- Katılım
- 7 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,842
Çok geçmiş olsun, istemeyerek olmuş...
arkadaşlar bu kadar abartmayın.. çocuk olsa insan olsa..
dostum işte sorun da tam olarak bu..
"çocuk olsa, insan olsa.."
onun hayvan yada insan olması hiç önemli değil, sonuçta bir can taşıyor o hayvanlar.. ve kendilerini korumak bakımından insanlardan çok daha acizler.
motorunuzla insanları ezmemenizin sebebi polis-mahkeme korkusu mu? Eğer hayvanların canını umursamıyorsanız ben burdan bunu anlarım.. Başınıza bela açılmayacağını bilseniz demekki insanları da bu kadar rahat ezeceksiniz.
dostum napalım o an onu yaptım öyle hayvanı 100 metre ilerden görerek yaklaşmadım virajı dönünce karşıma çıktı ani oldu ve yolun kenarı mıcırdı. Köpek yerine bir insan olsaydı yine ezermiydin arkandan araba geldiği dostum yukarda bu soruyu cevapladım bi zahemt bakıverarkanda araba olması bence mazeret değil.. çok rahat sağa çekebilirdin bence çünkü altındaki bir motorsiklet. arabaya geçecek kadar yer kalırdı.
sağa çekecek yer olmayacak kadar müthiş dar bir yolda gittiğini farzetsek bile frene basıp durabilirdin. Arkandaki araba da durmak zorunda seni ezip geçecek hali yok ya, arkadan çarpan her zaman hatalıdır bu yüzden mesafesini ayarlamıştır. (ki senin frenin ani fren olmayacaktı kontrollü bir durma olacaktı çünkü sen köpeği önceden görmüşsün)
kusura bakma bu yaptığını kesinlikle tasvip etmiyorum. ve sana sormak istiyorum:
Köpek yerine bir insan olsaydı yine ezermiydin arkandan araba geldiği için?!?
saol dostumkardeşim geçmiş olsun.. takma kafana senin yapabileceğin bişey yok..köpekcik de inşallah iyileşir.. demekki onun kaderide oymuş..yürüyüp kaçtıysa bişeyciği yoktur..olsada iyileşicek bişeydir..
ezdik artık olan oldu. bilerek yapılan bişi yokEzmemeliydin.
25 karat
bırak yüklensinler biz ne yüklerin altından çıktık. bana bişi olmaz ben body buldingçiyimÇok fazla yüklenmeyin arkadaşlar yaaa.. Elinden gelen bişey yokmuş işte...
Gerçekten saçmalıyorsun Ozan, sende diğerleri de... Kendini onun yerine koy, ne yapardın, belki daha kötü şeyler olurdu.. Çünkü sen ona nazaran daha yeni sürücüsün...
Köpeğin üzerinden uçacak hali yok ya, alla alla ...
Kimse yok durabilirdi, yok büyük günah işlemişsin yok onun yerinde insan olsaydı demesin, kimse yaşamadan bilemez böyle olayları, öyle an olurki öle kitlenip kalırsın, frene bile basamazsın, bazen gelir karar vermeszin. Bu kadar yüklenmenin anlamı yok, köpekte ölmediğine göre sorunda yok. Arkadaki araba ya motorcunun durduğunu farketmeyip motorla birlikte üstündkeinide sürükleseydi? bi köpek için arkadaşımız canından olsaydı dahamı iyiydi? Biraz MANTIKLI düşünün ondan sonra konuşun lütfen. Trafikte yıllardır hem otomobille hemde motorsikletle yol almaktayım, tanıdığım çok kişi bir kedi veya köpeğe çarpmamak için direksiyon kırıp yoldan çıktı, ya bi yerleri kırıldı yada araçla takla atıp dahada kötü şeyler yaşadılar.
Kurtarabilirsen kurtarırsın, ama kurtaramayacaksanda yapacak bişey yok. Geçmiş olsun, hiçbirşey insan hayatından daha önemli değildir bence. Bir insan evladı kolayına büyümüyo, bu kadar kolay harcamayın...
kopeklere 100 km hız ile carpın gene bısey olmaz... cok saglam kemıklerı var gozum onunde kac kere carpan oldu sadece ıncımelyle atlattı.. kaza ıste cnaın sagolsun yapacak bısey yok
arkadaşlar hayvanları koruma derneği üyesi olarak şu an dikkatimi çeken bir konu ile karşı karşıya kaldım.
arkadaşım geçen hafta dernekte bu konuyu tartıştık. Eskişehirde olan bir kaza köpeğe çarpmamak için arabasının direksiyonunu kıran genç kızın ölümü ile sonuçlandı
DELİçoban bu nasıl mantık? ne demek bişey olmaz?
bişey olmazdan kastın ölmemeleri mi? sence canları acımıyor mu hiç, ölmeseler bile?
arkanda araba olması bence mazeret değil.. çok rahat sağa çekebilirdin bence çünkü altındaki bir motorsiklet. arabaya geçecek kadar yer kalırdı.
sağa çekecek yer olmayacak kadar müthiş dar bir yolda gittiğini farzetsek bile frene basıp durabilirdin. Arkandaki araba da durmak zorunda seni ezip geçecek hali yok ya, arkadan çarpan her zaman hatalıdır bu yüzden mesafesini ayarlamıştır. (ki senin frenin ani fren olmayacaktı kontrollü bir durma olacaktı çünkü sen köpeği önceden görmüşsün)
kusura bakma bu yaptığını kesinlikle tasvip etmiyorum. ve sana sormak istiyorum:
Köpek yerine bir insan olsaydı yine ezermiydin arkandan araba geldiği için?!?