MERHABA,
SÖYLENECEK SADECE BİR ŞEY VAR
ELİNE,DİLİNE,YÜREĞİNE SAĞLIK :cat:
GERÇEKTEN CESARET İSTEYEN BİR İŞ
HARİKA FOTOĞRAFLAR,İNSAN BİREBİR YAŞIYOR. ::biggrinn
BU ARADA FORMU OKURKEN HANGİ ARKADAŞIM YAZMIŞ HATIRLAMIYORUM AMA
(Ayrıca CBR125'ciler için de gurur duyulacak bir seyahat bu. Honda'dan duyan varsa, bu cesaretli adama bir şilt verin derim Honda Türkiye yetkilileri!)
DEMİŞ.
ÇOK HAKLI
ADAMLARIN VE MOTORUN BEDEVA REKLAMI YAPILMIŞ
UMARIM BİRİLERİ BU FORMU HONDA TÜRKİYE'YE OKUTUR.
TEKERİN HEP DÜZ BASSIN KARDEŞİM ::biggrinn ::coool:: ::coool:: ::coool:: ::coool::
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geldiği ve sayfa düzeninde kargaşa yarattığı için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir butonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
Şikâyetler için... [email protected]
************** Site Yöneticisi: BBRR **************