Moturumu çalamadılakine, oohh ohhh

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Sevgili arkadaşlar,
bu gün enteresandı, hani olur ya Kötü Gün, heh tam öyle. Çay içmek için yakacık gözdağına gitmeye karar verdik. Yolda 75 Km ile giderken orta şeritte, yavaş gittiğimizi düşünen bir AİLE (Fokus marka 4 teker) ince gördü bizi!!!! Sollamadı, İnce Görüp önümüzde 10 Km devam etti. Sövdüm ama takmadım, alışkınız ya. Ardından bir Kamyon ki Yavuz marka olanlardan, sağ şeritte 80 ile giderken Buraki77 kardeşlerimi kurallara karşı gelmeye zorlayıp sağ şeride attı!! bizim ardımızda fren etti baya bir bu gamyon beyinli!! Kornaladı, tahkir ve tezyif etti, biz de kuralları çiğneyip sağa emniyet şeridine saklanmak zorunda kaldık!! ( ardından Pendik civarlarında Sol şeritte başka 4 tekerler in protestosuna maruz kaldı, bişey de değişmedi...)
Bunu da geçtim, 3 dakika sonra, yan yol tabir edilen E-5 e paralel yolda 80 ile devam ediyoz. Karşıdan şeref kelimesi ile beraber anılması TDK ya göre sevimsiz sayılabilecek bir WW Volt sürücüsü, Buraki ve bendenizin bütün sellektör ikazlarına rağmen sollama yaptı!! Frenlere sağlam asıldık! adam yanımızdan güneş gözlükleri ile baka baka geçti, ben el işaretleri ile sövme şekli yaparken, arkasındaki cevval bir oto (Markasını çıkaramadım, ama yeni modellerden bir Fiat) çıkıverdi sollamaya. Elimin biri sövme pozisyonunda olduğundan, sağ elimin zavallı hassasiyeti ile sıyırdık!!!! Ardından biri kalktı üzerimize doğru sollamaya, insaflı adammış, bir günde 2 kez öldürücü kaza riski yeter dedi heral, tekrar şeridine döndü.
şimdiiii, geldik, Hırkıslık olayına!!!
Biz daha önce geldiğimizden, motorları Görebileceğimiz bir yere çektik. Ama garsonların bizi Tuvaletin hemen önüne yerleştirme isteklerini sertçe reddettiğimizden, arkalara bir yere yemek yemek için oturduk. Yemek bitti, bahçe kısmında çaylara devam edeceğiz, baktık motorlarımız görüş alanımıza uzak bir masa, dedik: ''yav bunca kişinin arasında motora zarar vermek isteyen çıkmaz heral'', oturduk. 2 saat sonra, karşımda oturan ve Beat imin namusunu bu sayede kurtaran Buraki77 kardeşim, ''Abi bu ara fazla motor geçti önümüzden vırr vırrr, bir dolap olmasın, sanki aşağı doğru süzülen seninkiydi'' diyen uyarısına, Koşturduk!!
Daha doğrusu Burak koşturdu, ben şaka ediyo sandım. bir de ne göreyim: benim motur Güvenliklerin elinde!! Kıllanıp, Herifçioğlunu durdurmuşlar. Herif Motorumu terketmiş, ormana doğru sakinceeee arazi oluyor. Önce korumalar çalıyo sandıydım, ama koşturdum bu Kolunda Akrep Döğmesi olan gence doğru. Herif hırkız,evet evet herif hırkızın ta kendisi,biz peşinden''gel lan buraya mnskytzkm'' diye koşturunca, attı kendini uçurumlara, kayboldu. Dolandık durduk buluruz deyi. Güvenlik arkadaşlar zati kartal gibi çepeçevre haber verdiler, telsiz iletişimi kurdular, ardından poliste geldi,bunların bölgede çok tanınan tiplaer olduklarını söylediler.''İleride birgün yakalarsak geçmişe yönelik şikayetçi olurmusun dediler. Elbette evet dedim, sonuçta önemli olan motorumun bulunması-alınması değildir benim için; Hırkızların İYİ BİR DERS ALMASIDIR.
Motorlarımız gözümüzün önünde bile çalınabilirler!! Asla benim gibi: ''Boşvermeyin'', Spiderman gibi ( kendisi Buraki 77 nickli, Sipider-Man duygulara sahip bir Buraki77 ile geziniz.
Vallah O olmasa motur gittiydi.
Herkese kazasız BELASIZ sürüşler dileriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
motorun çalınmamasına sevindim ben her daim disc kilidini takıyorum nerde ne olacağı hiç belli olmaz araçların sıkıştırmasına alıştık malesef :(
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
dostum geçmiş olsu nbir gun içinde baya bir riskle karışaşmışssınız.. aklında bulunsun disk kilidi direksiyon kilidi ne varsa öyle kilitleyip bırak .. saygılar..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
muzaffer abi sana ulaşamıyoz....telefonunu acil açsana...acil durum var...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bugün çok şanssızmışsın. okadar olay yaşamışsın. ve çok şanslıymısın hiçbirinden zarar görmeden kurtulmuşsun.

bence bu akşam sayısal oyna ciddiyim. :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Seleye çok küçük miktarda zarar verici bir nesne yerleştirip uzaktan kumanda bağlamalı veeee çalınması için ortalık yerde bırakılmalı,sotaya yatıp çalınmasını beklemeli,çalan şahısın fazla uzaklaşmasına meydan vermeden kumandanın tuşuna keyifle basmalı.
Çok mu canice olur?
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Sağolasın Bday!
Motorun çalınabilitesi elbette olanaklı! Ama o, bizi sıkıştıran Kamyonu işallah bir ara yakalrım. Dünya o kadar küçük ki. 8 yıl görmediğim dostuma Brezilya nın Saopolo limanında rastladıysam Bence her şey mümkündür. Hele karşıdan gelip, hatalı sollama_ Yasak sollama yapan O Volt sürücüsü zati elimde, buralıdır O!
Ney se, geldi geçti işte. Motor Kullanmak deli ediyor insanı!! İnat değilmi len, pinecez işte!!
İhtiyar:cat:


o selenin üzerine KENDİMİ küçük bir patlayıcı haline getirmeme engel, henüz sahip olduğumuz teknoloji:queen:
Neyse ki çalınamadı Moturum. Bundan sonra hep oaraya gidip, hep o AAKREP DÖVMELİ SAĞ KOLU OLAN, 18-19 YAŞLARINDA, 170 CM BOYUNDA, SANIRIM TARTSAM 55 KG ÇEKEN O HIRKISI ARAYCAĞIM!!! KEŞKE YAKALAYIP DA BİR TARTABİLEYDİM, Kİ O DA ÖĞRENEYDİ AĞIRLIĞINI:queen:
dİKKAT ARKADAŞLAr!! sadece kendimizi abuk hisetmemek için. Çün ki öyle oluveriyor insan.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
52
Denizci biladelim Muzaffer kardeşim; eylem yengeyle senin ve mangal takımının macerolarını okuyoruz, keyf alıyoruz ama ilk defa cevap yazıyoruz. Bu arada ben seni yaşıtım felan sanırdım ama sen gnctrcll mişsin :) Moturumu çalamadılakine, oohh ohhh demişsin hakkaten ohhh ohhh yani. Bu kısmı hakikaten insanı çileden çıkarır cinsten. Birinin malını çalma fikri ilk nereden çıktı ve halen nasıl devam ediyor şaşırıyorum. Yoksa evrim teorisi bir yalan mı :) Harun Yahya duymasın neyse...

Ben esas yoldaki durumlarından bahsetmek istiyorum. Ben şahsen ve bizzat bu adamların araçları yanımdan geçtiği anda -yani tehlike geçtiği anda- onlarla ilgili daha fazla düşünmüyorum. BU bir keyf ve bu adamlar turp sıkmaya çalışıyor neden onlarla muhatap olup keyfimi bk edeyim :) Ne diyorsun ?
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
geçmiş olsun hocam

can sıkıcı olaylar olsa da anlatım tarzından keyif verdi, bakma kusura
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
muzaffer abi sana ulaşamıyoz....telefonunu acil açsana...acil durum var...

Abi ne işi var bunun seninle ya takıldığınız insanlara dikkat edin aczık füreklerle takılmak iyi değildir derler ben bizzat,kendim,şahsen bana böle yazsa telefonumu ebediyyen kapattım derdim tehlikelimahlukat bu fürek :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi çok geçmiş olsun...00.45 te Boğanın ordayız Burak abi ve ben...senide bekliyoruz...saygı ve sevgilerle...geçmiş olsun reis...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çok geçmiş olsun muzaffer abi.günü zarar görmeden ve motorunun çalınmamasına çok sevindim.Allahım bir daha göstermez inşallah.
burak abi sende 1 numarasın :cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Lutufpaşa ve katılımcı tüm arkadaşlarıma şükranlar.
Lutufpaşa ya torpil yaptım az:queen:
Senin takip ettiğin MTM dağıldı yavv:pale:
Gereksiz sebep olunan üzüntülerin, özür dilenemeyen gerçeklerinin, bu yaştan sonra uğraşılamamsı gereği:queen::queen::queen:
Moturu az kaldı çaldırıyoduk:queen:
Neyse, hbny' i yakalsaydım fena olmazdı. Hatta, beni sıkıştıran gamyonçuyu da sorardım O na:p Cevap veremezdi gerçi, fena da olmazdı aslında:queen::queen:
Kazasız sürüş dileğim devam ediyor ama, Uyarıyı aldım, BELASIZ sürüşler herkese:queen::cat::cat:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Sağolasın Bday!
Motorun çalınabilitesi elbette olanaklı! Ama o, bizi sıkıştıran Kamyonu işallah bir ara yakalrım. Dünya o kadar küçük ki. 8 yıl görmediğim dostuma Brezilya nın Saopolo limanında rastladıysam Bence her şey mümkündür. Hele karşıdan gelip, hatalı sollama_ Yasak sollama yapan O Volt sürücüsü zati elimde, buralıdır O!
Ney se, geldi geçti işte. Motor Kullanmak deli ediyor insanı!! İnat değilmi len, pinecez işte!!
İhtiyar:cat:


o selenin üzerine KENDİMİ küçük bir patlayıcı haline getirmeme engel, henüz sahip olduğumuz teknoloji:queen:
Neyse ki çalınamadı Moturum. Bundan sonra hep oaraya gidip, hep o AAKREP DÖVMELİ SAĞ KOLU OLAN, 18-19 YAŞLARINDA, 170 CM BOYUNDA, SANIRIM TARTSAM 55 KG ÇEKEN O HIRKISI ARAYCAĞIM!!! KEŞKE YAKALAYIP DA BİR TARTABİLEYDİM, Kİ O DA ÖĞRENEYDİ AĞIRLIĞINI:queen:
dİKKAT ARKADAŞLAr!! sadece kendimizi abuk hisetmemek için. Çün ki öyle oluveriyor insan.


Geçmiş olsun kamyonun plakası 34 UG 798 haberin olsun spider hislerim bana çalınmakta olan bir motoru haber veriyor acil çıkmam lazım :) YETTTİMMMMM!!!:queen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gecmis olsun hocam..
Seleye çok küçük miktarda zarar verici bir nesne yerleştirip uzaktan kumanda bağlamalı veeee çalınması için ortalık yerde bırakılmalı,sotaya yatıp çalınmasını beklemeli,çalan şahısın fazla uzaklaşmasına meydan vermeden kumandanın tuşuna keyifle basmalı.
Çok mu canice olur?

Canice degil de cok keyifli olur sanirim :cherry:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok geçmiş olsun muzeffer, Allahtan farketmişsiniz.
bundan sonra artık nereye gitsen motorun üstünde oturur yersin yemeğini...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst