Türkiye'nin En Genç Caponord Kullanıcısı

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Proooooooo :) :)
Çok sevindim,başlığı açarken bunu umarak açtım,bekliyordum bu sessizliği ardından bir çığlık :) Kazasız belasız kullan:rendeer: Çok güzel bir makine.Aslında senden ilk etapta bir 650 gs bekliyordum,1000 daha ileride diyordun.Neyse,hayırlısı olsun:)Kendim almış kadar sevindim...Allah hayırlı kullanışlar nasip etsin.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bir de eskiden orada ilgi alanları yazıyordu...:p

Eskidendi o, utandı çocuk ss makinelerle napsın :mrgreen:

aprilla yedek parçasınıın ülkemizde bol ve ucuz olması :p seni çok rahatlatacak ..hayırlı olsun

:queen::queen::queen::queen:

Onurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :queen: hayırlı uğurlu olsun canımmmmmm :rendeer:
Çok şükür ya :p Bende diyorum bu çocuk bişeyler karıştırıyor :p Yok ortalarda :p Sessizliğin sebebi :wiinkk:

Boollllllllllllll bolllllllllll resim istiyorum, bunu da diğerlerine benzetme bak :)

Ya bu arada hyo yu naptın :silent: 2 ayda bir motor değiştiren zengin çocuk :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hyo dan ayrı bi tane daha mı vardı, ben öyle biliyorum :silent:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hayırlı olsun kardeşim allah kaza bela vermesin. çok keyifli bir motor almışsın güle güle kullan
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı uğurlu olsun
yakışıklı aletmiş :cat:
resimlerini bekliyoruz...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hadi hayırlı uğurlu olsun
Kazasız belasız sürüşler.
Nazar boncuğun bende olsun :)
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
29
Hayırlı olsun yeni motorun. AyrıcaTürkiye gibi bir ülkede böyle büyük hacimli bi Aprilia kullanara masraflarını göze almak cesaretini gösterdiğin içinde ayrıca tebrik ederim :cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
arkadaşlar işteyim kusura bakmayın tek tek yanıt veremiyorum :) okuduğum kadarıyla makinanın yedek parça ve servis olayına takılmışsınız. Servise ihtiyacım yok çünkü gerçekten çok çok iyi 2 adet ustam var (motor da enduro tabi SS değil :p ). Parça konusunda da Ferco motora güveniyorum. Motorun 2007 modelinin Türkiye'ye gelmemesi satarken 1 sene kar ettirmiş olacak. Yani motor şu an mantıken 4 değil 3 yaşında :)

ayrıca Ferco kafasındaki şeyleri yaparsa yeni sezonda yepyeni bir Aprilia bekliyor olacak bizi :)

tekrar teşekkür ederim "hayırlı olsun" dilekleriniz için :)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Hayırlı olsun! Güzel günlerde kazasız belasız kullanırsın inşallah.. :rendeer:

Yalnız bu kadar 650 dedikten sonra Capanord beklemiyordum valla şaşırdım ne diyim :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
aklımda 1200gs vardı bilirsiniz o makineyi sevdiğimi :) ona yakın, 2 kişi ile rahat yol yapılacak bir motor almam gerekti. Yoksa 650gs de gayet güzel :)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
procan hayırlı uğurlı olsun.. Allah kaza bela vermesin.. güle güle bin..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlar işteyim kusura bakmayın tek tek yanıt veremiyorum :) okuduğum kadarıyla makinanın yedek parça ve servis olayına takılmışsınız. Servise ihtiyacım yok çünkü gerçekten çok çok iyi 2 adet ustam var (motor da enduro tabi SS değil :p ). Parça konusunda da Ferco motora güveniyorum. Motorun 2007 modelinin Türkiye'ye gelmemesi satarken 1 sene kar ettirmiş olacak. Yani motor şu an mantıken 4 değil 3 yaşında :)

ayrıca Ferco kafasındaki şeyleri yaparsa yeni sezonda yepyeni bir Aprilia bekliyor olacak bizi :)

tekrar teşekkür ederim "hayırlı olsun" dilekleriniz için :)

Kimmiş o iki iyi usta?..................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst