[İzmir MT] 6 Temmuz Cuma Toplantısı - İnciraltı -

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Satılan mal geri alunmaz gardaşım.Üstüne giyecüün,yırtık pırtık var mı bakacuuun sonra alacuun.

Ben bakarım elimde ne kaldıysa getiririm gerekirse,merak etmeyin siz:wiinkk:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Arkadaşalr Ankaradan Bursa tarafına geçtim ve geceleri donuyom ben burda ne yapacam bilmiyom ehiehiiii:):p:queen: ama perşembe oradayım ve cuma bi durum olmazsa geliyorum.Forrap ım TUncerim benim tshirtleri de getirirsen sevinirim.M ve L dediydik sen unutursun şimdi:queen::cherry: (Manisa daki efsane garson hesabı) heheheeee

Sen beni de yaz oraya.Özledim uleyyyynn hepinizi
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Arkadaşalr Ankaradan Bursa tarafına geçtim ve geceleri donuyom ben burda ne yapacam bilmiyom ehiehiiii:):p:queen: ama perşembe oradayım ve cuma bi durum olmazsa geliyorum.Forrap ım TUncerim benim tshirtleri de getirirsen sevinirim.M ve L dediydik sen unutursun şimdi:queen::cherry: (Manisa daki efsane garson hesabı) heheheeee

Sen beni de yaz oraya.Özledim uleyyyynn hepinizi

beyaz montlu çocuk değil mi bu???:queen::queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
duyulmaz,istediğin bedenlerde vardır umarım :) Tshirtler biraz liste dışı geldi de...
Umarım buluruz:silent: (ikisinden birini en azından:silent:)
Neyseki baltayı satmışsın:p (tshirt konusunda şaka yapmıyorum:silent:)
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
duyulmaz,istediğin bedenlerde vardır umarım :) Tshirtler biraz liste dışı geldi de...
Umarım buluruz:silent: (ikisinden birini en azından:silent:)
Neyseki baltayı satmışsın:p (tshirt konusunda şaka yapmıyorum:silent:)

Tuncerim Forrap ım bi gelmedik dağıtmışın tshirtleri olamz ki bööle:p:p:mrgreen::mrgreen::cherry::cherry::pr::pr::pr:

Cuma gününe getirirsen sevinirim Tshirtleri.Hadi bak bi adana çalışır benden sana :queen::queen::cherry::cherry::mrgreen:

Bi L bi M de olur 2 tane M ye de razıyız.:bounce::bounce::bounce::bounce:


bak işte lastik almakla çok iyi bir iş yapmışsın ahmet. o lastiklerin değişmesi şarttı. şimdi motorda daha güvenli sürüş yaparsın. buna çok sevindim:cat:

Kahramanlarda ıslak mazgalların üzerinde kayınca zor toparladı.Eylül ayında yapacağım işi erkene aldım.Duro lastiklerini aldım Ankara'dan(Çağatay saolsun telefon desteğiyle başının etini yedik ama çok sağol!!!).

İzmire gelince taktırcam ve cuma günü toplantıya yetiştiririz inşallah
Yok yani Murat abinin elinden geçmezse o motordan hayır gelmez.hehheheee!!!!!!!!!
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
oooooooo grup bi şekil mıknatıs gibi çekiyo birbirini buluyor...ilk aralık bulduğum çatlaktan sızıp aranıza katılacağım. ::sefereee ::winkwink ::friends:
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
slm herkeze:rendeer: katılıcaz büyük ihtimalle ama ilk önce umutusumla görüşmem lasım o gelebilecek durumdaysa cuma günü görüşmek üzere :cat:herkezleri hos sohbetleri özledim:salut:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
azım sulanndı yemekleri görünce yaw.tuncer kardeşim benide yazarmısın.orda olmaya çalışacağım.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Tuncer kardeş,

iyi etmişsin İnciraltını seçmekle güzel bir mekan:cat:

bir aksilik olmaz ise ben + 2 kişi geleceğiz:) görüşmek üzere.

Özer
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Cuma gününe getirirsen sevinirim Tshirtleri.Hadi bak bi adana çalışır benden sana :queen::queen::cherry::cherry::mrgreen:

Duro lastiklerini aldım Ankara'dan(Çağatay saolsun telefon desteğiyle başının etini yedik ama çok sağol!!!).

İzmire gelince taktırcam ve cuma günü toplantıya yetiştiririz inşallah
Yok yani Murat abinin elinden geçmezse o motordan hayır gelmez.hehheheee!!!!!!!!!

kardeşim bend ebi tane L beden tshirt var bi adanaya sana verebilirim:mrgreen:

tabiki arayacaksın soracaksın bu grup niye var bilgi tecrübe paylaşımı için.

oooooooo grup bi şekil mıknatıs gibi çekiyo birbirini buluyor...ilk aralık bulduğum çatlaktan sızıp aranıza katılacağım. ::sefereee ::winkwink ::friends:

gel kardeşim mutlaka gel olmadı biz çatlatalım

slm herkeze:rendeer: katılıcaz büyük ihtimalle ama ilk önce umutusumla görüşmem lasım o gelebilecek durumdaysa cuma günü görüşmek üzere :cat:herkezleri hos sohbetleri özledim:salut:

inşallah gelirsiniz bekliyoruz

ümmet perkitan;726749' Alıntı:
azım sulanndı yemekleri görünce yaw.tuncer kardeşim benide yazarmısın.orda olmaya çalışacağım.

ümmet abi valla bende yerken kendimden geçmiştim forrap da şahit rots da. cumaya görüşelim mutlaka abi

Özer;726751' Alıntı:
Tuncer kardeş, iyi etmişsin İnciraltını seçmekle güzel bir mekan:cat: bir aksilik olmaz ise ben + 2 kişi geleceğiz:) görüşmek üzere.
Özer

süper abi geleceğinizi duyduğuma çok sevindim.

dostlarım, kuşadasında olacağım için gelemiyorum. üzgünüm.

ben senin yerinde olsam üzülmem çatlardım kardeşim çatlardımmmm
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tamamdır yazdım herkesi:)
Eklenmesi gereken varsa söyleyin ekleyeyim hemen...

Gelemeyeceklerin üzülmesi normal,ama mekanı ve yemekleri görseler hele bir de o günkü eşsiz sohbeti görseler,üzülmezlerdi,kahrolurlardı:p
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
ben gelemiyorum malesef başka bir toplantıya kısmet diyelim :)
sizlere iyi eğlenceler dilerim :rendeer::rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
benide yaz tuncer geliyorum bugun izmire cuma görüşmek üzere:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bur-k@,başka zaman görüşürüz wb:wiinkk:Arayı açma fazla...

Yazdım hedom:) Görüşürüz:wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bur-k@ neyse kardeşim başka zamana. gönüller bir mustafa ya da selamımı ilet mutlaka benden önce görürsün
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ArkadaŞlar,,cuma AkŞami Benİm Çocukluk ArkadaŞima Kiz İstemeye GİdeceĞİz,,Çok Ama Çok ÜzgÜnÜm..

Ve DİĞer Problem İse,,haftaya Kampada Gelemİyorum,,haftayua Cumartesİ Gecesİ NİŞanimiz Var ÇİÇeklİde...

Ama NİŞandan Sonra Gece Yarisi Çikibİlİrİm Yola(ama Alkol Durumuna BaĞli)...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst