- Katılım
- 8 Nis 2006
- Mesajlar
- 264
Ben yine gelemiycem, iyice koptum yaw
hiç bişeye gelemiyom üff... Daha finallerim
bitmedi...
Mezuniyet bilmemne takım elbise derken
anca yetiştircem işleri
Size iyi eylenceler, kazasız, belasız gidin gelin...
Ammaaa resimleri çekipte buraya koymamazlık
etmeyin
hiç bişeye gelemiyom üff... Daha finallerim
bitmedi...
Mezuniyet bilmemne takım elbise derken
anca yetiştircem işleri
Size iyi eylenceler, kazasız, belasız gidin gelin...
Ammaaa resimleri çekipte buraya koymamazlık
etmeyin