kaç yıllarında Siirt'teydin görev yerin neresiydi bende 1996-1999 Siirt'teydim.
Bu sene olacaktı bir 600 lük arkadaşım ama özel aracımla trafik kazası geçirdim bakalım bu sene ertelendi 600 RR hayalim.Şu an hala dönmedim.Ama 1 ay sonra bir 6000 km lik bir cbr 125 le yalnız başıma bir gezi daha planlıyorum,kısmet olursaü dönüşünde bi 600'lük le olur umarım..(döndün mü bilmiom gerçi)