Eskişehir mt lunaparktaydı :))

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Duyduk ki Eskişehir yaza merhaba festivali varmış. Eskişehir mt olarak gitmemek olmaz diye düşündük :cherry:

Her zamanki gibi İstasyon aile çay bahçesinde buluştuk :bounce:

28062007os2.jpg


280620071if3.jpg


Limon, çay ve haşhaşlı üçlüsünden sonra İstasyon aile çay bahçesinden ayrılarak soluğu lunaparkta aldık :cherry:

Eskişehir mt sergileri dolaşıyor :)

280620079hg8.jpg


Beyler " Buraya kadar gelmişken atış yapmadan olmaz." dediler :cherry:

2806200711eq8.jpg


İsmail atış denemesinde. Benim için sarı civcivin olduğu halkayı vuracaktı ama nasip :p

2806200712bp5.jpg


Cüneyt abi kızı için peluş oyuncak kazandı. Bu çiçekler de kızı için :rendeer:

2806200714zt6.jpg


Bilet kuruğundayız heyooo :mrgreen:
Volkan, Emrah, Özge, Didem :)

2806200750md0.jpg


Kamikaze sırası bekliyoruz :mrgreen:
Yine aynı dörtlü ama Didem binmeyecek.
Laf aramızda önceki gece 2 kere binmiş :cherry:

2806200737nu6.jpg


Kamikaze sırası beklenirken beyler de güçlerini göstermek istediler :cherry:

İsmail :)

2806200717aq6.jpg


Bir zamanlar karate ile uğraşmış Cüneyt abi :)

2806200720cd2.jpg


Salih :)

2806200723jt6.jpg


Daha sonra Salih'i dart oyununun başında yakaladık. Hızını alamamış :cherry:
Bu oyundan yanımıza kar kalan bir paket Marlbora oldu :mrgreen:

2806200731mx6.jpg


Veee Emrah, Volkan ve Özge'nin kamikazeye binmeden önceki halleri :cherry:

2806200738rk7.jpg


Aynı üçlünün kamikazeden indikten sonraki halleri :cherry:

2806200749wp2.jpg


Üçlü kamikazede :wiinkk:

2806200742dp0.jpg


2806200739ht3.jpg


2806200741sz5.jpg


2806200740fe2.jpg


2806200745ab8.jpg


Bu kamikaze akıllı işi değil :p

2806200747je7.jpg


Şimdi sıra gondolda :cherry:
Didem mesaj alınmıştır temem :p

2806200755ak8.jpg


Gondol sırası beklenirken Cüneyt abi sordu " Fotoğraf çekene de iki kulak yapılır mı? " :cherry:
Deneyelim dedik, yapılıyormuş :p

2806200751at0.jpg


Veee Emrah, Volkan, Özge, Didem ve Salih'in gondola binmeden önceki halleri :cherry:

2806200752zy5.jpg


Aynı beşlinin gondoldan indikten sonraki halleri :cherry:

2806200776yu0.jpg


Beşli gondolda :wiinkk:

2806200769lw4.jpg


Fotoğraf çeken ben yorulmuştum ve elimdeki yüklerle attım kendimi basamaklara :cyclopsan
Ben, kasklar ve peluş oyuncak :cherry:

2806200759ki5.jpg


Ablasına büyük bir hayranlıkla bakan genç :rendeer:

2806200758uq7.jpg


Grubumuzun hızlılarından Cüneyt abi :bounce:

2806200788qv8.jpg


Hızlı oldukları halde gondola binmeyen Cüneyt abi ve İsmail :p

2806200753mw1.jpg


Geleceğin motosikletçisi mt cisi :rendeer:

2806200735sw5.jpg


Herkes oldukça mutlu bir halde. Allah bozmasın :wiinkk:

2806200775im2.jpg


Tam lunaparktan çıkarken Volkan kokuyu fark ediyor. O da ne :silent: Kaynamış mısır :cyclopsan
Kaynamış mısır diye sayıklayan Volkan'a Didem ablası mısır ısmarlıyor :cherry:

2806200777sx3.jpg


Kısa günün karını toplamak lazım dimi Özgecim :silent:
:cherry:

2806200778cb6.jpg


Volkan olaya el atıyor. Fotoğraf çekmeden önce Emrah da sevap işlemiş :cherry:

2806200779ar1.jpg


Eskişehir mt nin bayanları yorulmuşlar sanırım :)

2806200786hf9.jpg


Az biraz karanlıkta olsa işte karşınızda Eskişehir mt nin bir kısmı :rendeer:

2806200780gm3.jpg


Motosikletlerimiz ve İsmail :)

2806200784vb7.jpg


Emrah, Volkan ve motosikletleri :)

2806200787tf2.jpg


Arkadaşlar bu akşam için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.
Tek kelimeyle çok eğlenceliydi :rendeer:

Yaw şimdi fark ettim de epey fotoğraf çekinmişiz. Yüklerken bir tabak kirazı bitirmişim :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
93
eline sağlık aytaçcım :cat:

gercekten güzel bi akşamdı herkeze teşekkürler...
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
öncelikle paylaşımın için tşk ederiz..görüntelerden ne kadar eğlenceli bir akşam geçirdiğiniz belli...ee zaten lunaparka gidip te eğlenmemek mümkün müü:mrgreen:
allah mutluluğunuzu daim etsin eskişehir mt.:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Allah nazardan saklasın, maşallah tü tü tü :cherry: :wiinkk:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
iyi eğlenmişsiniz:)ismail abi bakışlarına kurban olıyım senin:9:cherry::mrgreen:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok güzel bir akşam olmuş... Memleketimin o güzel haşhaşlı çöreğini özledim... :)

Tebrikler....
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
guzel gezı olmusta sıyahlımuzın o kadar kaskı nasıl tasıdın ya bayaa yorulmussundur paylasım ıcın saolun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abowwwwwwwwwwwwwww....kamikazemi...Allah korusun ya...korkuyomm...ama gondol sempatik bişey...inerken nası mide ağza geliyo dimi...


güzel akşammış...


ya bişi dicem ...farzet kamikazedesin...yanınızda arkanızda önünüzde hadi onu boşver diğer uctaki biri kustu farzedin...üzerinize yüzünüze geldi napardınız....:p
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
ellerine saglık aytaç baya eglenmişsınız işte MT farkı
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
oh oh ne güzel yapmışsınız...bi güzel eğlenmişsiniz...imrendim size vallahi...bi an çocukluk günlerim aklıma geldi...o zamanlar lunapark diyince akla Gülhane Parkı gelirdi...gider deliler gibi eğlenirdik...ama son bikaç senedir orayıda kapattılar...şimdi sağda solda küçük lunaparklar var...:pale:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
oh oh ne güzel yapmışsınız...bi güzel eğlenmişsiniz...imrendim size vallahi...bi an çocukluk günlerim aklıma geldi...o zamanlar lunapark diyince akla Gülhane Parkı gelirdi...gider deliler gibi eğlenirdik...ama son bikaç senedir orayıda kapattılar...şimdi sağda solda küçük lunaparklar var...:pale:

Kanka ben 1985 yılından beri Yenikapıdaki lunaparka giderdim...şimdi noldu acaba...ama bizim Maçkadaki Küçükçiftlik lunaparkını unutmayasın...oradada kamikaze var gondol var...küçük sayılmaz...ha sen hız treni istiyorsan Amerikaya Dısneylanda alalım seni...:p
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Kanka ben 1985 yılından beri Yenikapıdaki lunaparka giderdim...şimdi noldu acaba...ama bizim Maçkadaki Küçükçiftlik lunaparkını unutmayasın...oradada kamikaze var gondol var...küçük sayılmaz...ha sen hız treni istiyorsan Amerikaya Dısneylanda alalım seni...:p

abi maçkadaki lunaparkın yeride ayrı hani...ilk kamıkazeye orda binmişliğim var...:p onuda yabana atmayalım derim...ama gülhane kadar büyük değil haliyle...hani hayvanat bahçesi yeşillikler konser alanı falan ayrı bi güzelliği vardı oranın...:salut:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Oooo Gülhane şenlikleri başkaydı caannımm...Ferdi Baba konserleri Müslüm Baba konserleri...vs başkaydı be abi...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
resimlerden gördüğüm kadarıyla eskişehir mt olarak çok güzel eğlenmişiniz,emek vererek yüklediğiniz resimlere ve bizlerle paylaşımınıza candan teşekkürler.

not:eskişehir mt bayağı kalabalıkmış yaw oraya (2.)geldiğimde sadece volkanı görmüştüm.tekrar geldiğimde inş bu gurubu aynen görürüm. hepinize selamlar.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Yorumlar için herkese teşekkür ediyoruz...

Evet , yine güzel bir akşamdı. Eskişehir üyesi dostlarıma, abilerime, kardeşlerime teşekkür ediyorum... :cat:

Ama aramızda eksikler de vardı. Onlar kendini biliyor... :p:p

Size bi itiraf ;

Burada herkes numara yapıyodu.:)
2806200749wp2.jpg


Ama burada herkesin hali yüzünden belliydi...:mrgreen:
2806200776yu0.jpg


:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
ya bişi dicem ...farzet kamikazedesin...yanınızda arkanızda önünüzde hadi onu boşver diğer uctaki biri kustu farzedin...üzerinize yüzünüze geldi napardınız....:p

abi bnm başıma gelmişti böyle birşey, bende karşılık vermiştim:mrgreen:gerçi tutturamamıştım ama neyse.altında kalmadım en azından.:p

Eskişehir MT harika bir gece geçirmişsiniz.:cat:
kıskandım valla:)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Hepinize yorumlarınızdan dolayı ve eğlencemize ortak olmanızdan dolayı teşekkür ederiz :rendeer:

Daha güzel eğlenceler muhabbetler ve geziler sizlerle olsun :bounce:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
Kanka ben 1985 yılından beri Yenikapıdaki lunaparka giderdim...şimdi noldu acaba...ama bizim Maçkadaki Küçükçiftlik lunaparkını unutmayasın...oradada kamikaze var gondol var...küçük sayılmaz...ha sen hız treni istiyorsan Amerikaya Dısneylanda alalım seni...:p

maçkadaki lunapark benim ilk kamikazeye bindiğimm yerdi
ama beylikdüzündeki oyun alanınıda unutmamak gerek o treni ve benm kaybolduğum korku tünelini:queen::queen:

arkadaşlar güzel bi akşam geçirmişsiniz
söleyin yetkililerede manisaya geçsinler sizin oralardan
ben benm veletleri götürürüm bari
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst