- Katılım
- 21 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,799
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar dün akşam iş çıkışı motorumla şöyle bir saatlik gezinin ardından evin yolunu tutmuşken. hava kararmaya yakın ana yolda ilerliyorum, arkamda araba var bi baktım yolun ortasında sokak köpeği durmuş yolu kokluyor. o sıra karşıdan da araba geliyor. içimden geçiriyorum arabayla buluşma noktamız köpeğin yanı köpek arabadan korkup benim yoluma atlarsa yandık demeye kalmadan düşüncem gerçek oluverdi. diyeceksiniz neden durmadın yavaşlayamadın duramam arkamda araba vardı.firene bastım köpeğe vurunca ön tekerde cebelleşiyo hayvan baktım düşücem fireni bıraktım hop hayvanın üstünden ön teker geçti 4. viteste motor istop etti motoru çalıştırdım arkama baktım hayvan kaçıyor oh dedim yaşıyor sonra yolun kenarına çektim köpek ortalarda yok bendede bişey yok yola devam. yanlız altımda scooter yada başka tekeri küçük grenajı yere yakın bir motor olsaydı kesin düşerdi. ucuz atlattık hayvan iriydi inşallah bişeyi yoktur zavallının.
size sorum şu ben, hayvan hakları koruyucularının gözünde bir canimiyim artık köpeği ezdimya ama hayvan yaşıyo heralde kaçtı ezdikten sonra bakındım göremedim
ale:
size sorum şu ben, hayvan hakları koruyucularının gözünde bir canimiyim artık köpeği ezdimya ama hayvan yaşıyo heralde kaçtı ezdikten sonra bakındım göremedim