[MT Ankara] EMOK FESTİVALİ Organizasyonu

Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
220
Arkadaşlar, imkanı olan Perşembe'den gelsin. Kaçırılmaması gereken bir etkinlik olduğunu size gönül rahatlığıyla, söyleyebilirim.

boncorno, olayı çok güzel özetlemişsin kardeşim :cat:

Yiyecek, içecek konusu festival alanında aşmış durumda aklınıza gelen her türlü iyecek ve içecek, dışarı ile aynı fiyatlara yapılıyor (hatta daha bile ucuz)

Hayal kahvesi bile var, festival alanında :)

Girişteki ücret konusu'da şöyleki giriş kaydınızı yapıp, yaka kartınızı aldığınızda,size bir hediye paketi veriliyordu geçen sene, içinde festival t-shirt'ü, kupa, anahtarlık, Türkiye yol haritası, v.s...
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
Arkadaşlar Ankara Mt kimler katılıyor bi liste yapalım
1- prometheus
2- ihtiyarDelikanlI ben (yanıma arkadaş bulursam Ctesi Sabahtan çıkabilirim)
3-......
4-.....

gelecek arkadaşlar isimleriniz yazarlarsa
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
80
Kaçırılmaması gereken bir etkinlik olduğunu size gönül rahatlığıyla, söyleyebilirim.

boncorno, olayı çok güzel özetlemişsin kardeşim :cat:


Kardeşim Tenere600 kendin yazmışsın, tekrara gerek yok! Kaçanın:bounce:, cbk:pr:, gidenin:rendeer:, vs... ardından yapacak bir şey yok... 1 sene boyunca şöyle eğlendik, böyle eğlendik dinlemektense gelip katılıp eğlencenin tadına varmak daha anlamlı... :)

Özetlenme konusuna gelince; site site gezmek belki zor gelir diye okunası yerleri emok.org'dan buraya aktardım... Daha fazlasını kırka da 3 buzlu yaparım!:queen:

zeynel abi etkisinde kalan adam olarak!
ARZ EDERİM...
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
Ankara ve çevresinden gelecekler için harita;
ankara-kirka1Small.jpg

rota konusunda cekincelerim var arkadaslar carpisan araba cilesi cekmek isteyen (veya hard endurocu) varsa bu yoldan gitsin, istemeyen eskisehire girsin ordan insin kirka ya :cat:
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
ben ve eşim perşembe günü yola çıkmayı planlıyoruz. perşembe günü geleceklerle haberleşelim. pazar dönüşte hep beraber oluruz diye düşünmekteyim. ama baştan belirteyim taminlerinizden de yavaş giderim. Beypazarı gezisindekiler bilir. Hatta cuma günü yola çıkanlar bana yetişirse şaşırmam.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
rota konusunda cekincelerim var arkadaslar carpisan araba cilesi cekmek isteyen (veya hard endurocu) varsa bu yoldan gitsin, istemeyen eskisehire girsin ordan insin kirka ya :cat:

bence ankaradan eskişehir yoluna çıkıp polatlı,sivrihisar,eskişehir kirka olsa daha rahat olur
 
Katılım
27 Ara 2006
Mesajlar
39
Abiler, bende 125lik var gitse gitse cruise 90, max 100 gider. Ne hızda gideceksini? Bende gelebilir miyim?
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ve eşim perşembe günü yola şıkmayı planlıyoruz. perşembe günü geleceklerle haberleşelim. pazar dönüşte hep beraber oluruz diye düşünmekteyim. ama baştan belirteyim taminlerinizden de yavaş giderim. Beypazarı gezisindekiler bilir. Hatta cuma günü yola çıkanlar bana yetişirse şaşırmam.

:mrgreen: abi yol normal hızla bile uzun sürüyor sayılır , yapma gözünü seveyim :mrgreen: neyse radara girmeyiz en azından :cherry:
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Tam iznimin ortasına geliyor ne yazık ki:pr:
Zaten ben de hızlı gidemiyorum gelseydim Ankara MT fıtık olurdu herhalde:p
Ya da belki gupilya ile arkadan 80-90la geliyor olurduk, e bu bağlamda sanırım çarşambadan yola çıkmamız gerekirdi:cyclopsan:p
Katılabilen tüm dostlara iyi eğlenceler...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
CUMA AKŞAMI BENİMLE BERABER YOLA ÇIKACAK ARKADAŞLARIN SAHİP OLDUKLARI MOTORUN 120 KM/S HIZA RAHAT ULAŞABİLMELERİ TARAFIMCA ARZ OLUNUR :)

tabi sadece motorun bu hıza çıkabilmesi değil, sürücünün de bu hıza çıkabilecek kadar deneyimli olması rica olunur :)
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Ahh kafam kafam:salut:
Pro yardın valla kafamı...:queen::p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ben genel konuştum :p

arkadaşlar Ersin Abi'nin dediği rota keyifli olmakla birlikte biraz uzundur. Beniml birlikte cuma akşamı yola çıkacaklar Eskişehir Yolu üzerinden gideceğimizi bilsinler :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar benimle birlikte cuma yola çıkabilecekler 170 km nin altına düşmemeleri ve yeterince tecrübeye sahip olmaları gerekmektedir....

O na göre ayarlayın kendinizi ölçün tartın biçin....:p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bu sene ilk kez festivale gideceklere yol tarifi


Ankara-Eskişehir yolundan normal olarak gidiyorsunuz.
Polatlı ve Sivrihisar'ı geçiyorsunuz.
Çifteler sapağını geçtikten sonra Eskişehir'e gelmeden sola Konya-Mahmudiye yoluna dönüyorsunuz.
Kavşaktan hemen sonra (500 m) sağa Seyitgazi' ye dönüyorsunuz. (
27 km sonra Seyitgazi' ye ulaşıyor ve Kırka ya devam ediyorsunuz.
Kırkayı 8 km geçince sağ tarafta sarı renkte Kaya Mezarları ve beyaz renkte Büyükyayla köyü tabelasını göreceksiniz.

Toplam 260 km.

Tavsiyeler

Festival alanı tipik Anadolu yaylası. Gündüz sıcak olurken gece serin ouyor. Yanınıza polar giyecek alın.
Çadır,uyku tulumu,mat ve kafa lambası dışında başka eşyayı yük etmenize gerek yok. Ama yanınıza Güneş yağı ve böcek ilacı (sitilex) bulundurun.

Cep telefonu festival alanında heryerden çekmiyor, alana gelmeden görüşmelerinizi yapın.


dikkat çekmesi için hepsini kalın yazdım kusuruma bakmayınız :p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yol mevzuu önemli tabi , geçsede yolumuz bozkırlardan nereye çıkıyor sokaklar? :)
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
76
arkadaslar cuma günü benimle birlikte yola çıkacak ama bana yetişemeyecek olan arkadaşların bana yetişemeseler bile aradaki farkı 50 km. ye çıkarmamaları rica olunur, bana yetişmeye çalışacak arkadaşların yeterli tecrubeye sahip olmaları tercih sebebidir :p

bu arada Afyon üzerinen gitsek nasıl olur, benim kuzenide alsak :p
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ne zaman yola çıkacağım belli olmadığı için benimle cuma ya da cumartesi yola çıkacak arkadaşların ophicornusu 50 km geriden takip edebilecek arkadaşlar olmaları rica olunur , arkadaşların reprezantbl,aktif,iletişim kurma becerileri yüksek,erkek arkadaşlar için askerliği tamamlamış olmaları tercih sebebidir :p

afyon bana uyar :)
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
arkadaşlar ne zaman yola çıkacağım belli olmadığı için benimle cuma ya da cumartesi yola çıkacak arkadaşların ophicornusu 50 km geriden takip edebilecek arkadaşlar olmaları rica olunur , arkadaşların reprezantbl,aktif,iletişim kurma becerileri yüksek,erkek arkadaşlar için askerliği tamamlamış olmaları tercih sebebidir :p

afyon bana uyar :)

Madem öle; bende tek teker gideceğim eğer gelmek isteyen olursa oda tek tekerle gelmeli. zaten ben tt arifle gideceğim :queen: eğer bi yanlışlık yaparda asfalta iki tekeri değerse başlangıç noktasınıa geri döner. :cherry::cherry:

R3N eğer cumartesi gitmeyi düşünürsen beraber çıkabiliriz sabahtan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst