Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
aha size özendim bende çıkıyom yarından sonra,ankara,konya,adana,antep,maraş,elazığ,erzincan dolanıp gelcem sonra işbaşı.özledim türkiye yollarını.Eyvallah abim.hayırlı geziler sizlere
yakında olacak inşallah...