Gelişim Sürücü Kursu"na sonsuz teşekkürler

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Ümmet abi hayırlı olsun .. en nihayetinde aldın ..
Ümmet abi bizlerle tanışmadanm önce bu turları atıyodu yine ne zaman bizim içimize bir abimiz olarak girdi kendisine bu işin gereğini anlattık ..Ümmet abiyi tanıyan tanır ..ümmet abi bir yerde ehliyet alacak kadar uzun duramaz buna maddi durumu müsade etmez.. bu kesinlikle bir savunma değil.. Gelişim sürücü kursu hiç bir ücret almadan hatta sağlık raporu, harç ....vb .. masraflarıda karşılayarak bu ehliyeti kendisine ücretsiz sağladı ..buradan GSK ya hem İbrahime hemde Habil"e çok çok teşekkür ederim .. Bu zamanda böyle esnaflar kalmadı ..

Ümmet abicim cebinde paralansın ehliyetin ..Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
vayyy beeeee ciddii ciddi ehliyeti yokmuşşş :cyclopsan:cyclopsan

valla koptummmm ümmet abi resmen koskoca Türkiye'ye gemici dügümü atacak şekilde 2-3 tur attı ve halaa motoru altında...:queen:

ümmet abi senden ufak bir ricam var. polisler yakaladıgında ne söyleyerek ceza yemeden kurtuluyodun en azından geçen diyalogu anlatsan. gerçekten yeni nesile büyük faydası olurdu beeeee:mrgreen:

şaka bir yana gerçekten ehliyet almana sevindim. kazasız belasız ve cezasız günlerde kullanman dilegiylee:rendeer:

ama şu polislerden nasıl kurtuldugunu halaaaa merak ediyorum:silent: benden sır çıkmaz söyleyebilirsin::secreet::
:p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
ümmet abi senden ufak bir ricam var. polisler yakaladıgında ne söyleyerek ceza yemeden kurtuluyodun en azından geçen diyalogu anlatsan. gerçekten yeni nesile büyük faydası olurdu beeeee:mrgreen:

ama şu polislerden nasıl kurtuldugunu halaaaa merak ediyorum:silent: benden sır çıkmaz söyleyebilirsin::secreet::
:p

Yakalanmış ve ceza yemiş Gökhan. :) En azından Barış abi öyle diyor. :)


BBRR' Alıntı:
ehliyetsizlikten zaten 2 kere ceza yedi ümmet abi..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mesajlarınızı hiç sıkılmadan tek tek okudum kiminiz bazı şeyleri bilmeden önyargılı davranıp uslubunu bozmuş ve hiç şık olmamış başka türlüde yazabilinirdi.bazılarınız hoşgörmüş ve ona göre yazmış.ama unuttuğunuz bir nokta var.ben bu başlığı sizleri davet etmek için açmıştım. amaç bu değildi.bu yazdıklarınızın yeri öteki başlıktı yani.(gelişime sonsuz teşekkürler)burası olmalıydı .ben kızmadım sadece yanlış başlık olduğu için biraz yadırgadım.gelelim asıl meseleye,yani neden ehliyetsiz motor kullandığıma
1.ehliyetsiz motor kullanarak suç işledim
2.ilkokul mezunu olduğum için yılbaşından önce ehliyet alamadım
3.ilkokul mezunlarına hak açılır açılmaz hemen başvurdum
4.ancak 4 ay sonra ehliyetimi alabildim.4.hakkımda
budurumda motor kullanma sebebine gelince,motoru çok seviyorum cezamı 2 kere ödedim,ve kuralara aynen uydum,ben ehliyetsiz motor kullandığım için bana ancak yasalar ceza verebilir,pc başında ahkam kesenler değil,ben yasalara karşı bedelini ödedim benim gibi yapan olursa oda bedelini öder hiç şüphesi olmasın.son olarak benim genç motorcu kardeşlerime tavsiyem lütfen ehliyetsiz ve korumasız motora binmesinler benim yaptığım yanlış ve hatalara düşmesinler.inanın ehliyetli motor kullanmak çok ama çok farklı oluyor.gerisi sizlere kalmış taktir sizlerin hepinize saygılar.
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
ağbi en sonunda almışsın güle güle kirlet :rendeer:ıslattınmı yere vursaydın şöylee :)
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
ummet hayırlı olsun şimdi yollarda daha rahat sürüşler yaparsın bence.
gelişim sürücü kursunuda tebrik ederim yaptıkları çok insancıl bir davranış.
bende yakında ehliyete basvurucam hem araba hem motor eeeeeee artık bizede bir yardımları dokunur inşallah
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
mesajlarınızı hiç sıkılmadan tek tek okudum kiminiz bazı şeyleri bilmeden önyargılı davranıp uslubunu bozmuş ve hiç şık olmamış başka türlüde yazabilinirdi.bazılarınız hoşgörmüş ve ona göre yazmış.ama unuttuğunuz bir nokta var.ben bu başlığı sizleri davet etmek için açmıştım. amaç bu değildi.bu yazdıklarınızın yeri öteki başlıktı yani.(gelişime sonsuz teşekkürler)burası olmalıydı .ben kızmadım sadece yanlış başlık olduğu için biraz yadırgadım.gelelim asıl meseleye,yani neden ehliyetsiz motor kullandığıma
1.ehliyetsiz motor kullanarak suç işledim
2.ilkokul mezunu olduğum için yılbaşından önce ehliyet alamadım
3.ilkokul mezunlarına hak açılır açılmaz hemen başvurdum
4.ancak 4 ay sonra ehliyetimi alabildim.4.hakkımda
budurumda motor kullanma sebebine gelince,motoru çok seviyorum cezamı 2 kere ödedim,ve kuralara aynen uydum,ben ehliyetsiz motor kullandığım için bana ancak yasalar ceza verebilir,pc başında ahkam kesenler değil,ben yasalara karşı bedelini ödedim benim gibi yapan olursa oda bedelini öder hiç şüphesi olmasın.son olarak benim genç motorcu kardeşlerime tavsiyem lütfen ehliyetsiz ve korumasız motora binmesinler benim yaptığım yanlış ve hatalara düşmesinler.inanın ehliyetli motor kullanmak çok ama çok farklı oluyor.gerisi sizlere kalmış taktir sizlerin hepinize saygılar.

Ümmet abi daha önce nie açıklamadın ya valla özür dilerim çünkü bende ehliyet için uğraşıyorum birden görünce şok oldum ehliyetin hayırlı olsun abi.:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Ümmet abi daha önce nie açıklamadın ya valla özür dilerim çünkü bende ehliyet için uğraşıyorum birden görünce şok oldum ehliyetin hayırlı olsun abi.:rendeer:

gerçeği anlamana çok sevindim.sorun yok inş biranevvel kavuşursun ehliyetine.:cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
mesajlarınızı hiç sıkılmadan tek tek okudum kiminiz bazı şeyleri bilmeden önyargılı davranıp uslubunu bozmuş ve hiç şık olmamış başka türlüde yazabilinirdi.bazılarınız hoşgörmüş ve ona göre yazmış.ama unuttuğunuz bir nokta var.ben bu başlığı sizleri davet etmek için açmıştım. amaç bu değildi.bu yazdıklarınızın yeri öteki başlıktı yani.(gelişime sonsuz teşekkürler)burası olmalıydı .ben kızmadım sadece yanlış başlık olduğu için biraz yadırgadım.gelelim asıl meseleye,yani neden ehliyetsiz motor kullandığıma
1.ehliyetsiz motor kullanarak suç işledim
2.ilkokul mezunu olduğum için yılbaşından önce ehliyet alamadım
3.ilkokul mezunlarına hak açılır açılmaz hemen başvurdum
4.ancak 4 ay sonra ehliyetimi alabildim.4.hakkımda
budurumda motor kullanma sebebine gelince,motoru çok seviyorum cezamı 2 kere ödedim,ve kuralara aynen uydum,ben ehliyetsiz motor kullandığım için bana ancak yasalar ceza verebilir,pc başında ahkam kesenler değil,ben yasalara karşı bedelini ödedim benim gibi yapan olursa oda bedelini öder hiç şüphesi olmasın.son olarak benim genç motorcu kardeşlerime tavsiyem lütfen ehliyetsiz ve korumasız motora binmesinler benim yaptığım yanlış ve hatalara düşmesinler.inanın ehliyetli motor kullanmak çok ama çok farklı oluyor.gerisi sizlere kalmış taktir sizlerin hepinize saygılar.

ümmet abi pc başında ahkam kesmek değildi benim yazdıklarım ben sadece üzüldüm ehliyetsiz oluşuna senin motor tutkunu herkes biliyor ama diyorsunki ilk okul mezunuyum onada ok bende bir ilk okul mezunuyum benim anlamadığım senelerdir deniyor orta düzey okullardan mezun olmayanlara ehliyet verilmiyecek diye önceden niye almadınki yeni bir yasayı bekledin ha param yoktu dersen ehliyetsiz yakalanın ca zaten ehliyetin 2 misli para cezası ödüyosun sende diyosunki ahkam kesmeyin buyur burdan yak:pr:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hayırlı Uğurlu olsun Ümmet bey :rendeer:

Artık hedef amerika Kıtası olmalı :queen:
Kazasız Belasız milyon kilometreler dileriz:cat:

denizcieylem-denizcimuzaffer
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaç yıldır motor kullanıyorsunz bilmiyorum ama ben mooru almadan önce ehliyeti aldım korumalarım tam olmadan motora binmedim bunlar yapılması gerkeenler sizin yerinizde başka birsi olsa ki sitemizdde oldukça var yani medyatik olmasa bu kadar tepki olmazdı yazılarınızı okuyor ve helal olsun diyip örnek davranışlarınızı benimsiyorduk ama şimdi gerçekten gölge düştü benim gözümde bende oluşan karizmanıza bunu yuzyuze olsakta aynen söylerim sanalda değişmez başımıza taç yapmamızı mı bekliyordunuz ki bir kaç eleştiriyi hazmedemediniz surekli canlar veriliyo motosiklet camiasında bunların buyuk çoğunluğu ehliyetsiz korumasız olanlar canlar yanıyo bizde buradan yani sizinde dediğiniz gibi sanaldan tıpkı size destek mesajlarımızı yazdığımız gibi tazielerimiz yazıyoruz bu hoşumuza gitmiyo ama yazıyoruz ama sanaldan sizi eleştirince ne hikmetse hata oluyo ilkokul mezunları için olan yasa uzun zamandır gundemde bence bunlar mazeret değil ve bunun mazereti olduğunada inanmıyorum örnek aldığımız kişileri daha yakından tanımak gerekiyo demekki sanaldan olunca yanıltıcı oluyomuş :( malesef ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst