[Ankara - MT]

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sende haklısın ama ne bileyim özel mesajlaşma felan yok ki bizde.. aklıma gelmedi o yüzden kontrol etmek.. valla zor be gürsel, işten hadi çıktık diyelim o sıkışık trafikte gitmesi zor.. ama yarın konuşuruz. hayır birde ordan geri dönmek var eve karanlıkta.. bakalım nartık..

nevet herkes motor delisi buluşmasında anlaşılan..
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekrar selam arkadaşlar;:cherry:
Uzun zaman önce sohbet odalarından arta kalan nickimi motorcu camiasına yakışır bi nickle değiştireyim dedim.. :cat:
Duvar gibi adam, pardon beton gibi beton, yok adam gibi adam, betonarme kardeşimiz kıllanmasın diye (malum zaten kıl bol kardeşimizde bende olduğu gibi :) :pr:) onu da bahane ederekten yeni nickimin önce bana sonra hepimize hayırlı olmasını temenni eder, sevgilerimi sunarım :bounce:

Nartık birazblues nok.. sadace melek var.. asfalt meleği :)

Bu arada geçen haftalarda aldığımız kararı uygulama koyarak bazı narkadaşlara hatırlatayım:pr: diyerekten fotoğraf da ekledik.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ah duvar kardeş.. sorma nicki değiştirdik nartık :)
Ulaş bak aklıma ne geldi :) istersen bizim şantiyelerden birinden beton resmi çekeyim senin için profilin az şekilli nolsun :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ikinci üyelik almak tehlikeli bir iş forumda diye biliyorum gençler de inşalla terslik yapan olmaz :(
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla evren değiştirir misiniz dedim. değiştiremiyorlarmış.. ne yapayım dur bari diğerini sileyim nolmazsa..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben şaka yapmıyordum ulaş cidden betonun kendine has bi görüntüsü var.. gözümüz mü alıştığındandır nedir.. yeterki ii açıdan bişi yakala..
evren adminlerden birine söyledim siler misiniz diye ama bilmiyorum artık.. hoş diğerini girip ben iptal edeceğim ama şifremi bile hatırlamıyorum. otomatik tanımlama olmasa her gün buraya da giremezdim zaten.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
83
Selam Asfalt meleği.. Hayırlı uğurlu olsun yeni nickin güzel nick.
Betoooon.... Naber abi?

Siz iki asi genç akşam neredeydiniz bakayım?
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
baba ben çiftlige gittim, 45 dakka mal gibi bekledim, sora döndüm. henüz bir açıklama gelmedi. organizasyon mu eksik ben mi salagım anlamış değilim
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok ulaş dostum ya.... akköprüde buluşacaktı millet. yedibuçukta ordan hareket edeceklerdi çiftliğe doğru. bu arada senin fotoğrafa baktıkça benim sigara içesim geliyor.. bu arada sen de ii cesaret etmişsin akşam rezildir oranın trafiği..
sağol gürsel kardeş bir sen beğendin yani.. bir de ben..
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
83
baba ben çiftlige gittim, 45 dakka mal gibi bekledim, sora döndüm. henüz bir açıklama gelmedi. organizasyon mu eksik ben mi salagım anlamış değilim

Cevap veriyoruuuuuum....

Organizasyon gayet sağlamdı... bir eksiği yoktu....:queen:
motorlar biraz kuytuda kalmıştı o yüzden görememişsindir.

yok ulaş dostum ya.... akköprüde buluşacaktı millet. yedibuçukta ordan hareket edeceklerdi çiftliğe doğru. bu arada senin fotoğrafa baktıkça benim sigara içesim geliyor.. bu arada sen de ii cesaret etmişsin akşam rezildir oranın trafiği..

Saygıdeğer meleğim 15 motoru görünce trafik otomatikman açılıyordu, Ayrıca arabayla eskort da vardı...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
topu topu 15 motorcuk mu katıldı şimdi? :p
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
Cevap veriyoruuuuuum....

Organizasyon gayet sağlamdı... bir eksiği yoktu....:queen:
motorlar biraz kuytuda kalmıştı o yüzden görememişsindir.

oh çok şükür ben malmışım. benle beraber bekleyen bir arkadas daha vardı ama onun adına konusamam. kimsenin başına bişi gelmemiş o zaman, pek iyi pek güzel
insan kötüsünü düşünüyor böyle durumlarda
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben de pimpiriklinin biriyim. inşallah birinin başına bi aksilik gelmez diye düşünüp durdum sürekli.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyide betonarmenin zaten ii bir kaskı var ki..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst