[İzmir MT] 08 Haziran Cuma Toplantı + Halı Saha Maçı

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
eeeeeeeeeee şimdi toplantı ne oldu? kaynadımı arada... maç saati öne alınınca :queen:

direk dostlar sahaya gelsinler bide iyice tarif edin adresi geç kalmayalım hakkımızda asılsız şeyler yazılmasın magazin sayfalarında:cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
toplantı da var maçta var kardeşim. toplantı 19.30 da taktik belirleyecez siz gelmeden ama dert etme ben sana çay içerken söylerim taktiğimizi.

Marko orda biz seyirciydik çay 5 YTL idi, şimdi biz oyuncuyuz sen düşün artık fiyatı
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
ahmet'im canım kardeşim 13 yıl İZMİR'de çalışmış biri olarak tüm pazarcı ve tüccar esnafını ve İZMİR'in arka sokaklarında yaşayan isimsizlerini şifayen tanırım bilgine :cherry: yıkarım şoparları

maç saati ege üniye bi kasada amigolarına şarap hadeeeeee:queen:
cümbüşe bak sen gelde ayıkla pirincin taşını o saatten sonra benide dinlemez herifler, seni ben bile kurtaramam :queen::rendeer:

vaay dişe diş haa hheehheee ya abi zaten manisa MT işe su koyuyor ne yapacaz bilemiyorum.:pale::pale::salut::salut: Burada takımlar oluşak gibi.Bence siz adaşın en güzeli(o da ne demekse :queen::queen:)

Şarrrrrabımı isterim ama...:rendeer::rendeer::mrgreen::mrgreen::p:bounce:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Toplantı var arkadaşlar...
Toplantı başlama saati: 19:30
Maç başlama saati : 21:00
Halı saha için yarım saat erken kalktığımız bile düşünülse 1 saat kadar portakal cafe de toplantı da olacağız:)Herkesi bekliyoruzzzzzzz...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
abi biz nasipse toplantıyada geliyoruz.taktiklerinizi ilk ağızdan dinleme niyetindeyim :cherry:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
27
Süper olucak halı saha maçı 10 gündür idman yapıyorum artık fazla 2-3 kilom vardı onlarıda vereceğim inşallah :p büyük gün yarın taraftarlar kuşanarak gelsinler :p (yağmur yağabilir):p
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
meteoroloji(doğru yazdım mı?) yağmur var diyor cuma günü,aradım telefonla dedim yağdırmayın maç var.Olur mu öyle şey beyfendi falan dedi,gerisini yazmıyım çok sert geçti konuşmanın diğer tarafı ama bakalım umarım yağdırmazlar.:mrgreen::p:cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
meteoroloji(doğru yazdım mı?) yağmur var diyor cuma günü,aradım telefonla dedim yağdırmayın maç var.Olur mu öyle şey beyfendi falan dedi,gerisini yazmıyım çok sert geçti konuşmanın diğer tarafı ama bakalım umarım yağdırmazlar.:mrgreen::p:cherry:

ya yağsın be kardeşim bırak erimeyiz be. biz yağmurda çeşme otobanındaydık tekne gezisi için yol yapıyorduk halisahadaki yağmurdan mı korkacaz:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Arkadaşlar maçta oynayacağım diyenleri listeledim gözden kaçırdığım olmuş mu acaba bi de siz kontrol edin. kadrolar oluşsun artık bak herkes heryerde kadrolaşıyor biz bi halısahada kadrolaşamadık yaw:queen:
1-Wallace
2-forrap
3-Sokemon
4-taner_k
5-chatkut
6-Mecit
7-Lodos
8-duyulmaz
9-hedowich (sandwich:p)
10-fuchs
11-Babyface
12-FAVORİİ
13-Ironline

Gürkay
Racing iski
rots
Speedygirl şule


Listeye adını eklememi isteyen olursa yazsın ekleyeyim:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Canlarım benim....
nasipse biz de geleceğiz toplantıya.
Yalnız, Portakal Cafe nerede canlarım:)

Selamlar,
Özer
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bekliyoruz Özer abi:) Portakal cafenin yerini Wallace tarif etmişti bir sayfa önce,tam olarak şöyle yazmış bak abi;

Wallace isimli üyeden alıntı;
Portakal Kafe için adresi şöyle tarif edeyim. Bornovada Belediyenin orda Büyük Park var. Büyük Parkın içinde Havuzun hemen yanındaki bahçeli mekan portakal kafedir. Zaten oraya gelen motorlardan yerimizi rahatça bulabilir. Motorları mekanın önüne parkedeceğiz.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
Canlarım benim....
nasipse biz de geleceğiz toplantıya.
Yalnız, Portakal Cafe nerede canlarım:)

Selamlar,
Özer

özer abim nerelerdesiniz özlettiniz kendinizi. kaç gündür sizi konuşuyoruz ne yapıyorlar acaba. baskınmı yapsak diyorduk.:mrgreen::mrgreen: neyse yarın görüşeceğiz demekki ne güzel anna marinaya selamlar
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
murat bende varım bi aksilik çıkmazsaaa
yalnız ben büyük parkı bile bilmiyorumm ararım artık birinizi
maçta sonra napıyoruzzz:mrgreen:

şulecim bu arada gözünn aydınn yalnızlık bitmiş:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
murat bende varım bi aksilik çıkmazsaaa
yalnız ben büyük parkı bile bilmiyorumm ararım artık birinizi
maçta sonra napıyoruzzz:mrgreen:

şulecim bu arada gözünn aydınn yalnızlık bitmiş:rendeer:

teşekkür ederim özlemcim darısı başına diyeceğim ama sanki çocuk yuvası ziyareti günü birşeyler vardı (mıydı???) sende :)yanlışmı anladım yoksa:silent::silent: sen gel biraz kaynatırız....:rendeer::rendeer:
özelden numaramı yollayayım sana benide arayabilirsin gelince :rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
teşekkür ederim özlemcim darısı başına diyeceğim ama sanki çocuk yuvası ziyareti günü birşeyler vardı (mıydı???) sende :)yanlışmı anladım yoksa:silent::silent: sen gel biraz kaynatırız....:rendeer::rendeer:
özelden numaramı yollayayım sana benide arayabilirsin gelince :rendeer:

karıştırma şulecim çocuk esirgemeyiii
yoktu diyelimm :wiinkk:
yrn gelebilirsem toplantıya kaynatırız bol bol,
esas dedikodular sende:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst