Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
şimdilik 1 m2 gibi ama eğer hesaplı bir yer bulursam daha fazla alırım heralde ve kaplatırım... :mrgreen:
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
30
arkadaşlar cıbırım için kaliteli ve yol tutuşu iyi 130 luk arka lastik önerin. artık kafaya koydum alacağım çünkü arkaya hakim olamıyorum özellikle virajlarda. bulunduğum yerden fiyat aldım 110 dolar dediler pahalı değil mi? markası da belli değildi hem.
Önerilerinizi bekliyorum.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
130/70/17 Pirelli Sport Demon
130/70/17 Pirelli Mt 75
130/70/17 Michelin Sporty
130/70/17 Duro Hf-918
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
arkadaslar benim bu ara trafikte hararet normalin uzerine cıkmaya basladı.dur kalkta.sogutma suyumu konntrol ediyorum normal.4000 bakımdan da yeni cıktım zaten.yol acılıp ta hızlanınca dusuyo hararet.sıkısık trafikte normaldir değil mi?
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
arkadaslar benim bu ara trafikte hararet normalin uzerine cıkmaya basladı.dur kalkta.sogutma suyumu konntrol ediyorum normal.4000 bakımdan da yeni cıktım zaten.yol acılıp ta hızlanınca dusuyo hararet.sıkısık trafikte normaldir değil mi?

gayet normal... Havalar çok sıcak sıkışık trafikte hararet yapmaması garip olur zaten :) bu havalarda sıkışık trafikte hararet göstergesi yarıyı bir miktar geçer; ortalama olarak söylüyorum trafiğe ve trafikte geçirdiğin süreye bağlı olarak değişir...
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
22
Arkadaşlar bende il sayfadaki listeye katılmak istiyorum.

anilkan - ( Henüz Yok - 2007model Mavi alacak ) - Anıl KAN - [email protected]

Bide listenin en başında ahmet kan isimli birini gordum. arkadasım sen nerdensin. ben cesmeden.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
arkadaslar benim bu ara trafikte hararet normalin uzerine cıkmaya basladı.dur kalkta.sogutma suyumu konntrol ediyorum normal.4000 bakımdan da yeni cıktım zaten.yol acılıp ta hızlanınca dusuyo hararet.sıkısık trafikte normaldir değil mi?

Aynısı bendede var. Sanırım herkeste var :) Yani normal :mrgreen: İlk başlarda banada biraz fazla gelmişti. Bu arada ben bizim motorun hiç fan açtığını duymadım. Ya da açıyor ama hiç sesmi çıkartmıyor ? Siz fan açtığını sesinden anladınızmı hiç :silent:

ErTech, Görkem sizde duro vardı dimi ? Geçen gün sordum 80 lira dediler fiyatı çok uygun geldi. Tavsiye edermisiniz ? 130/70/17 Michelin Sporty'nin deseni çok güzel. Yol tutuşunuda çok met ettiler. Fiyatı nedir bilen varmı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Carcharoth
Bizde duro var ama ben tavsiye etmem...
Onun yerine 75€'luk mt75 takabilirsin.
Michelin'in deseni gerçekten güzel , ama sanırım fiyatı 100€ civarlarında :pale:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
PİRELLİ SPORT DEMON 130/70/17

FİYAT 85€
176,42 YTL KDV DAHİL FİYAT

Sportif ve uzun mesafeli şehir sürüşü

* Sportif orta hacimli motorlar için yeni nesil çapraz katlı karkaslı lastik
* Çoklu arka lastik konturu sayesinde tüm sürüş koşullarında hafif, hassas sürüş ve dengeli davranış
* Dayanıklılıktan ödün vermeden ıslak ve kuruda mükemmel yol tutuşu



İlgili link: http://www.motogiyim.com/main/product_detail.asp?pro_ID=686&sub_cat_ID=67&cat_ID=22


Deseni çok güzel.

____________________________________________________


HRC Dostum sen michelin sporty'leri kaça almıştın ? 130/70/17'yi. Mesajlarınıza baktım ama göremedim. Atladıysam kusura bakmayın. Resimlerini bekliyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu veya Michelin Sporty....
Ama ben hala 130 mu 110 mu arasındayım , ve sanırım 110 alaciiim.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Carcharoth
Kesin 130 alacaksan ben alayım pirelli sport demon , baktım içime sinmedi sana satarım hiç kullanmadan daha ucuza... tabi eğer böyle bir şeye yanaşırsan :)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Duro çok iyi bir lastik değil ama ucuz... Bu yüzden tavsiye edip etmemek arasında kalıyorum :) Bende değiştirmeyi düşünüyorum; 110 luk almayı düşünüyorum... mt75 yeterli bir lastik...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Arkadaşlar cbr 125'in standart arka lastiği(100) gerçekten problem çıkartıyor mu size? Ben motoru aldığımda değiştirmeyi düşünmüyorum arka lastiği ama burada hemen hemen herkes değiştirmiş veya değiştirmek istiyor...Bir yerde bi yanlışlık var sanki...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Shrieker orjinal lastiğinde bir sorun yok... Ne çok kaliteli ne çok kötü orta karar bir lastik... Benim ve birçok arkadaşın değiştirme sebebi görüntü :p kalın lastik daha güzel duruyor :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
130 genişlik , 70 yanak , 17 jant çapı

İlk defa böle bir tabir kullandım ya ben de 130 yanak diyenleri uyarırdım hep nasıl yazdımsam:cherry: Saol bu arada...

Bu arada hepinizin baktığı lastikler sanırım modellerin ön lastikleri deil mi?

http://www.motogiyim.com/main/product_detail.asp?pro_ID=559&sub_cat_ID=27&cat_ID=21

arkadas hyo gt250'ye bunun arka lastiğini takmıştı muhteşem yol tutuşu vardı...Bunu düşündünüz mü hiç biraz tuzlu ama :D
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
İlk defa böle bir tabir kullandım ya ben de 130 yanak diyenleri uyarırdım hep nasıl yazdımsam:cherry: Saol bu arada...

Bu arada hepinizin baktığı lastikler sanırım modellerin ön lastikleri deil mi?

Yok akın değil. Hepsi arka için üretilmiş lastikler. Görkem olabilir aslında. MSN'den konuşuruz :) Lastikte aslında bi problem yok. Çizdiriyorum çizdiriyorum bitmedi lastik be. Ne bitmez meretmiş :mrgreen: Bu arada dün 10,000'i devirdim. 8,000 küsür km yapmışım benim motorla. Ya beyler şu fan işini tekrar sorayım :p Siz motorun fan açtığını nasıl anlıyorsunuz. Normalde fan açınca ses falan çıkar ama ben hiç duymadım :silent: Bizim fan biraz ufak acaba ondanmı çıkmıyor :silent: Fan'ı hararet göstergesinin neresinde açıyor biliyormusunuz :silent:
Hadi iyi geceler yarın okurum cevapları.
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
30
önerin için teşekkürler GorkeM benim de aklıma pirelli sport demon yattı. yalnız motogiyim.com dan başka bu lastiği satan bir yer var mı? daha önce motogiyim.com dan alışveriş yaptım sağlam bir yer yalnız benim kredi kartıma taksit yapamıyorlar maalesef. ben de peşin 176 ytl ödemek istemiyorum lastiğe.
bu lastiği kredi kartına taksitli satan başka bir yer var mı?
Teşekkürler
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
oneblood
Genç Moto veya Mototal satıyor Pirelli... Internetten araştır istersen...

Carcharoth
Ben de hiç farketmedim fan açtığını hatta servise götürüp çalışıp çalıimadığını kontrol etmelerini istemiştim ama kontrol edilmemişti galiba... Ama fan açıyor olmalı yoksa kortejlerde falan dayanamaz motor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst