- Katılım
- 14 Mar 2005
- Mesajlar
- 220
Arkadaşlar, imkanı olan Perşembe'den gelsin. Kaçırılmaması gereken bir etkinlik olduğunu size gönül rahatlığıyla, söyleyebilirim.
boncorno, olayı çok güzel özetlemişsin kardeşim :cat:
Yiyecek, içecek konusu festival alanında aşmış durumda aklınıza gelen her türlü iyecek ve içecek, dışarı ile aynı fiyatlara yapılıyor (hatta daha bile ucuz)
Hayal kahvesi bile var, festival alanında
Girişteki ücret konusu'da şöyleki giriş kaydınızı yapıp, yaka kartınızı aldığınızda,size bir hediye paketi veriliyordu geçen sene, içinde festival t-shirt'ü, kupa, anahtarlık, Türkiye yol haritası, v.s...
boncorno, olayı çok güzel özetlemişsin kardeşim :cat:
Yiyecek, içecek konusu festival alanında aşmış durumda aklınıza gelen her türlü iyecek ve içecek, dışarı ile aynı fiyatlara yapılıyor (hatta daha bile ucuz)
Hayal kahvesi bile var, festival alanında
Girişteki ücret konusu'da şöyleki giriş kaydınızı yapıp, yaka kartınızı aldığınızda,size bir hediye paketi veriliyordu geçen sene, içinde festival t-shirt'ü, kupa, anahtarlık, Türkiye yol haritası, v.s...