2700 km Çanakkale-Van Yolculuğum ve Fotoğraflar!

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Yaf abı cok guzelde ınsan Adilcevazı da ceker koyardı . Tatvandakı ahlat ve adılcevaz :pale: bıtlısın gulu adılcevaz yaf :) Ama gercektende cok guzel olmus..
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
Arkadaşım hakikaten güzel yolculuk ve gezi olmuş. :cat: tebrik ederim. nice gezilere...
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
41
cok güzel bir gezi olmuş , abicim resimler icinde ellerine saglık.
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
247
gerçekten çok mükemmel bir gezi olmuş her motorcuyu imrendirecek şekilde:)
Allah kaza bela vermesin saygılar...
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
ilerde motorumu alınca beraber gezelim abi :) van'a bi kere gelmiştim çok güzeldi..ben gelirim oraya sen beni gezdirirsin sonra batıya doğru geliriz beraber :Dneyse uzatmayalım abi hakikatten çok güzel bi gezi olmuşş..
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
yaw bende arkadaş geziyi yeni yapmış sandım vana bak diyorum günlük güneşlik kar altında olması gerekirken 2006 da yapmış geziyi gene biri hortlatmış konuyu :mrgreen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Gezi yazısı ilk günkü tazeliğini koruyor... Tekrar tebrikler
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
bu adamın gezisi üstüne geçmiş bir gezi daha görmedim.kaç kere baknışımdır bu fotolara bilmiyorum.. kaçyıl olmuş hala ilk günki gibi taze...
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Sevgili kardeşim sanki bizide aldın oralara götürdün. Teşekkürler mükemmel bir gezi olmuş.
Yalnız bi kare var ki en şahanesi kahve molası vermişsin ya motorun başında. :)
Tam vahşi batı pozu olmuş cilnt eastwood tarzı.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Adam Che Guevara gibi yanında bir yol arkadaşı eksik. Valla helal olsun yolları çekirdek gibi çitmiş, cesaret ister o kadar yolu yapmak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst