[İzmir MT] 6 Temmuz Cuma Toplantısı - İnciraltı -

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
merhabalar...

slm arkadaşlar..biraz geç oldu ama ancak bugün görebildim ben bu alanın
ızı..nasıl bir izmirliyim ben böle aman allahım...:)
eğer çok geç kalmış sayılmazsak yarın bir arkadaşımla bende sizlere katılmak istiyorum..arkadaşım arabayla gidelim dedi ama ben yine de kendi motorumla gelmek istiyorum..böle bi organizasyona da motorla gelmek yakışır diye düşündüm..;)
umarım bu konuda herhangi bir sorun çıkmaz..bunu niye daha önce görmediğim için yakınıyorum şu an hakikaten..bu arada ismim özgür arkadaşlar..
görüşmek dileğiyle...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
mehmetcalli35,otobüsle felan bi şekilde gel işte kask bulamazsan da.Bende otobüsle gelebilirim belki.Geçen senin hakkında konuştuk birileriyle,nerelerde ya bu gibisinden.Tahmin etmiştim Denizli de olduğunu:)Bekliyoruz,gel bi şekilde:wiinkk:

acaba kimdi o birileri hiltonun önünde :queen:
forrap bu arada benim motor çok kirli yaw bu hafta yeni katılımda çok e bizde eskidik artık...anladın sen onu...bak güceniyorum sonra sadece bize yıkattın sanırım:cherry:

mehmetcim yarın gündüz konuşalım...kask ve buluşma olayını...ben bu aralar biraz geç saate kadar çalışıyorum direk toplantıya geçebilirim bucadan ama kask olayını ayarlarsan alabilirim seni...yada alsancağa git sokemondan kask al ben seni ordan alayım yada sokemonla gel...yada otobüsle gel kaskı fazla olan biri sana kask getirsin dönüşte artçı ol...abicim sen en iyisi bin bu gece denizliye yarın al motoru babanın altından direk toplantıya bağlan:queen: neyse dur bi şekilde seni getircez inciraltına
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Chatkut tamamdır sen olduğunu biliyodum zaten:pSenle konuştuk tabi,hatırlamazmıyım:p
Motorun kirlendi ve yıkansın diyosun hımmm :)

Evet yeni gelen arkadaşlar,yarın gelirken kova,su ve sabun getirmeyi unutmayın.Belki diğer sayfalarda okumuşsunuzdur.MT İzmir in değişmeyen bir geleneği var,okumayanlar için hatırlatma yapayım.Yeni katılan arkadaşlar eskilerin motorlarını yıkıyor ilk gelişlerinde.Bu yıllardır süre gelen bir gelenek...
Eh motorlar da kirlendi,yeni gelen arkadaşlar yarın tedarikli gelsinler...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
:queen::queen: inanılacak gibi değil ama yine gelemiyorum. ve sebep, yine aynıı. Walla billa forrap ya, evet c.tesi günüydü bu sefer nöbet ama değişmek zorunda kaldım bir arkadaşımla. :pr::pr:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
37
sokemon
Otobüsle gelicem ben :salut:


ne demek kardesım ben arabayla gelıyorum malumun aksam suleyı bucadan alıcam buyuk ıhtımalle senıde alayım yada sen benım ıs yerıme gel karabaglara bılıyorsun beraber kacalım. bu arada hayırdır ne oldu duldule senın ? bu arada yogunluktan anca aksamları hatta gece yarısı baglanabılıyorum sıteye muhabbetlere uzzak kalıyoruz neyse herkeze bol selam toplantıda gorusuruz.

saygılar F.T.T. :bounce:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
kardeşim gelememene üzüldüm çok güzel nargile keyfi yapacaktık başka zamana inşallah. arkadaşınıda allah mesud etsin darısı bizim bekarların başına

Kesicem ben bu forrap' i ::pokey:: abi dedik o kadar çalışıyoruz diye cuma akşamı olan toplantılara gelemiyorum fakat abi nargile keyfine yetişebilirim sanırım 12de yayın bitiyor bi pasaporta uğrar geçerim yanınıza hem bu kuşadası olayından laflarız biraz...
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
ArkadaŞlar,,cuma AkŞami Benİm Çocukluk ArkadaŞima Kiz İstemeye GİdeceĞİz,,Çok Ama Çok ÜzgÜnÜm..

Ve DİĞer Problem İse,,haftaya Kampada Gelemİyorum,,haftayua Cumartesİ Gecesİ NİŞanimiz Var ÇİÇeklİde...

Ama NİŞandan Sonra Gece Yarisi Çikibİlİrİm Yola(ama Alkol Durumuna BaĞli)...

Dostlar Yarin Toplantiya Gelİyorum,,bİraz Oturup Sİzlerİ GÖrÜcem,,ordan Sonra FoÇaya Gecİcem..



organizatör yazısının yanına bir de KAMBER yaz Mecit.Allah bilir o düğünü ve kız isteme işini de sen organize etmişindir ha hehehehheeee ...:queen::queen::queen::bounce::bounce::bounce::bounce:

Bekleriz Cuma günü.

