- Katılım
- 17 Tem 2007
- Mesajlar
- 4
valla bende yazılmak istiyorumda detaylrı görmem gerek
ne partisi bu?
gelmem zor, motorumu bugün verdim ama
olmazsa 4 tekerle geliris
bi açıklama pls
Kuruçeşme Escape Google Map :wiinkk:yolu tam olarak tarif edersen süper olacak:cat:
Parti detaylarına gelince gecede daha çok R&B ve 90'lar dan parçalar çalacakpartinin detayları nedir?
Elinde biletler ile partiye gel diyen kişiyi bul :wiinkk:ben skullhunterla tanışmadım daha önce de nasıl bulacağız seni :silent:
Daha neler +10 mu :silent: Tüm kızlar geliyor demek kiStarsailor+10 yazalım lütfeeeeen:cherry:
Partide alkol alacak arkadaşlara alkollü araç kullanmamaları gerektiğini söylememe gerek yok sanırım.Bende gelirimmmm...Motorum serviste zaten motorlada gelemeyeceğim için dibine kadar eğlenebilirimmm
:cherry:
Partide alkol alacak arkadaşlara alkollü araç kullanmamaları gerektiğini söylememe gerek yok sanırım.
Parti kaç gibi bitecek? Buda dönüş için önemli bir ayrıntı...
Hayırdır abi parti için istanbul 1. bölgeden 2. sırada adaylığını görüyorum :mrgreen:mümkünse skull. ve starsailor altına olsun lütfen...Syriana+daisy_m olaraktan...:wiinkk:
Hayırdır abi parti için istanbul 1. bölgeden 2. sırada adaylığını görüyorum :mrgreen:
geçen denizciforsight ile görüştüm oda gidiyormuş partiye hatta ismi yazılı idi listede bize o tavsiye etti şimdi listeden çıkmış sevgili alper![]()