Gerçekte olay şöyle oldu kabul etmem gerek, bizim çocukları ayarladım dedim akşama bir beat ayarladım, gelin alın akşama paketleyip okuturuz, tam aldılar götürdüler güvenlik farkedince dedim bunlar çaldı HIRSIZ varrr, yoksam akşama rakı sıfrasına meze yapacaktık BEATı omadı başka sefere artık
Şaka şaka, büyük olay atlattık hem yolda hem mekanda, bir baktım beat yokuş aşaağı kayıyor dedim bu sizinki olmasın içimde bir kuşku gidip baktım normalde yapmam pek, bir baktım motor yerinde yok dedim abi sen benimkinin yanına koymadın mı eveeeeet dedi. abi yok dedim o sıra güvenlik de aşağıda motoru yakalıamış çocuk kaçtı neysem çok gezdikl ama yakalayamadık ve de tartamadık ben de düşündüm yolda giderkene üstüne mi atlayayım yoksam gidonu böğrünemi sokayım ama olmadı iyi ki de olmamış o an bayaa sinirliydik adrenalin tepe yapmış olaraktan turladık allahtan güvenlik iyi çalıştı ve çok ilgilendiler. Sorun olmadan eve döndük ama bu kadar olay 1 güne gerçekten fazla oldu.
Bir arakadaşın dediği okutup üfletelim, kurşun döktürelim ya da olmadı siz beatı okutun sonra kırışırız

1 teklik yeter:queen: Ya da bizim haneye bağış yapabilirsiniz

Sadaka vermek lazım:cat:
Doğru söze ne denir? :queen::queen::queen::rendeer: