- Katılım
- 3 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,854
- Konu Yazar
- #1
Sevgili MT üyeleri.
Uzun zamandır Motorumuz Beat'i değiştirmenin, ya da değiştirme ihtimali evreninin, bitmek tükenmek bilmez tartışmaları ile meşguldük. Baktım, bu konu beni çok meşgul ediyor, gittim hanımın çeyizleri bozdurdum, annemin kötü günler için sakladığı paraya Hain Evlat Ökkeş tavrıyla el koydum (Yaşadığım günler kötü idi benim için ne yapayım
), evi ipotek ettim, dedemin İstiklal Madalyasını okuttum, arkadaştan daha önce almış olduğum borcun üzerine yattım veeee gittim denizciforesight'ı D&B Motor' dan aldım:mrgreen:
olurmu yaaaa
Kiredi gartı diyi bişi var:queen:
Motoru alma maceramda, kemikkıran uslubunu gıpta ile takdir ettiğim sitemizin Metehandrosu benimleydi. (Pazarlıkta kafga çıkarsa kendisinden istikbal bekliyordum, ilk on kadrosunda sahaya sürdüm:queen
Sağolsun, sevgili D&B Motor sahibi Gökhan'ı ağlatmayı başardığında, pazarlığın sonlanması gerektiğine karar verdim. Ağzından köpükler fışkıran ve ''Bari çantayı bedavaya takaydık Gökhan abiii'' diye hırlayan Metehandrosu, üzerine bir kova soğuk su dökerek pazarlık sahnesinden ayırdım:queen::queen:.
(Biraz daha devam etseydik kilitlenme tam anlamı ile gerçekleşecekti :queen
Mete kardeşimin sınavı olduğundan, Buraki 77 kardeşimden ve sevgili Yasemin'den yardım istedik. İşi gücü bıraktı kardeşlerim, benim moturun derdine düşüp yardımlarını esirgemediler.
Motorumuz geldi 34 ZY 7506, ve daha aynaları yok

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Buda Aynasız Yandan görünüş.

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
denizciforesight, aküsü olmadan ve deposu boşken 1,6 Km. yol yapmıştı :silent: Yerinde duramıyordu adeta. O an, sahibi gibi anarşist ruhlu olduğuna kanaat getirdim. Her ne durumda olursan ol Devam Et:cat:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Şööle endamını bir de arkadan gösterelim

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
denizcieylem paracıkları birbir sayarken ellerinin titremesini engelleyemiyordu:queen:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Sipalinin sahibine ulaştığı ve denizciforesight'ın resmen, tıbben fiziken ve motorlu taşıtlar yasasıynen bizim olduğu andır:queen:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Arka bagaj çantası takıldı,

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
46 Lt. lik çanta büyük olacak sandıktı baştan, ancak bir de orcinal rengini bulunca tam geldiği kanaatine vardık:cat:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
İlk Marş ile canlandığı, adeta ruhunun geldiği andır efenim. denizciforesight ''Açılın Hüleeeyyynn, ben de Varııımm'' diye o ilk BEBEKSİ çığlıklarını attı:queen: Buraki77 ile bendeniz gözyaşlarımızı tutamıyorduk
ale: Aman Allahım, baba olmuştum işte:queen::queen:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Canlanıp yüzüne Nur Geldiğini görebilirdiniz adeta
(Xenon takınca daha bir göz alıcı olacağını beyan etti Buraki77 bey, elbette en kısa zamanda tavsiyesine uyacağım:cat

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
sonunda anahtarlar bende. Artık sabırsızca beklediğimiz KORSAN Gezimiz başladı. TEM den Beykoz'a doğru gazladık hemen. Evet, tam bir KORSAN gezi:queen::queen:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Buraki77 ve sevgili Yasemin' e bir tur verdim yavv:mrgreen:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Bir tur dediler di yaaaav
ale:
ale:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Önlerine attım kendimi, lastiklerle çiğnediler ama vermediler moturumu yaaa
ale:
ale:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Korsan Gezimiz giderek daha yasadışı bir hal alıyordu. moturumuz Hırkıslar tarafından gaps edilmişti :queen::queen:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Sonunda hırkıslar moturumuzu vermeyi kabul ettiler. Balık-ekmeklerimizi Beykoz' da yiyip eve dönüşe başladık. Korsan Gezimiz, biraz da benim garajı ayarlama, kilit nereye takılacak endişesi gibi sorularla biraz erken bitti. 34 YZ 7506 denizciforesight ile bastık dönüş yoluna. Yolda ayrıldık bol kornalı teşekkür selamlarımla.:cat::cat: Ancak tel. inatla çalıyor free-back denen çantamda. Artık rahatsız etmeye başladı yaavv
Tam pantul kemerinin üzerinde gıpraşan bir tel ile motur sürmek zor. Durdum sağda, açtım. Derhal servise gelmemin önemli olduğunu söyleyen yalvarışlı ses. Hayırdır dedim ve Korsan Gezimi evde değil de, serviste bitirmek üzere bissürü endişe ile gazladım:silent::silent:
Serviste, aniden teknisyenler motorumun plakasına saldırdılar, yapmayın etmeyin daha gıcır dememe aldırmadılar:silent:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
meğersem, aynı günde iki Foresight satılınca plakalar karışmış:queen: Biz sahte plaka ile Korsan Korsan geziyomuşuz yaaa.:queen: Ruhsat başka plaka başka. sonuçta sorun hemmen giderildi, diğer moturun kamyona yüklenmesi esnasında vardım servise ve motur anadoluya doğru yola çıkacaktı az kala:queen: legal olup, korsanlığa veda ettiğim andır efenim:cat:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Sayın Ufuk beyin sanılan aslında anarşist ruhlu ve Asla Durmama Prensibinde ki denizciforesight' ın orcinal plakası:queen::cat:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Sonuç olarak sevgili MT katılımcıları:
iyi bir test yazısı yazmanın, sadece 110 Km. yol yapmış olmam gerçeği ve hele bizim Beat'tan sonra kullandığım herhangi bir makinenin bende yaratacağı yihhuuuu duygusunun yer açabilecek acımasızlığı yüzünden, erken ve haksız olacağı kanaatindeyim:queen::queen:
Bugün denizciforesight'ı sizlere takdim etmiş olayım. Gerisi meraklı arkadaşlarımı aydınlatmak üzere gelecektir:queen::queen:
Bu Macerada:queen: Bizi yalnız bırakmayan, Sevgili Metehandrosun kahramanca mücadelesine:queen: Buraki77 ve eşleri sevgili Yasemi' nin misafirperver özverilerine, Buraki 77 nin arkasında yıllardır yaşamadığım Artçı olma paniğine:queen: sonsuz, en içten, Grandprix şükranlarımı arz ederim:rendeer::rendeer::rendeer:
lüffen plakamı karıştırmayınız
ale: değişti o
ale: 34 BM 2446 :queen::queen:
Herkese kazasız belasız sürüşler dileriz:cat::rendeer:
Uzun zamandır Motorumuz Beat'i değiştirmenin, ya da değiştirme ihtimali evreninin, bitmek tükenmek bilmez tartışmaları ile meşguldük. Baktım, bu konu beni çok meşgul ediyor, gittim hanımın çeyizleri bozdurdum, annemin kötü günler için sakladığı paraya Hain Evlat Ökkeş tavrıyla el koydum (Yaşadığım günler kötü idi benim için ne yapayım
olurmu yaaaa
Motoru alma maceramda, kemikkıran uslubunu gıpta ile takdir ettiğim sitemizin Metehandrosu benimleydi. (Pazarlıkta kafga çıkarsa kendisinden istikbal bekliyordum, ilk on kadrosunda sahaya sürdüm:queen
(Biraz daha devam etseydik kilitlenme tam anlamı ile gerçekleşecekti :queen
Mete kardeşimin sınavı olduğundan, Buraki 77 kardeşimden ve sevgili Yasemin'den yardım istedik. İşi gücü bıraktı kardeşlerim, benim moturun derdine düşüp yardımlarını esirgemediler.
Motorumuz geldi 34 ZY 7506, ve daha aynaları yok

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Buda Aynasız Yandan görünüş.

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
denizciforesight, aküsü olmadan ve deposu boşken 1,6 Km. yol yapmıştı :silent: Yerinde duramıyordu adeta. O an, sahibi gibi anarşist ruhlu olduğuna kanaat getirdim. Her ne durumda olursan ol Devam Et:cat:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Şööle endamını bir de arkadan gösterelim

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
denizcieylem paracıkları birbir sayarken ellerinin titremesini engelleyemiyordu:queen:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Sipalinin sahibine ulaştığı ve denizciforesight'ın resmen, tıbben fiziken ve motorlu taşıtlar yasasıynen bizim olduğu andır:queen:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Arka bagaj çantası takıldı,

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
46 Lt. lik çanta büyük olacak sandıktı baştan, ancak bir de orcinal rengini bulunca tam geldiği kanaatine vardık:cat:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
İlk Marş ile canlandığı, adeta ruhunun geldiği andır efenim. denizciforesight ''Açılın Hüleeeyyynn, ben de Varııımm'' diye o ilk BEBEKSİ çığlıklarını attı:queen: Buraki77 ile bendeniz gözyaşlarımızı tutamıyorduk

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Canlanıp yüzüne Nur Geldiğini görebilirdiniz adeta

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
sonunda anahtarlar bende. Artık sabırsızca beklediğimiz KORSAN Gezimiz başladı. TEM den Beykoz'a doğru gazladık hemen. Evet, tam bir KORSAN gezi:queen::queen:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Buraki77 ve sevgili Yasemin' e bir tur verdim yavv:mrgreen:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Bir tur dediler di yaaaav

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Önlerine attım kendimi, lastiklerle çiğnediler ama vermediler moturumu yaaa

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Korsan Gezimiz giderek daha yasadışı bir hal alıyordu. moturumuz Hırkıslar tarafından gaps edilmişti :queen::queen:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Sonunda hırkıslar moturumuzu vermeyi kabul ettiler. Balık-ekmeklerimizi Beykoz' da yiyip eve dönüşe başladık. Korsan Gezimiz, biraz da benim garajı ayarlama, kilit nereye takılacak endişesi gibi sorularla biraz erken bitti. 34 YZ 7506 denizciforesight ile bastık dönüş yoluna. Yolda ayrıldık bol kornalı teşekkür selamlarımla.:cat::cat: Ancak tel. inatla çalıyor free-back denen çantamda. Artık rahatsız etmeye başladı yaavv
Serviste, aniden teknisyenler motorumun plakasına saldırdılar, yapmayın etmeyin daha gıcır dememe aldırmadılar:silent:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
meğersem, aynı günde iki Foresight satılınca plakalar karışmış:queen: Biz sahte plaka ile Korsan Korsan geziyomuşuz yaaa.:queen: Ruhsat başka plaka başka. sonuçta sorun hemmen giderildi, diğer moturun kamyona yüklenmesi esnasında vardım servise ve motur anadoluya doğru yola çıkacaktı az kala:queen: legal olup, korsanlığa veda ettiğim andır efenim:cat:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Sayın Ufuk beyin sanılan aslında anarşist ruhlu ve Asla Durmama Prensibinde ki denizciforesight' ın orcinal plakası:queen::cat:

Shot with FinePix A205 at 2007-07-07
Sonuç olarak sevgili MT katılımcıları:
iyi bir test yazısı yazmanın, sadece 110 Km. yol yapmış olmam gerçeği ve hele bizim Beat'tan sonra kullandığım herhangi bir makinenin bende yaratacağı yihhuuuu duygusunun yer açabilecek acımasızlığı yüzünden, erken ve haksız olacağı kanaatindeyim:queen::queen:
Bugün denizciforesight'ı sizlere takdim etmiş olayım. Gerisi meraklı arkadaşlarımı aydınlatmak üzere gelecektir:queen::queen:
Bu Macerada:queen: Bizi yalnız bırakmayan, Sevgili Metehandrosun kahramanca mücadelesine:queen: Buraki77 ve eşleri sevgili Yasemi' nin misafirperver özverilerine, Buraki 77 nin arkasında yıllardır yaşamadığım Artçı olma paniğine:queen: sonsuz, en içten, Grandprix şükranlarımı arz ederim:rendeer::rendeer::rendeer:
lüffen plakamı karıştırmayınız
Herkese kazasız belasız sürüşler dileriz:cat::rendeer:
Son düzenleme:




