun aynayıda deiştircem:p

hayırlı olsun bu arada yeni gördum mesajını :cat:

insallah bizede nasib olcek gelecek yaza...:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst