Sokak Köpeğini Ezdim Motorumla :((

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
arkadaşlar dün akşam iş çıkışı motorumla şöyle bir saatlik gezinin ardından evin yolunu tutmuşken. hava kararmaya yakın ana yolda ilerliyorum, arkamda araba var bi baktım yolun ortasında sokak köpeği durmuş yolu kokluyor. o sıra karşıdan da araba geliyor. içimden geçiriyorum arabayla buluşma noktamız köpeğin yanı köpek arabadan korkup benim yoluma atlarsa yandık demeye kalmadan düşüncem gerçek oluverdi. diyeceksiniz neden durmadın yavaşlayamadın duramam arkamda araba vardı.firene bastım köpeğe vurunca ön tekerde cebelleşiyo hayvan baktım düşücem fireni bıraktım hop hayvanın üstünden ön teker geçti 4. viteste motor istop etti motoru çalıştırdım arkama baktım hayvan kaçıyor oh dedim yaşıyor sonra yolun kenarına çektim köpek ortalarda yok bendede bişey yok yola devam. yanlız altımda scooter yada başka tekeri küçük grenajı yere yakın bir motor olsaydı kesin düşerdi. ucuz atlattık hayvan iriydi inşallah bişeyi yoktur zavallının.
size sorum şu ben, hayvan hakları koruyucularının gözünde bir canimiyim artık köpeği ezdimya ama hayvan yaşıyo heralde kaçtı ezdikten sonra bakındım göremedim :pale:
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
geçmiş olsun bu kazadır.yapacak fazla birşeyin yoktu herhalde.
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Geçmiş olsun arkadaşım scooterlarda böyle bir şansın olmazdı
verilmiş sadakan varmış
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Keşke gidonu aralara falan kırarak kaçabilseydin, bence büyük bir günah işlemişsin ancak yapacak hiçbirşey kalmadıysa diyecek bişey yok, sana ve köpeğe geçmiş olsun...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Yapacak birşey yok, kazayla insanlar ölüyor bu memlekette, köpeğe benimde içim acıdı ama önce kendini düşünmek zorundasın... Geçmiş olsun...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Valla ben topun üzerinden geçiyordum scooterla :mrgreen: Nanayı yiyordum yani :p

Geçmiş olsun, köpeciğe :pale:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
kardeşim :) Bişi olmaz :) ne de olsa yaşıyoo :) Bi keresinde ben arabayla çarpmıştım ilerde durmuştum köpek gitmişti :) Kolay kolay ölmüyo köpekler bunu anladım :) yalnız arabama 250 YTL masraf olmuştu :pr:
 
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
95
arkadaşlar dün akşam iş çıkışı motorumla şöyle bir saatlik gezinin ardından evin yolunu tutmuşken. hava kararmaya yakın ana yolda ilerliyorum, arkamda araba var bi baktım yolun ortasında sokak köpeği durmuş yolu kokluyor. o sıra karşıdan da araba geliyor. içimden geçiriyorum arabayla buluşma noktamız köpeğin yanı köpek arabadan korkup benim yoluma atlarsa yandık demeye kalmadan düşüncem gerçek oluverdi. diyeceksiniz neden durmadın yavaşlayamadın duramam arkamda araba vardı.firene bastım köpeğe vurunca ön tekerde cebelleşiyo hayvan baktım düşücem fireni bıraktım hop hayvanın üstünden ön teker geçti 4. viteste motor istop etti motoru çalıştırdım arkama baktım hayvan kaçıyor oh dedim yaşıyor sonra yolun kenarına çektim köpek ortalarda yok bendede bişey yok yola devam. yanlız altımda scooter yada başka tekeri küçük grenajı yere yakın bir motor olsaydı kesin düşerdi. ucuz atlattık hayvan iriydi inşallah bişeyi yoktur zavallının.
size sorum şu ben, hayvan hakları koruyucularının gözünde bir canimiyim artık köpeği ezdimya ama hayvan yaşıyo heralde kaçtı ezdikten sonra bakındım göremedim :pale:

yandın sen!!!kesin idam ederler seni:queen::queen::queen:
garipten ne istedin be:salut:ne güzel yolu kokluyomuş
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
size sorum şu ben, hayvan hakları koruyucularının gözünde bir canimiyim artık köpeği ezdimya ama hayvan yaşıyo heralde kaçtı ezdikten sonra bakındım göremedim :pale:

belki cani değilsin ama ben şunu düşündüm okuduktan sonra
düşürdüğün sana ait ve maddi değeri düşük bişey olsaydı bu kadar rahat pes edermiydin aramaktan
bakındım ama bulamadım deyip geçebilirmiydinn:silent:
en azından yaşıyor ama okurken içim acıdı büyük ihtimal sakat kalacaktır o köpekçik
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
125
Motosikleti
Honda Forza
Öncelikle geçmiş olsun. Ancak bir de şunu düşün ki ordaki bir çocuk olsaydı tepkin ne olurdu ve ne yapardın? Köpeğin de çocuktan bir farkı yok. Cevabın aynı ise mesele yok, ama değilse...
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
saolun arkadaşlar yorumlarınız için :pale::pale: azdaha düşüyordum fireni bırakınca toparladım. firene basınca hayvan ön tekerle beraber sürükleniyordu, bende yan yatmaya doğru gidiyordum. fireni bırakınca üzerinden geçtim ama bende üzgünüm yapacak bişeyim yoktu. arkamda da araba vardı oda farketti durdu
geçmiş olsun dedi saolsun öyle yani üzücü bir yandanda hayvanın hayatımı önemli kendi hayatımmı diyorum kendi cnm napayım bende istemezdim kasit hiç yoktu :pale:

Öncelikle geçmiş olsun. Ancak bir de şunu düşün ki ordaki bir çocuk olsaydı tepkin ne olurdu ve ne yapardın? Köpeğin de çocuktan bir farkı yok. Cevabın aynı ise mesele yok, ama değilse...

dostum dediğini düşünmek bile çok kötü allah korusun hiç kimsenin başına vermesin ağmin. o anki durumda napardım bilmek bile istemiyorum çünkü bilmiyorum sana şu cevabı vereyim çarpmamaya özen gösterirdim, yan yatıra bilirdim motoru veya allah korusun hiç göstermesin bilmiyorum o anki duruma bağlı
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
geçmiş olsun benzeri bir olay benim de başıma gelmişti, köpeğe ben geliyorum dikkat dercesine bi kornaya bastım ama köpek tam tersine önüme atladı, ama ben senden şanslıydım, ve kökküne kadar frenledim zor atlattım.:cyclopsan:cat:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
arkanda araba olması bence mazeret değil.. çok rahat sağa çekebilirdin bence çünkü altındaki bir motorsiklet. arabaya geçecek kadar yer kalırdı.

sağa çekecek yer olmayacak kadar müthiş dar bir yolda gittiğini farzetsek bile frene basıp durabilirdin. Arkandaki araba da durmak zorunda seni ezip geçecek hali yok ya, arkadan çarpan her zaman hatalıdır bu yüzden mesafesini ayarlamıştır. (ki senin frenin ani fren olmayacaktı kontrollü bir durma olacaktı çünkü sen köpeği önceden görmüşsün)

kusura bakma bu yaptığını kesinlikle tasvip etmiyorum. ve sana sormak istiyorum:

Köpek yerine bir insan olsaydı yine ezermiydin arkandan araba geldiği için?!?
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
kardeşim geçmiş olsun.. takma kafana senin yapabileceğin bişey yok..köpekcik de inşallah iyileşir.. demekki onun kaderide oymuş..yürüyüp kaçtıysa bişeyciği yoktur..olsada iyileşicek bişeydir..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Çok fazla yüklenmeyin arkadaşlar yaaa.. Elinden gelen bişey yokmuş işte...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
arkadaşlar bu kadar abartmayın.. çocuk olsa insan olsa.. sen orda o hızla giderken birden önüne atladıktan sonra sende çarparsın.. o anlık bi durum bu kaza burdan gelmese başka bi yerden gelir..sen önlemini aldıktan sonra elinden birşey gelmiyorsa ne yapsın..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst