- Katılım
- 17 Ara 2005
- Mesajlar
- 677
:mrgreen: abi yol normal hızla bile uzun sürüyor sayılır , yapma gözünü seveyim :mrgreen: neyse radara girmeyiz en azından :cherry:
bizde bunun için önden gidiyoz ya. daha napalım. önden gidip yer tutcaz.
:mrgreen: abi yol normal hızla bile uzun sürüyor sayılır , yapma gözünü seveyim :mrgreen: neyse radara girmeyiz en azından :cherry:
Madem öle; bende tek teker gideceğim eğer gelmek isteyen olursa oda tek tekerle gelmeli. zaten ben tt arifle gideceğim :queen: eğer bi yanlışlık yaparda asfalta iki tekeri değerse başlangıç noktasınıa geri döner. :cherry::cherry:
R3N eğer cumartesi gitmeyi düşünürsen beraber çıkabiliriz sabahtan
boncorno , anahtarını kontaktan aldınmı diye soran elemansın galiba, memnun oldum evren ben![]()
ihtiyar delikanlı , benim persembe ya da cuma son dakika belli olur sanırım , diğer arkadaşlar ile birlikte haberlesir buraya yazarım artık
koşarak 170 yaparım ben![]()
koşarak 170 yaparım ben![]()
dediğin gibi eskişehir üstünden de gelinebilir... Tercih yolu yapanındır... doğru söze şapkam uçar, eskişehir yani şehir trafiğini düşünmek gerekir derim... yaw ben neden sizin ankara toplantılarına gelmiyorum... hay kafama yapayım! bu ne iş yaaA??? tanışmadık görüyon mu??? cihat abimle aynı işte çalışıyorum ancak sizleri tanımıyorum... ne ayıp ettim... öptüm...
koşarak 170 yaparım ben![]()
Bende memnun oldum...Ben alper...:rendeer::rendeer:
170 le gidicek tecrübeli eleman yok mu şimcik?...![]()
Benle gidecek arkadaslarin "sivil havacilik sertifikasi" sahibi olmasi gerekmektedir. Amator lisans yeterli, profesyonel lisans tercih sebebidir. :queen:
Benim duldul'le nereye ucuyorsam artikBen de ozendim size yazayim bir iki sey dedim
![]()
alp 5te odtu yaya ustgecidindeyiz gerci evren aramisti seni :cat:
Seyitgazi-Kırka festival alanı arasında tatlı virajlar var, gece yola çıkacaklar dikkat etsinler