İlk defa böle bir tabir kullandım ya ben de 130 yanak diyenleri uyarırdım hep nasıl yazdımsam:cherry: Saol bu arada...
Bu arada hepinizin baktığı lastikler sanırım modellerin ön lastikleri deil mi?
Yok akın değil. Hepsi arka için üretilmiş lastikler. Görkem olabilir aslında. MSN'den konuşuruz

Lastikte aslında bi problem yok. Çizdiriyorum çizdiriyorum bitmedi lastik be. Ne bitmez meretmiş :mrgreen: Bu arada dün 10,000'i devirdim. 8,000 küsür km yapmışım benim motorla. Ya beyler şu fan işini tekrar sorayım

Siz motorun fan açtığını nasıl anlıyorsunuz. Normalde fan açınca ses falan çıkar ama ben hiç duymadım :silent: Bizim fan biraz ufak acaba ondanmı çıkmıyor :silent: Fan'ı hararet göstergesinin neresinde açıyor biliyormusunuz :silent:
Hadi iyi geceler yarın okurum cevapları.