Özrace kardeşim:cat:
Önce mangalı test ettim, her türlü heryere sığıyor, ilk işimiz bu olayı mangalla ISLATMAK olacaktır:queen: sizler hiç merak etmeyin.En yakın zamanda mangallaşmak üzere.
Mete kardeş buradan da bir daha teşekkür:cat:Bugün sen olmasanda Sınavdaki Ruhun ensemdeydi vallah:queen:Sağolsun D&B Gökhan kardeşim talimatın üzre Domuz bağını hediye etti sağolsun:cat::cat:
İyi dileklerini ileten herkese en içten teşekkürlerimizle
Şaaneymiş...
Hayırlı olsun. kazasız belasız kullanman dilegiyle
bu arada yazından çıkarılacak en büyük ders motor almaya giderken mete-han ile gitmemiz gerektigidir.:mrgreen:
kimin arkasından gidicem ben artık tıngır tıngır??yaktın beni ocağıma incir ağacı diktin...
beatden sonra limusin gibi maşallah
![]()
Buraki arkadaşale:
Gazını çıkarayım, altını deniştireyim, mamasını hazırlayayım derkene gapıp kaçtınız moturumu yaaaale: bari sizinkini vereydiniz de yavrıma doya doya takip yapaydım:queen::cat::queen::cat:
Bday,:silent: Fürek e laf yoookkk:cat: O olmas biz nası gaza gelip te alacaz pahalı pahalı makineyi, ucuza ucuza:cat::cat:
Alıntı:
siyahlimuzin isimli üyeden Alıntı
kimin arkasından gidicem ben artık tıngır tıngır?? yaktın beni ocağıma incir ağacı diktin... beatden sonra limusin gibi maşallah
birisi bana mı seslendi
