[MT Ankara] EMOK FESTİVALİ Organizasyonu

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
Ben yine gelemiycem, iyice koptum yaw
hiç bişeye gelemiyom üff... Daha finallerim
bitmedi...
Mezuniyet bilmemne takım elbise derken
anca yetiştircem işleri :(
Size iyi eylenceler, kazasız, belasız gidin gelin...
Ammaaa resimleri çekipte buraya koymamazlık
etmeyin:p
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
220
Carrefour'da da bayağı bir çeşit var.

Tavsiye edeceğim ürünler

Şişme yastık : 2 lira
Çadır içi ledli tavan lambası : 6,90 lira
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
Arkadaşlar ilk defa çadır kuracak bi insan olarak gerekli malzemeler nelerdir.
1- çadır (tek katlı -çift katlı farkı nedir)
2-uyku tulumu
3-........
4-......

Bu mat dediğiniz şey nedir ? ecele cevep bekliyorum
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
Arkadaşlar ilk defa çadır kuracak bi insan olarak gerekli malzemeler nelerdir.
1- çadır (tek katlı -çift katlı farkı nedir)
2-uyku tulumu
3-........
4-......

Bu mat dediğiniz şey nedir ? ecele cevep bekliyorum

Mat: ince ve yoğun sünger. Yatarken altına sermek için kullanılır. Uyku tulumuda benzer işe yarar. ayrıca üstünü de örter. fiyatı biraz daha yüksek. Yanına güneş kremi almanda yarar var.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
akşamları soguk oluyo arkadaşlar bi battaniye şart
alınacak malzemeler:
çadır+mat+tulum+battaniye geri kalan herşey orada mevcut oluyo zaten marketler lokantalar olsun tuvalet felan bayagıda kalabalık oluyo.
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
akçakoca kampında baya teçrübe edindik..
-uyku tulumu şart
-çadır tek katmış çift katmış çokta önemli deil evereste çıkmıyoruz
-mat olsa iyi olur olmasada olur.
-aksam giymek için polar
-terlik getirirseniz iyi olur cadıra gir çık dert oluyo ayakkabıyla
-mutlaka herkezin feneri olması lazm
-uyurken basınızın altına bişeybulsanız fena olmaz ben çanta koydum pekte rahat olmuyo
aklıma geldikce yazmaya çalısırım...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
akçakoca kampında baya teçrübe edindik..
-uyku tulumu şart
-çadır tek katmış çift katmış çokta önemli deil evereste çıkmıyoruz
-mat olsa iyi olur olmasada olur.
-aksam giymek için polar
-terlik getirirseniz iyi olur cadıra gir çık dert oluyo ayakkabıyla
-mutlaka herkezin feneri olması lazm
-uyurken basınızın altına bişeybulsanız fena olmaz ben çanta koydum pekte rahat olmuyo
aklıma geldikce yazmaya çalısırım...

Bence pek tecrübe edinememişsin. Çadırın tek ya da çift kat olması seni sıcak tutması için değil, buhar yapmaması içindir.

Mat olmazsa olmaz. Tulum ne kadar kaliteli olursa olsun, yerden soğuğu yersiniz.

Fener yerine kafa lambası öneririm.


İyi, ancak incelemek lazım yakından gerçekten çift kat mı acaba. Koçtaş ile Beğendik'i önerdi alp_tunay bir ara bakmalı oraya. Ne zaman müsait olursun sen?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
akçakoca kampında baya teçrübe edindik..
-uyku tulumu şart
-çadır tek katmış çift katmış çokta önemli deil evereste çıkmıyoruz
-mat olsa iyi olur olmasada olur.
-aksam giymek için polar
-terlik getirirseniz iyi olur cadıra gir çık dert oluyo ayakkabıyla
-mutlaka herkezin feneri olması lazm
-uyurken basınızın altına bişeybulsanız fena olmaz ben çanta koydum pekte rahat olmuyo
aklıma geldikce yazmaya çalısırım...

rahat olun bi eksigimiz olursa cozeriz :bounce:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence pek tecrübe edinememişsin. Çadırın tek ya da çift kat olması seni sıcak tutması için değil, buhar yapmaması içindir.

?

tecrübe edinememiş arkadaşın çadır arkadaşı olarak ekleyeyim , evet tek kat çadırımız terleme buhar yapmıştır prometheus haklıdır , lakin idare etmiştir , 25 kaata alıyosunuz ister atıyosunuz ister satıyosunuz ister buyaz bikaç sefer daha kullanıyorsunuz

kafa lambasının yanında patlamış mısır patlatacağı da benden tavsiye olsun :cherry: gölde balık var mı ki ayrıyeten :)

reycey hallederiz de benim lafım hadi bakalım :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bence pek tecrübe edinememişsin. Çadırın tek ya da çift kat olması seni sıcak tutması için değil, buhar yapmaması içindir.

Mat olmazsa olmaz. Tulum ne kadar kaliteli olursa olsun, yerden soğuğu yersiniz.

Fener yerine kafa lambası öneririm.



İyi, ancak incelemek lazım yakından gerçekten çift kat mı acaba. Koçtaş ile Beğendik'i önerdi alp_tunay bir ara bakmalı oraya. Ne zaman müsait olursun sen?



Gelir gelmez inceden giydirmiş.....Heyt be....Mod a bak......:):p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yanına su almayanlar içinde iyi olur tek kat çadır , çadır yalanarak susuzluk giderilebilir :p çok pis geyik çeviriyorsunuz kirlenmek güzeldir :p
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
illa terlemesin diyosan ozamn kumaş çadır alırsın en saglıklısı o.ama tek katlı çadır harbiden susuzluga iyi geliyo sabah agzıma damlıyodu sular:queen:

bide unutmuşum çadır kampının olmazsa olmazlarında rayjay var(açlık anında çk iyi oluyo:p)
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ophicornus debriyaj teli alsın yanına aynı motorla gelecekse :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst