Eskişehir mt lunaparktaydı :))

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abowwwwwwwwwwwwwww....kamikazemi...Allah korusun ya...korkuyomm...ama gondol sempatik bişey...inerken nası mide ağza geliyo dimi...


güzel akşammış...


ya bişi dicem ...farzet kamikazedesin...yanınızda arkanızda önünüzde hadi onu boşver diğer uctaki biri kustu farzedin...üzerinize yüzünüze geldi napardınız....:p

Füreklik yapıyon gene.....Iııyyyyğğğğ...İyernçsin.....:queen::queen::queen:

Güzel eğlenmişsiniz.....

Volkan bidahakine pro sizi lunaparka götürsün......:p:p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Belifeless abi isteğiniz gerekli yerlere iletilmiştir. haftaya sizin oraya geliyorlar. iyi eğlenceler :cherry:


Pro gelirse ben gelmem. şaka bir yana sataşmayayım pro ya. msn de konuşmuyor bir daha :cherry:

yorumundan ötürü teşekkür ederim Coşkun :bounce:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
yaaa, eğlenin bakalım hemşerilerim benim. . bize böle buralardan özenmek kaldsın , istan bulun bu sıcağında. :)

cümleten srakdaşlar slm istanbuldan.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
abii????:pr::pr:
siyahlimuzincimmm sayın hemcinsimmm
sanırım klavyen sürçtü:queen::queen::p

yaaa her zaman bana karşı kırılan potu sanırım bu sefer ben size karşı kırdım :pale:

gerçekten kusura bakmayın. buradaki herkesi abi amca dede gibi görüyorum :p

saygılar sevgiler hürmetler ablacım :rendeer:

Özlem bana dedi sanırım..................:p:p

Alp abi durumu kurtardığın için teşekkür ederim :cherry:

yaaa, eğlenin bakalım hemşerilerim benim. . bize böle buralardan özenmek kaldsın , istan bulun bu sıcağında. :)
cümleten srakdaşlar slm istanbuldan.

size de selamlar :rendeer: özenmeyin siz de buyrun :bounce:

burası da sıcak yaw :pale: herkese iyi sürüşler :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
maçkadaki lunapark benim ilk kamikazeye bindiğimm yerdi
ama beylikdüzündeki oyun alanınıda unutmamak gerek o treni ve benm kaybolduğum korku tünelini:queen::queen:


korku tünelinde korkan çocuklar ağlardı...anne babasına eziyet valla...rüyalarına bile girerdi muhtemelen...yaş sınırı vardı ama kucağına 2-3-4 yaşında çocuğu alana kabus gibi...çocuk işte aklı giderdi...



Bi büyük park alanımız vardı onuda başka bir ülkeye Kuzey Irağa sattılar...sökülde ve oraya kuruldu...ama çok iş yapmıyordu son zamanlar sahibi haklı olabilir...


haber alıntısı...


Bir zamanlar İstanbul çocuklarının "hayal dünyası" olarak işletilen Tatilya’yı Barzani aşiretinden Malaşin Barzani 1.1 milyon dolara satın aldı. Böylece gümrüğü, parlamentosu, bakanlık binaları ve üniversitelerinden dolayı "Kürt devleti kuruluyor" iddialarına ilginç bir halka daha eklenmiş oldu.

KUZEY Irak’ta üniversiteler, bakanlık binaları yapılıyor, gümrük oluştu. Parlamento var, Kürt devleti kuruluyor haberlerine çok ilginç bir halka daha ekleniyor. Hem de en ilginç halka... Tatilya artık Kuzey Irak’ta... Bir zamanlar İstanbul çocuklarının "hayal dünyası" olarak işletilen Tatilya’yı Barzani aşiretinden bir işadamı olan Malaşin Barzani 1.1 milyon dolara satın aldı.

ANKAVA SEMTİNDE

Bir süre önce oyuncaklar konteynerlere bindirilip Kuzey Irak’a gönderildi. Tatilya yeni adıyla Erbil’in Ankava semtinde ünlü bir sitenin yakınındaki araziye kurulmaya başlandı. Böylece Türkiye’nin ilk "Mini Disneyland’i" Kuzey Irak’a ihraç edilmiş oldu...

Aldığım bilgilere göre Nursoy Sitesi’nin yakınında bir araziye kurulan "Tatilya" kısa bir süre sonra Kürt çocuklarını eğlendirmeye başlayacak...

Tatilya ilk kez Bayındır Holding tarafından kurulmuştu. Bu Türkiye’de çocuklar için yapılmış ilk "mini Disneyland"di...

İçinde atlı karıncalar, Tatilya ekspresi, masalcı ağaç, kovboy dünyası, Gökkule, Alabora gibi sayısız oyunun bulunduğu tatilya, daha sonra İşbankası yönetimine geçti. Ve bir kaza sonrasında kapatıldı... Uzunca bir süre atıl bekledi. Daha sonra Anadolu’daki bazı belediyelerden teklifler geldi. Ancak kaza nedeniyle kimse işletmeye yanaşmadı. Sonuç olarak Tatilya Erbil’e gitti


kızcağızın suçu yok yav...ben belıfelessi MD den beri 1.5 yıldır erkek biliyodum...:queen:

Özlem bana dedi sanırım..................:p:p

alpcim sen ameliyat olmuştun...artık itiraf etmenin zamanı gelmedmi...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
ne güzel eğlenmişsiniz, bi standta siz açsaydınız mt olarak :) özledim valla memleketimi iyice geliyorum yakında asss kaldı :cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
Özlem bana dedi sanırım..................:p:p
çevir kazı yanmasınn alp neyse..:queen:

yaaa her zaman bana karşı kırılan potu sanırım bu sefer ben size karşı kırdım :pale:

gerçekten kusura bakmayın. buradaki herkesi abi amca dede gibi görüyorum :p

saygılar sevgiler hürmetler ablacım :rendeer:
sorun değil kasma kendini
en iisi sanırım avatara kendi resmini koymakkk
benm avatardakide bayanda belli olmyr sanırımm:queen:

korku tünelinde korkan çocuklar ağlardı...anne babasına eziyet valla...rüyalarına bile girerdi muhtemelen...yaş sınırı vardı ama kucağına 2-3-4 yaşında çocuğu alana kabus gibi...çocuk işte aklı giderdi...



Bi büyük park alanımız vardı onuda başka bir ülkeye Kuzey Irağa sattılar...sökülde ve oraya kuruldu...ama çok iş yapmıyordu son zamanlar sahibi haklı olabilir

tatilyanınnn satıldığını bilmiyordummmanamıyorumm ya
şok oldum okuyuncaaa in
istdaki çocuklarınn tek eğlence yeriydiii
manisa yaramadı bana cnm istdan kopmuşumm şimdi daha ii anladımm
çok üzüldüm ama satılmasınaaa

bu arada MD 1.5 yıldır yokki bnm yaşamımda
kısa bir süre önce üye oldum
ama site hata veryr girmyrm zaten
sanırım bi nick benzerliği söz konusu
hafızam beni yanıltmıyorsa eğer
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
uzun süredir İzmir adına kayıtlı bir belifeless var...o sen değilsin o zaman...


tatilya Bayındır holdingten borçlarına karşılık İş bankasına geçti...onlarda Kuzey Irağa satdı...vs vs...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
kızcağızın suçu yok yav...ben belıfelessi MD den beri 1.5 yıldır erkek biliyodum...:queen:

içimi rahatlattın mete abi sağol :cherry:

ne güzel eğlenmişsiniz, bi standta siz açsaydınız mt olarak :) özledim valla memleketimi iyice geliyorum yakında asss kaldı :cat:

memleketiniz de sizi özlemiş. öyle dedi :p geldiğiniz zaman tanışmak ümidiyle :bounce:

sorun değil kasma kendini
en iisi sanırım avatara kendi resmini koymakkk
benm avatardakide bayanda belli olmyr sanırımm:queen:

anlayışın için teşekkür ederim özlem ablacım :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çok güzel ve eğlenceli bir buluşma geçekleştirmişsiniz siz tebrik ederim::alkiis::

istanbul mt bakın millet nasıl buluşup eğleniyor.umarım yakında bizde buluşup böyle eğleniriz.
istanbul mt den Eskişehir mt ye kucak dolusu sevgiler :rendeer:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Eylenceli bir akşam olduğu fotolardan belli oluyor. Paylaşım için teşekkürler... Allah neşenizi arttırsın.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
özrace öyle sadece tebrik etmekle olmaz sizleri de bekleriz :bounce:

Eskişehir mt den İstanbul mt ye kucak dolusu sevgiler :rendeer:

carcharoth iyi dileklerin için teşekkür ederiz.
Allah hepimizin neşesini arttırsın :rendeer:

önder çarşamba günü festivalin son günüymüş :salut:
o zamana kadar tekrar gideceğiz. doyamadık da :cherry:
gelmek istersen mutlaka haberleşiriz :cat:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
bu festivale eski mt'cilerden deer_152,zydar,immigrant,Erol_dayı ve hatırlayamadıgım diğerleride gitti.ben erken gelebilseydim kesin katılcakyım o geziye ve bende fotolarda olcaktım.Güzel eglenmişiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst