Tekrar selam arkadaşlar;:cherry:
Uzun zaman önce sohbet odalarından arta kalan nickimi motorcu camiasına yakışır bi nickle değiştireyim dedim.. :cat:
Duvar gibi adam, pardon beton gibi beton, yok adam gibi adam, betonarme kardeşimiz kıllanmasın diye (malum zaten kıl bol kardeşimizde bende olduğu gibi

r

onu da bahane ederekten yeni nickimin önce bana sonra hepimize hayırlı olmasını temenni eder, sevgilerimi sunarım :bounce:
Nartık birazblues nok.. sadace melek var.. asfalt meleği
Bu arada geçen haftalarda aldığımız kararı uygulama koyarak bazı narkadaşlara hatırlatayım

r: diyerekten fotoğraf da ekledik.