[MT Ankara] EMOK FESTİVALİ Organizasyonu

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
alp şu meteyide kandıralımda oda gelsin festivale orada ne güzel madara ederiz adamı bidaaha sitede bize kitlemeye tövbe eder :p

umarım ankaralı arkadaşlarla festival alanında karşılaşır tanışırız 15 ayım geçti orada nede olsa:mrgreen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
shakulin arabayla gelecekmiş onun bagaja koyarız :) yenge kızmazsa :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
topcase sevmiyorum abi yakışıklılığımı bozuyor , bu sene sanırım bu şekilde idare edicez , arkaya bavul bağlayarak :mrgreen:

şu son haftaya girelim de gelip gelmeme durumlarımıza gore kim ne zaman kiminle yola cıkacak yazalım buraya , şuan belirsiz gözüküyor kimin ne yapacağı
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
shakulin alırsa bende onla gelirm,siz gidn motorlada heryeriniz tutulsn biz raht raht gelirz ohhhhh kebapp:queen::queen:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
80
topcase sevmiyorum abi yakışıklılığımı bozuyor , bu sene sanırım bu şekilde idare edicez , arkaya bavul bağlayarak :mrgreen:

şu son haftaya girelim de gelip gelmeme durumlarımıza gore kim ne zaman kiminle yola cıkacak yazalım buraya , şuan belirsiz gözüküyor kimin ne yapacağı


eskiden tahta bavullar vardı...onlardan bir tane alıver yanına... gerekince bavulu ateş yakarken kullanırız... ama içindekileri ne yapacaz onu bilmiyorum...giyilecekleri giyer gerisini hediye ederiz... :p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tahta bavul içindekileri festival alanında satışa çeviremez miyiz acaba :p :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
insalla bi aksilik cıkmazda gideriz güzelce , tahta bavul olur yeşil canta olur sorun deil :)
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
bugun metroya baktım 2 kişilik cadır 19 ,4 kişilik 39 du .ben bitek mat aldım(onurun yüzünden:p) 7 küsür verdim. uyku tulumlarıda 19 civarıydı habide igloo nun çadırları vardı çok kaliteli 70 civarıydı.........
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ne zaman yola çıkacağım belli olmadığı için benimle cuma ya da cumartesi yola çıkacak arkadaşların ophicornusu 50 km geriden takip edebilecek arkadaşlar olmaları rica olunur , arkadaşların reprezantbl,aktif,iletişim kurma becerileri yüksek,erkek arkadaşlar için askerliği tamamlamış olmaları tercih sebebidir :p

afyon bana uyar :)

vışşşş....ben sımdı senle gelemıom mu....:p

bende tek basıma gıderım....:bounce:
cok meraklıydım sanaaa :p:cherry:

ınsallah bu samsundan erken dönerımde...bende gelıırm...
gercı denızı bırakıpta ank ya gelmeyı hiç canım ıstemıo ama....neysee :cherry:

bıde 24 hazıranda bızım köyde pılav senlgıı var.....
valla kararsızım....acaba kırka mı yoksa BAHADIN MI.....
valla bızım köydekı kızlar kacmaz....
yaw benım zaten cadırım tulumum falan yok..ama iş tulumum var... :p
oraya geleceme köye gıder cıbırlarla kaynatırım daha ii.... :p:p
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bahadinli sana deniz havası yaramamış :p

prometheusun dediği çadırlardan bulabilen olursa bende ki tek katlıyı takasa girerim , 25 e aldık 22 ye bırakırım :p çift katlıyı da değerinden alırım , profesyonel kampcı evren :cherry: karlı olabilir emok :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hep aynı tarz çadırlar.....Ben açıkta yatmayı tercih ederim.....Herkesin çadırıyla aynı çadırda yatamam......:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst