20 Temmuz 2007 - MT Yaz Partisi - 2007@2007 CT Lucky Party

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
yavv bizsiz parti olur muuuu:silent::silent:
Mangalı kim yapacak o zaman size, değil mi ama:silent:
olmaz böyle, derhal listeye denizcimuzaffer, denizcieylem ve denizciforesightı ekleyinizz:cat::queen:
Bir daha da görmeyeyim bizden gizli iş çevirdiğinizi o na göre:p
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Bende gelirimmmm... :)

Motorum serviste zaten motorlada gelemeyeceğim için dibine kadar eğlenebilirimmm :p:cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Benide listeye yazınn kaçmaz abi bu partii heyooo:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ne partisi bu?
gelmem zor, motorumu bugün verdim ama
olmazsa 4 tekerle geliris
bi açıklama pls
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
20 sinde yalowa dayım ! YoL Bilmem iz biLMem nası geleyim :) ASLında MT iLe tanışşma fırsatı oLabilir belKim :silent:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Parti öncesi buluşup laflamak için vaktimiz olacak buluşma bilgileri aşağıda :bounce:

Parti Öncesi Buluşma
YER: Beşiktaş'daki kadıköy vapur iskelesinin yanındaki çay bahçesi
Buluşma Saati: 20:30
Buluşma Noktası Google Map


yolu tam olarak tarif edersen süper olacak:cat:
Kuruçeşme Escape Google Map :wiinkk:

partinin detayları nedir?
Parti detaylarına gelince gecede daha çok R&B ve 90'lar dan parçalar çalacak
Ayrıca perkusyonist üç bayan davulcu ve bir danscı geceye renk katacak. Geceye daha çok bayan arkadaşlarınızla gelirseniz seviniriz.
Damsız alamıyoruz durumu yok :wiinkk:

ben skullhunterla tanışmadım daha önce de nasıl bulacağız seni :silent:
Elinde biletler ile partiye gel diyen kişiyi bul :wiinkk:

Starsailor+10 yazalım lütfeeeeen:cherry:
Daha neler +10 mu :silent: Tüm kızlar geliyor demek ki :)

Bende gelirimmmm... :)Motorum serviste zaten motorlada gelemeyeceğim için dibine kadar eğlenebilirimmm :p:cherry:
Partide alkol alacak arkadaşlara alkollü araç kullanmamaları gerektiğini söylememe gerek yok sanırım.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
skull' um hunter' ım, şahane olacak bu parti:cat:
Biz orada olacağız, ama şeyi planlayamadık, Motorlarla gelirsek alkol alamayız:pale: Kızlar içer biz bakarız, ama motorsuz gelirsek de ambians bozulur mu:cat:
Olmazsa bağrımıza daş basıp içmeyecez:queen:
teşekkürlerimizi sunarız
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
erhan kardeş benide yaz gelmemek olmaz o gün ordayız tüm mt ailesi olarak bu parti kaçmaz derim sevgiler
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
günaydın millet
listemiz güncellenmiştir gelecek arkadaşlar isimleri yazdırmaya dewam please:queen:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Partide alkol alacak arkadaşlara alkollü araç kullanmamaları gerektiğini söylememe gerek yok sanırım.

Erhan elbette böyle bir gecede alınan alkol ile araç kullanmanın çok tehlikeli bir şey olduğunu bilmeyen yoktur heleki 2 teker kullanmak çok büyük tehlike...

Benim motorum serviste olmasa bile böyle bir organizasyona herhangi bir araçla gelmeyi düşünmem :cat:

Parti kaç gibi bitecek? Buda dönüş için önemli bir ayrıntı...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hıyeeeeeyyyt yettim gayri...:cherry: alper kanka bizsiz partimi olur yaw...ne tat alırsınız sonra o partiden...:p ekle kanka bizide...mümkünse skull. ve starsailor altına olsun lütfen...Syriana+daisy_m olaraktan...:wiinkk:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Selam biz de konuştuk kararlaştırdık gelmeye karar verdik Buraki77+1 geçen denizciforsight ile görüştüm oda gidiyormuş partiye hatta ismi yazılı idi listede bize o tavsiye etti şimdi listeden çıkmış sevgili alper :) Bizi de 20. sıraya yazın lütfen :) Kazasız sürüşler

Bu arada metehan nerede onu göremiyorum onsuz parti olmaz mete buraya hadi eller havaya :p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
geçen denizciforsight ile görüştüm oda gidiyormuş partiye hatta ismi yazılı idi listede bize o tavsiye etti şimdi listeden çıkmış sevgili alper :)

demek öyle ::winkwink
sizin biletleriniz bende olucak artık verirmiyim vermezmiyim o gün bi düşünelim:mrgreen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst