Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
Proooooooo
Çok sevindim,başlığı açarken bunu umarak açtım,bekliyordum bu sessizliği ardından bir çığlık
Kazasız belasız kullan:rendeer: Çok güzel bir makine.Aslında senden ilk etapta bir 650 gs bekliyordum,1000 daha ileride diyordun.Neyse,hayırlısı olsun
Kendim almış kadar sevindim...Allah hayırlı kullanışlar nasip etsin.
Çok sevindim,başlığı açarken bunu umarak açtım,bekliyordum bu sessizliği ardından bir çığlık