Gece saat 3:44 ve benim karnım aç...
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
acaba kimdi o birileri hiltonun önünde :queen:
forrap bu arada benim motor çok kirli yaw bu hafta yeni katılımda çok e bizde eskidik artık...anladın sen onu...bak güceniyorum sonra sadece bize yıkattın sanırım:cherry:

mehmetcim yarın gündüz konuşalım...kask ve buluşma olayını...ben bu aralar biraz geç saate kadar çalışıyorum direk toplantıya geçebilirim bucadan ama kask olayını ayarlarsan alabilirim seni...yada alsancağa git sokemondan kask al ben seni ordan alayım yada sokemonla gel...yada otobüsle gel kaskı fazla olan biri sana kask getirsin dönüşte artçı ol...abicim sen en iyisi bin bu gece denizliye yarın al motoru babanın altından direk toplantıya bağlan:queen: neyse dur bi şekilde seni getircez inciraltına


Aykut abi ben kask ayarladım.Cep telefonuna mesajda attım ama telefonun kapalı.sanırım numaranı değiştirdin.Buradan yada özelden telefon numaranı yollayabilirsen konuşalım.Yarın bornovadan gidecek olan arkadaşlar varsa artçı olarak eşlik edebilirim.Saygılar...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Aykut abi ben kask ayarladım.Cep telefonuna mesajda attım ama telefonun kapalı.sanırım numaranı değiştirdin.Buradan yada özelden telefon numaranı yollayabilirsen konuşalım.Yarın bornovadan gidecek olan arkadaşlar varsa artçı olarak eşlik edebilirim.Saygılar...

numaram aynı değişmez o numara şarz bitmiş mesajını aldım...:wiinkk:
msnden konuşup program yaparız gün içinde:wiinkk:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
slm arkadaşlar..biraz geç oldu ama ancak bugün görebildim ben bu alanın
ızı..nasıl bir izmirliyim ben böle aman allahım...:)
eğer çok geç kalmış sayılmazsak yarın bir arkadaşımla bende sizlere katılmak istiyorum..arkadaşım arabayla gidelim dedi ama ben yine de kendi motorumla gelmek istiyorum..böle bi organizasyona da motorla gelmek yakışır diye düşündüm..;)
umarım bu konuda herhangi bir sorun çıkmaz..bunu niye daha önce görmediğim için yakınıyorum şu an hakikaten..bu arada ismim özgür arkadaşlar..
görüşmek dileğiyle...

Bekliyoruz ne şekilde olursa olsun farketmez gelmen önemli kardeş...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Levrek, çipura, Malaç, bir miktar kefal, Yeni Rakı, beyaz peynir, kavun, opsiyonel olarak şalgam, hiç tutamadık diyelim, doyana kadar balık 7 YTL... Şimdi orada dedesi, modu derken başağrısı... Onların muhabbeti de hiç çekilmez biliyorsun zaten, :queen:

Bir daha yazları İzmir'den ayrılanı Jennifer Lopez öpsün...

kardeşim bende gelsem olmaz mı? hem bahaneyle yazın izmirden ayrılmış olurum. jennifer öpsün diye değil ama:queen::queen::queen: ama öpersede hayır demem allah derim
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Erudite,ben biliyodum zaten merak etme:mrgreen: Eskiden Hedowich vardı,hayalet gibiydi,geliyorum derdi gelmezdi ya da biz göremiyoduk bilmiyoruz artık,şimdi o düzeldi gelmeye başladı.Yeni hayaletimiz sensin:p Neyse iş önce gelir :) Bir daha ki sefere inşallah (harbiden inşallah:p).


ıronlıne,tamam bi şekilde haberleşiriz olmazsa,ben bi ihtimal başkasıyla gelebilirim.Olmazsa makul bir saatte ararım ben seni :) Teşekkürler:wiinkk: (Düldül e bişey olmadı,yani düzgün halinin bile bir motora bir şey olmuş halinden daha berbat olduğunu düşünürsek,daha fazla ne olabilir ki :p Var bir iki şeyi daha,gelmem büyük bir ihtimal onunla o yüzden:wiinkk:)

Umutus,pasaportta değiliz canım:cherry:İnciraltı nda gideceğimiz restaurant-cafe de nargile de var...Orada olacak o nargile keyfi :) Birde akşam 12 de bitiyorsa yayın kasma kendini,o saatten sonra fazla kalmayız... (Sen kimi kesiyosun bu arada :pAlırım mesajlarını Mike!)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Umutus,pasaportta değiliz canım:cherry:İnciraltı nda gideceğimiz restaurant-cafe de nargile de var...Orada olacak o nargile keyfi :) Birde akşam 12 de bitiyorsa yayın kasma kendini,o saatten sonra fazla kalmayız... (Sen kimi kesiyosun bu arada :pAlırım mesajlarını Mike!)

haydaa eee geçen gece 01 gibi gelip saç kavurma yiyenler kimdi. ben sanırım çok yedim ve dokundu halüsinasyon gördüm sen sandım:queen::queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:mrgreen:
Karıştırma onu sen:cherry:
O gece sabah 5 e kadar takıldık ona bakılırsa,bu toplantının gece 05:00 a kadar süreceğini göstermez ki :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
haydaa eee geçen gece 01 gibi gelip saç kavurma yiyenler kimdi. ben sanırım çok yedim ve dokundu halüsinasyon gördüm sen sandım:queen::queen::queen:

NEEEEEEEEEEE !!!!!!!!! gecenin birinde saç kavurmamı...tuh size insan bi çağırır be kardeşim :queen:
böyle orjinal eylemlerde bulunuyorsunuz ve bunu kimseciklere çaktırmadan yapıyosunuz(hayır bide gecenin 1 inde sac kavurma yapan restourantın müşteri fortföyünü merak ettim ilginçmi kitleye hitap ediyor adam:p )
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Ben Manisa dan çıkmadan ararım sizi en kesini böyle olucak sanırım :cherry:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
selamlar olsun herkese..;)
daha yeni işten geldim hazırlanıyorum az sonra yola çıkarım...
bu arada hava da kapattı gibi.bi aksilik( yağmur gibi..) çıkmasa bari...ama yağsaydıda fena olmazdı ya neyse..topraklarımız aç..
bu arada bu kova ile su meselesi doğru mu hakikaten...?ben yanımda getiremem gibi de o yüzden dedim yani..koyucak yerim yok..:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst