Sokak Köpeğini Ezdim Motorumla :((

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
arkadaşlar bu kadar abartmayın.. çocuk olsa insan olsa..

dostum işte sorun da tam olarak bu..
"çocuk olsa, insan olsa.."

onun hayvan yada insan olması hiç önemli değil, sonuçta bir can taşıyor o hayvanlar.. ve kendilerini korumak bakımından insanlardan çok daha acizler.

motorunuzla insanları ezmemenizin sebebi polis-mahkeme korkusu mu? Eğer hayvanların canını umursamıyorsanız ben burdan bunu anlarım.. Başınıza bela açılmayacağını bilseniz demekki insanları da bu kadar rahat ezeceksiniz.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Gerçekten saçmalıyorsun Ozan, sende diğerleri de... Kendini onun yerine koy, ne yapardın, belki daha kötü şeyler olurdu.. Çünkü sen ona nazaran daha yeni sürücüsün...
Köpeğin üzerinden uçacak hali yok ya, alla alla ...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
dostum işte sorun da tam olarak bu..
"çocuk olsa, insan olsa.."

onun hayvan yada insan olması hiç önemli değil, sonuçta bir can taşıyor o hayvanlar.. ve kendilerini korumak bakımından insanlardan çok daha acizler.

motorunuzla insanları ezmemenizin sebebi polis-mahkeme korkusu mu? Eğer hayvanların canını umursamıyorsanız ben burdan bunu anlarım.. Başınıza bela açılmayacağını bilseniz demekki insanları da bu kadar rahat ezeceksiniz.


sonuçta bi kaza olmuş oda onu bilerek ezmemiş ya:queen: bunu gereksiz yere büyütmenin anlamı yok.tabiki kimse bir cana kıymak istemez ama başına bir gelecek varsa.. motordan değilde belki başka bi yerden gelir..bu seninde başına gelebilir..tedbir elden ama takdir Allahdan...ben onu bilerek ezdin iyi etmişsinmi dedim..lütfen genelleme yaparak bilip bilmeden düşüncesizce konuşmayalım..
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
arkanda araba olması bence mazeret değil.. çok rahat sağa çekebilirdin bence çünkü altındaki bir motorsiklet. arabaya geçecek kadar yer kalırdı.

sağa çekecek yer olmayacak kadar müthiş dar bir yolda gittiğini farzetsek bile frene basıp durabilirdin. Arkandaki araba da durmak zorunda seni ezip geçecek hali yok ya, arkadan çarpan her zaman hatalıdır bu yüzden mesafesini ayarlamıştır. (ki senin frenin ani fren olmayacaktı kontrollü bir durma olacaktı çünkü sen köpeği önceden görmüşsün)

kusura bakma bu yaptığını kesinlikle tasvip etmiyorum. ve sana sormak istiyorum:

Köpek yerine bir insan olsaydı yine ezermiydin arkandan araba geldiği için?!?
dostum napalım o an onu yaptım öyle hayvanı 100 metre ilerden görerek yaklaşmadım virajı dönünce karşıma çıktı ani oldu ve yolun kenarı mıcırdı. Köpek yerine bir insan olsaydı yine ezermiydin arkandan araba geldiği dostum yukarda bu soruyu cevapladım bi zahemt bakıver
kardeşim geçmiş olsun.. takma kafana senin yapabileceğin bişey yok..köpekcik de inşallah iyileşir.. demekki onun kaderide oymuş..yürüyüp kaçtıysa bişeyciği yoktur..olsada iyileşicek bişeydir..
saol dostum
Ezmemeliydin.

25 karat
ezdik artık olan oldu. bilerek yapılan bişi yok
Çok fazla yüklenmeyin arkadaşlar yaaa.. Elinden gelen bişey yokmuş işte...
bırak yüklensinler biz ne yüklerin altından çıktık. bana bişi olmaz ben body buldingçiyim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Valla ben çıkıyorum, pazartesi gelince cevap yazarım :p Merak etme :cherry: :queen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
Gerçekten saçmalıyorsun Ozan, sende diğerleri de... Kendini onun yerine koy, ne yapardın, belki daha kötü şeyler olurdu.. Çünkü sen ona nazaran daha yeni sürücüsün...
Köpeğin üzerinden uçacak hali yok ya, alla alla ...

Uçsun demiyoruz zaten dishy.
FREN diye birşey var, direksiyon diye birşey var. Ben o köpeği bir şekilde ıskalayabileceğini düşünüyorum.

ayrıca yeni-eski sürücüyle ilgisi yok bunun, ona bakarsan senden de yeni sürücüyüm ama senden çok daha iyi sürdüğüme de eminim. (bu lafıma alınma örnek vermek için söyledim, sana bir kastım yok biliyosun)
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
birazda refleks meselesi demek zamanında davranamadı arkadaş olacağı varmış bende arabamla yaşamıştım buna benzer bi olay önünde hafiften bi viraj anıden önüme kedi çıktı valla frene bile basamadım sağa çektim baktim kedi yaşıyo 9 canından 3ü gitti orası kesin kafasını herhalde egzosa sürtmüş olsa gerek hayvan punkçulara benzemişti:mrgreen:yinede yaşadığına sewinmiştim olur böyle vakalar ucuz atlatmışın geçmiş olsun..
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Geçmiş olsun Batu, üzüntünü anlıyorum. O anlattığın olay toplam 2-3 saniye içinde olup bitmiştir eminim ve gerçekten anlayabilmek için yaşamak gerek diye düşünüyorum. Umarım hayvancık da iyidir.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
32
Kimse yok durabilirdi, yok büyük günah işlemişsin yok onun yerinde insan olsaydı demesin, kimse yaşamadan bilemez böyle olayları, öyle an olurki öle kitlenip kalırsın, frene bile basamazsın, bazen gelir karar vermeszin. Bu kadar yüklenmenin anlamı yok, köpekte ölmediğine göre sorunda yok. Arkadaki araba ya motorcunun durduğunu farketmeyip motorla birlikte üstündkeinide sürükleseydi? bi köpek için arkadaşımız canından olsaydı dahamı iyiydi? Biraz MANTIKLI düşünün ondan sonra konuşun lütfen. Trafikte yıllardır hem otomobille hemde motorsikletle yol almaktayım, tanıdığım çok kişi bir kedi veya köpeğe çarpmamak için direksiyon kırıp yoldan çıktı, ya bi yerleri kırıldı yada araçla takla atıp dahada kötü şeyler yaşadılar.


Kurtarabilirsen kurtarırsın, ama kurtaramayacaksanda yapacak bişey yok. Geçmiş olsun, hiçbirşey insan hayatından daha önemli değildir bence. Bir insan evladı kolayına büyümüyo, bu kadar kolay harcamayın...
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
Kimse yok durabilirdi, yok büyük günah işlemişsin yok onun yerinde insan olsaydı demesin, kimse yaşamadan bilemez böyle olayları, öyle an olurki öle kitlenip kalırsın, frene bile basamazsın, bazen gelir karar vermeszin. Bu kadar yüklenmenin anlamı yok, köpekte ölmediğine göre sorunda yok. Arkadaki araba ya motorcunun durduğunu farketmeyip motorla birlikte üstündkeinide sürükleseydi? bi köpek için arkadaşımız canından olsaydı dahamı iyiydi? Biraz MANTIKLI düşünün ondan sonra konuşun lütfen. Trafikte yıllardır hem otomobille hemde motorsikletle yol almaktayım, tanıdığım çok kişi bir kedi veya köpeğe çarpmamak için direksiyon kırıp yoldan çıktı, ya bi yerleri kırıldı yada araçla takla atıp dahada kötü şeyler yaşadılar.


Kurtarabilirsen kurtarırsın, ama kurtaramayacaksanda yapacak bişey yok. Geçmiş olsun, hiçbirşey insan hayatından daha önemli değildir bence. Bir insan evladı kolayına büyümüyo, bu kadar kolay harcamayın...


ben senin söylediklerine harfiyen katılıyorum zaten..
ama benim anladığım kadarıyla burda daha farklı bir durum var. arkadaş zaten tehlikeyi önceden sezmiş, "şimdi bu köpek arabadan korkup önüme atlayabilir" diye düşünmüş.. yani o anda önlemini alıp hız kesseydi bence kendisini de tehlikeye atmadan köpeğe zarar vermemiş olurdu.

arkadaşımız kötü niyetli demiyorum, ama sadece onun da bir canlı olduğunu unutup gerekli özeni gösterememiş diye düşünüyorum.

neyse olan olmuş artık, şimdi konuyu uzatmanın bi manası yok.
köpek umarım sakat kalmaz..


P.S: Bu arada bu konudaki hassasiyetimin sebebi seneler önce çok çok sevdiğim köpeğimin; çok hızlı gelen, frene basıp yavaşlamadan ezip, ardından son sürat kaçan birisi tarafından öldürülmüş olmasıdır.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kopeklere 100 km hız ile carpın gene bısey olmaz... cok saglam kemıklerı var gozum onunde kac kere carpan oldu sadece ıncımelyle atlattı.. kaza ıste cnaın sagolsun yapacak bısey yok
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
kopeklere 100 km hız ile carpın gene bısey olmaz... cok saglam kemıklerı var gozum onunde kac kere carpan oldu sadece ıncımelyle atlattı.. kaza ıste cnaın sagolsun yapacak bısey yok

DELİçoban bu nasıl mantık? ne demek bişey olmaz?

bişey olmazdan kastın ölmemeleri mi? sence canları acımıyor mu hiç, ölmeseler bile?
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
kedi olsaydı olurdu ama köpege kolay kolay bişe olmuyor delicoban sanakatılıyom köpek yüzünden kaza yapanları gördüm bu asfalta ne işleri var anlamıorum bide korna çalıyon yavaşlıyon hala çekilmiyo ya :pr:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
arkadaşlar hayvanları koruma derneği üyesi olarak şu an dikkatimi çeken bir konu ile karşı karşıya kaldım.

arkadaşım geçen hafta dernekte bu konuyu tartıştık. Eskişehirde olan bir kaza köpeğe çarpmamak için arabasının direksiyonunu kıran genç kızın ölümü ile sonuçlandı ve başka bir haber de şöyleydi. derneğe gelen bir telefonda bir bayan ağlıyordu. sebep bir köpeğe çarpmasıydı ve vicdan azabı çekmesiydi. maddi şeyleri falan bir kenara bırakalım. senin soruna cevap olarak şunu söyleyebilirim ki sen cani falan değilsin. caniler bile bile hayvanlara işkence çektiren insanlardır. ama ortada öyle bir durum yok. hatta ve hatta sen durup bakmışsın köpeğe. malesef görememişsin ama dua edelim belki bir hayvansever ona gerekli yardımı yapmıştır. umarım anlatabiliyorumdur düşüncelerimi. umarım bir nebze de olsa içini rahatlatabilmişimdir.

mesajların bir kısmını okudum. kimseye cevap olarak yazmıyorum bunları yanlış anlaşılmasın :cat:

sana ve köpeğe geçmiş olsun :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar hayvanları koruma derneği üyesi olarak şu an dikkatimi çeken bir konu ile karşı karşıya kaldım.

arkadaşım geçen hafta dernekte bu konuyu tartıştık. Eskişehirde olan bir kaza köpeğe çarpmamak için arabasının direksiyonunu kıran genç kızın ölümü ile sonuçlandı

bu dedıgın kaza benım eve 100 metre mesafede oldu.. malesef cok genc bı kız hayatını kaybettı..

pg13 : benımde 2 kopegım araba carpması sonucu öldu ama bu kadar sert cıkısmanı gereksız gordum.. arkadasın anlattıgı olay en fazla 2 sn ıcınde gerceklesmıstır..dıceksınkı 2 sn fren ıcın yeterlı..ewet yeterlı ama o anda ne hıssettıgını bılemeyız..motorların adam yerıne konulmadıgı bı memlekette arkasında araba varken frene asılmasını beklemekk yanlıs..motoru saga sola cekebılırmıydı? onada ewet ama buda tecrube ve refleks meselesı..arkadas tecrubelı olmayabılır , o anda dusunememıstır.. ayrıca hayvanları gercekten cok sevmeme ragmen bı kopek ıcın kendı hayatımı tehlıkeye atmam....
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DELİçoban bu nasıl mantık? ne demek bişey olmaz?

bişey olmazdan kastın ölmemeleri mi? sence canları acımıyor mu hiç, ölmeseler bile?

Arkadasım benim cnaımda acıyor çok üzülüyorum ... sonucta onlarda canlı ama yapacak bısey yok.... yeri geldimi insanlarda hayvanlarda bu tür kazalrda ölüyor bu ne ilk ne de son...
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
108
arkanda araba olması bence mazeret değil.. çok rahat sağa çekebilirdin bence çünkü altındaki bir motorsiklet. arabaya geçecek kadar yer kalırdı.

sağa çekecek yer olmayacak kadar müthiş dar bir yolda gittiğini farzetsek bile frene basıp durabilirdin. Arkandaki araba da durmak zorunda seni ezip geçecek hali yok ya, arkadan çarpan her zaman hatalıdır bu yüzden mesafesini ayarlamıştır. (ki senin frenin ani fren olmayacaktı kontrollü bir durma olacaktı çünkü sen köpeği önceden görmüşsün)

kusura bakma bu yaptığını kesinlikle tasvip etmiyorum. ve sana sormak istiyorum:

Köpek yerine bir insan olsaydı yine ezermiydin arkandan araba geldiği için?!?



ama bazı insanların köpeklerden daha zeki olduğunu varsayarsak motosikletin geldiği yön yerine yolun kenarına doğru kaçmayı deneyeceğini düşünebilirdin.. neyse köpekte de hata var arkadaşta da... insan olsaydı eminim daha temkinli davranırdın.. yine de o anki düşüncelerine göre hareket etmişsin yüklenmeye gerek yok...
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
bir şey olmaz onlara
bir defasında yolun ortasındaki köpek kaldırıma gitti sonra direk yolun ortasına köpeğe 50 km hızla çarpınca köpek ben ve motor 5 m sürüklendik benden önce kalkıp gözden kayboldu. bende bi hafta omuz acısı ile dolaştım.
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
İlk olarak saçmalamaktan vazgeçin ,köpeğin ayağa kalkmış olması iyi olması anlamına gelmez.Böyle durumlarda iç kanama varsa durum sonradan farkedilir ve sonuç ölümcüldür ayrıca kaburgadaki bir kırık kemik de iç organlara zarar verir.Hayvan ayağa kalkar siz iyi sanırsınız ama aslında iyi olan bişi yoktur.
Bu arada BATU,sen bir cani deilsin sanırım başka şansın olsa bunu yapmazdın tabiki ilk etapta kendini koruman ccanilik sayılmaz ama keşke köpeciğe biraz daha bakınsaydın .
Geçmiş olsun diyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst