[MT Ankara] EMOK FESTİVALİ Organizasyonu

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
logo_phpBB.gif


MT ANKARA - HİTİT GEYİKLERİ EMOK FESTİVALİ Organizasyonu

29 Haziran Cuma gecesi 18.00 civarı yola çıkılacak, tahminen 2 ila 2,5 saat arası bir mesafe katedilerek Eskişehir-Kırka'ya varılacaktır. Pazar günü saat 13.00 civarı da tekrar Eskişehir'den Ankara'ya dönülecektir.

Gerçekleştiremediğimiz Çamlıdere Kampı için hazırlık yapan arkadaşlarımıza büyük fırsat :)


Stop
stop.gif

Yavaşla
slow.gif

Hızlan
speed.gif

Tek Sıra
single.gif

Fermuar Düzeni
stager.gif

ve tabi şu bilgiler:

*Öncü ve artçıya mutlaka ama mutlaka uyunuz.Hiçbir şekilde öncüyü sollamayınız.

*Yolda seyir halinde giderken kullanılan yolun solundan giden artçının arkasına çapraz kaz adımı şeklinde sıralanınız.Hem aranızdaki mesafe fazla açılmayacak hem de tehlike anında yeterli fren mesafeniz olacaktır.
(Buna kısaca fermuar düzeni denir)

*Unutmayınız kalabalık gurupla toplu seyahat ederken herkes önündeki motora dikkat ederek yol alır ama arkasındaki motordan sorumludur.Arkanızdaki motorun yeteri hızla guruba uyamaması durumunda gaz açıp gitmeyiniz,gurubun bölünmesine yol açarsınız.Sizde hızınızı düşürünüz.Gurubun uygun hızla gitmediğini gören öncü en kısa zamanda duracak sizin uyarınızla ve görevli arkadaşlarında yardımı ile gerekli düzenlemeyi yapacaktır.

*Eğer arkanızdaki araç durmuşsa sizde güvenli bir şekilde motorunuzu sağa çekerek durunuz.Artçı yada görevli arkadaşların müdahale etmesini bekleyiniz.gerekirse siz müdahale ediniz.

*Grup içinde ne sebeple olursa olsun kişisel sollama yapmayınız.

*Öncünün sol sinyalini vermesinden sonra artçınında yolun sol şeridini güvenli bir şekilde kapattığını gördüğünüzde ,önünüzde seyreden motordan sonra sinyalinizi vererek sollama yapınız ve hemen eski pozisyonunuza dönünüz.Gurup sollamaları yılan görüntüsünde olmalıdır.

*Yolda seyir halinde giderken herhangi bir sebepten dolayı guruptan çıkan motorun yeri arkasındaki motor tarafından bir öne kayarak doldurulur.Kesinlikle şerit değiştiremezsiniz aksi taktirde tüm gurubun düzenini bozarsınız.


 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
haydi hayirlisi :bounce:

25 cadir, sabah kurulmamis olanindan :mrgreen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benden de haydi hayırlısı :)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
pro bizde kütahya mt olarak gideceğiz isterseniz kütahya ya ugrarsanız buradan gaz açarız ne dersiniz?
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
iyi fikir gidilebilir. Kaç kilometre yol yapmak gerekecek ezbere bilen var mı?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Gidiş yaklaşık 250 km falan sanırım. Bi grup da cumartesi sabah çıkar.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
redragon seni artcı aliym :p :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne işiniz var lem....Enduronuz yok....Rezil ediceniz ankara mt yi....:p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben enduro gibi kullanayım diyorum abi :)
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
EMOK"un anlamı ne ki
insanın katılımcı olası gelmiyor hiç..

- kimsin
- EMOKtan betonarme

ne bilem
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EMOK"un anlamı ne ki
insanın katılımcı olası gelmiyor hiç..

- kimsin
- EMOKtan betonarme

ne bilem

bi espride ben patlatırdım ama kesin ceza yerim :p
pronun olayı dillere pelesenk oldu zaten , kalkarken gazlıyo falan değişti huyu suyu :p :cherry:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
bi espride ben patlatırdım ama kesin ceza yerim :p
pronun olayı dillere pelesenk oldu zaten , kalkarken gazlıyo falan değişti huyu suyu :p :cherry:

heheeh bune la kaplama mı oldu yazık yazık...
ben buna da gidiyom arkidişler hazır çadır olayını halletmişken diyimi...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben emokta da pansiyon da kalmak istiyorum :p yahut birinizin çadırına misafir olayım :) redragon artcı alayımmıııı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst