- Katılım
- 9 Tem 2007
- Mesajlar
- 83
dostum sen bence bi hocaya filan okut kendini oraya verecegin parayla :mrgreen: ben tahminen bu ay sonuna kadar filan katılamam, sonrasında bakıcaz artık
pazar günü için gelip de kimseyi bulamayıp geri dönen arkadaslar, nick değiştirip hayatında temiz bir sayfa açmaya çalışan arkadaştır tek sorumlu
bknz : ümitsizgürseltekin bir dahaki buluşmaya hepinize kumpir filan ısmarlaması lazım
Betonnnnnnnnnnnnnnn...............
:queen::queen::queen::queen:
Yapmayacaktım ama ne yapalım üzerime fazla geldin be dostum:
Arkadaşlar buyrun bakın beton arkadaşımız paparazzi kameralarına yakalandı:
Ula betonarmeeee Sabah orada o kadar yemek yedikten sonra saat 15:00 da benim kadar kumpiri 15saniyede yok ettin, Üstüne hala kumpir hayalleri kuruyorsun ya helal olsun ne diyeyim....
Son düzenleme:

