- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 503
merhabalar...
slm arkadaşlar..biraz geç oldu ama ancak bugün görebildim ben bu alanın
ızı..nasıl bir izmirliyim ben böle aman allahım...
eğer çok geç kalmış sayılmazsak yarın bir arkadaşımla bende sizlere katılmak istiyorum..arkadaşım arabayla gidelim dedi ama ben yine de kendi motorumla gelmek istiyorum..böle bi organizasyona da motorla gelmek yakışır diye düşündüm..
umarım bu konuda herhangi bir sorun çıkmaz..bunu niye daha önce görmediğim için yakınıyorum şu an hakikaten..bu arada ismim özgür arkadaşlar..
görüşmek dileğiyle...
slm arkadaşlar..biraz geç oldu ama ancak bugün görebildim ben bu alanın
ızı..nasıl bir izmirliyim ben böle aman allahım...
eğer çok geç kalmış sayılmazsak yarın bir arkadaşımla bende sizlere katılmak istiyorum..arkadaşım arabayla gidelim dedi ama ben yine de kendi motorumla gelmek istiyorum..böle bi organizasyona da motorla gelmek yakışır diye düşündüm..
umarım bu konuda herhangi bir sorun çıkmaz..bunu niye daha önce görmediğim için yakınıyorum şu an hakikaten..bu arada ismim özgür arkadaşlar..
görüşmek dileğiyle...