- Katılım
- 2 Tem 2006
- Mesajlar
- 453
cbrcı kardeslerımm
regaip kandılınizz mübarek olsunn
regaip kandılınizz mübarek olsunn
![]()
Arkadaşlar bu Cbr 125 mi ?
Kırmızı siyah... Mototal'da değil mi ... Bugün gördüğüm motor... Hayırlı olsun... :rendeer: Keşke daha önce söyleseydin , dün b.çekmecede işim vardı getirirdim motorunu...
Öncelikle Hayırlı olsun hoşgeldin, kazasız belasız güle güle kullan, güzel bir tercih yapmışsın:cat:
Ben boş bir günümde getiriyim sana ama dönüş parası senden![]()
şunu unutma 2kişi yokuş yukarı cbf le yanyana bile duramazsın ondaki tork daha guclu.
evet zeytinli yolcuları alo nerdesiniz yaw?
Ultraukala sen gelcenmi, bir ses soluk ver yaw.
Honda CBR 125R Repsol '05 - Emrah ERKAN - AntaLya - [email protected] Benide Eklersen Sewinirim Görkem
ARkadaşLar 200 YTL'ye OrjinaL Full Arrow Egzos buldum Ara Boru hersey DahiL 2.eL we Bu Aksam Yada yarın Alacaqım Buyuk ihtimalle Cünkü 600 YTL'den assagı Arrow BuLmanın imkanı yok Sadece tüp Kimi Yerde 600 YTL we Ben Bir Abimde Gördüm
![]()
Bu Egzos Diger Arrow'lardan Neden FarkLı AnLayamadım Bu egzosu hiç bir yerde görmedim Çakma mı abi diye yok abicim itaLyadan özeL getirttim yarış Egzosu Bir tane Daha war aLmak istersen Sadece Tüp 500 YTL dedi Ne kadar Dogru ne kadar yanLıs biLmiyorum Bu Egzosu Aranızda Gören oLdumu Bu Motor istanbuL PLakaLı Ancak Bodrumdaydı. istanbuLdan qeLme Bodruma.
130/70/17 Pirelli Sport Demon
130/70/17 Pirelli Mt 75
130/70/17 Michelin Sporty
130/70/17 Duro Hf-918
teşekkür ederim ya yeni aldım bende cabbarımıçok hevesliyim birşeyler yapmaya ben ist avcılar dayım.Toplantı falan olursa yazın bana gelmek isterim lastikler olsun aynayıda deiştircem
![]()