2700 km Çanakkale-Van Yolculuğum ve Fotoğraflar!

Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
işte harika bir gezi daha. yaaa...! sıra ne zaman bana gelicek..:pale:
sabır gerek ama ben az kaldı çatlıcam:queen:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
48
nasıl o kadar yol yaptın abı sen yaw nasıl gıdıyo bu makınalar bu kadar yol :silent: bende çanakkaleliyim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
super bır gezi arsıvı olmus tek basına ve yılmadan uzun bır gezı yapmıssın,paylasımın ıcın tsk.veee burada honda kalıtesı yıne gozler onunde....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benimde kafamda olan büyük bir seyahat planı çok hoş resimler kıskandım valla tebrikler
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
bakıpta imrenmemek, okuyupta gıpta etmemek elde değil, maşallah maşallah. karışık bir zaman diliminde onca yolu kat etmen hayrete düşürüyor milleti. tekerine, denklanşörüne ve tüm bedenine sağlık.
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
dediğin gibi kahrolsun terör ne güzel yerlerimiz vardır o dağlarda bilirm az çok.fotoları görünce benimde gidesim geldi şimdi...
 
Katılım
22 Haz 2007
Mesajlar
119
üstad saygılar, şapka çıkarıyorum. ne büyük cesaret ne büyük zevk. Allah yolunu açık etsin inşallah çok km ler yaparsın daha böle. dönüşünde bi 600'lük le olur umarım..(döndün mü bilmiom gerçi :D)
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
ü dönüşünde bi 600'lük le olur umarım..(döndün mü bilmiom gerçi :D)
Bu sene olacaktı bir 600 lük arkadaşım ama özel aracımla trafik kazası geçirdim bakalım bu sene ertelendi 600 RR hayalim.Şu an hala dönmedim.Ama 1 ay sonra bir 6000 km lik bir cbr 125 le yalnız başıma bir gezi daha planlıyorum,kısmet olursa
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
gezi yazınızı kelimesi kelimesine okudum gerçekten çok güzel.imrendim.bana ilham verdiniz.seneye inşallah işleri ayarlayabilirsem bende bir doğu ve güneydoğuanadolu gezisi yapmaya karar verdim.daha nicelerini görmek dileğiyle.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
51
blackhawk abicim valla helal olsun.. grenajın asfalt yüzü görmesin, allah can sağlığı versin..
imrendim şimdi:wiinkk:
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
54
Arkadaşım tebrik ederim, kazasız belasız nice kilometreler diliyorum bildiğim kadarı ile bir de türkiye turun vardı inşallah kazasız belasız tamamlarsın,
Allah Türkü korusun ve yüceltsin,
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
isteyipte yapamadığım

abi çok güzel bir gezi omuş eline sağlık.
ben uzun zamandır motor alma sevdam, son zamanlarda ybr125 de yoğunlaşmışken bu gezi yazını okumam ybr alma yönünde pozitif etki uyandırdı.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
senin için iyi bir motivasyon gezisi olmuş tebrikler.bende askerliğimi siirt/şirvan da yapmıştım 93-95 .. allah sizi bu milletin başından eksik etmesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst