canı (enduro-cross) cekenler....resimliii

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gara cavam ile pardon beyaz cavam ile gene cıktık daglara taslara ovalara....
bıtenede crooscu arkadas buldum....tabı benım cava croosa kök söktürdü :bounce::bounce:


insallah resımler buyuk sekılde cıkmıstır....





































resımler gene kucuk olmus ya....:pr::salut:

ya ben nıye yapamıom bunu ya....:pr::pr:

en son 2 resımde tünelden gecerken....
en güzel kısmıda orası zaten....
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
O kaya zaten meşhurdur...Herkes çıkar bi kere tepesine....Her ankaralı çıkmıştır....

İmage shack a host it yapmadan önce 320 piksele ayarla...Onun hemen yanındagi reesize image deki işareti kaldır...Büyük çıkar resmin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O kaya zaten meşhurdur...Herkes çıkar bi kere tepesine....Her ankaralı çıkmıştır....

İmage shack a host it yapmadan önce 320 piksele ayarla...Onun hemen yanındagi reesize image deki işareti kaldır...Büyük çıkar resmin...

hadi canım sende...aynı kayadan orda bir sürü var...:p:p
+ aynı kayadan h.gazi türbesındede var...ordada resımlerım var yanı... :bounce:

yaw sımdı okadar resmı kım tekrardan ımageshack ta ugrascak..amaan bıdahakı sefere artık....:p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
tertıp o tunelden gecerken kulakların cınlamadımı be senınkı nasıl bılmemde benım jawa ordan gececektı kulaklarım patlardı heralde guzel gezı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tertıp o tunelden gecerken kulakların cınlamadımı be senınkı nasıl bılmemde benım jawa ordan gececektı kulaklarım patlardı heralde guzel gezı



yok tertibim benım ıcın sorun olmadıda....arkadan gelen arkadas ıcın aynı seylerı dıyemem:queen::queen:
hem ses hemde cavamın yaglı eksoz dumanı hemde :queen::queen:
o arkadasla 2 defa gectık ordanda 3. sefere ben önden gıdecem dıoo....:cherry:

+ o tunelın ıcınde cavayı 3 .vıtese taktım....:bounce::bounce:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
resimlere tıkladıgınızda büyüyor.BEnce böyle daha kullanışlı
bahadinli
GEziniz güzel olmuş bu aralar motora binemiyorum zati psikopata bağlıyacam walaa:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimlere tıkladıgınızda büyüyor.BEnce böyle daha kullanışlı
bahadinli
GEziniz güzel olmuş bu aralar motora binemiyorum zati psikopata bağlıyacam walaa:)

dostum tıklayınca büyüoda....gıren arkadaslar bakıoki resımler kucuk kım ugrascak bütün resımlerı ayrı ayrı buyut bak....falan filan derler dıye buyuk olmasını ıstıyorum...suan ögrendım zatı....ınsallah bı dahakını o sekıl yapcam....
hayırdır sen nıye motora bınemıon....
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Fırat,güzel gezi çıkarmışsınız tebrikler.Şu başında ki yara iyileşti mi?
Motorcu gençlik olarak daha çok gezi bekliyoruz sizlerden.:cat:

PIERzig umarım kısa zaman da sende sevdiceğine kavuşursun.:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimlere tıkladıgınızda büyüyor.BEnce böyle daha kullanışlı
bahadinli
GEziniz güzel olmuş bu aralar motora binemiyorum zati psikopata bağlıyacam walaa:)

dostum tıklayınca büyüoda....gıren arkadaslar bakıoki resımler kucuk kım ugrascak bütün resımlerı ayrı ayrı buyut bak....falan filan derler dıye buyuk olmasını ıstıyorum...suan ögrendım zatı....ınsallah bı dahakını o sekıl yapcam....
hayırdır sen nıye motora bınemıon....

yanı gezımız guzel oldudaaaaa
gezının b.kklu kısımlarıda var:queen::queen:
bı yerde kanalızasyon tıkanmıstı butun faydalı sular yoldan akıodu :queen::queen::queen: mecburen gectık bızde :queen::queen::queen:

Fırat,güzel gezi çıkarmışsınız tebrikler.Şu başında ki yara iyileşti mi?
Motorcu gençlik olarak daha çok gezi bekliyoruz sizlerden.:cat:

PIERzig umarım kısa zaman da sende sevdiceğine kavuşursun.:wiinkk:

cok iyi oldu abı ya....yagmur ve faydalı sular hariçç:queen::queen:
abı yara iyileştıde dikişler hala duruo....gecen hafta bugune göre cok cok iiiyiyim....agrıda kalmadı artık....süperım süper....
abı ben racıng sevıomda dayanamıom gırıom daga taşaa....
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence yanlıs bılıon abı
naked olabılır....gs500 gibi yanı....:)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
dostum tıklayınca büyüoda....gıren arkadaslar bakıoki resımler kucuk kım ugrascak bütün resımlerı ayrı ayrı buyut bak....falan filan derler dıye buyuk olmasını ıstıyorum...suan ögrendım zatı....ınsallah bı dahakını o sekıl yapcam....
hayırdır sen nıye motora bınemıon....

Kaza yaptıydım.Avuç içi hala yara.
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
tertıp bızım jawa lar bıraz enduro bıraz croos bıraz racıng her modele gırıyor hız desen allaha sukur 180 gorur crooss yapar eh enduro artık anla gıremeyecegı yol yok yanı jawa dedınmı hepsı bır :cat::cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tertıp bızım jawa lar bıraz enduro bıraz croos bıraz racıng her modele gırıyor hız desen allaha sukur 180 gorur crooss yapar eh enduro artık anla gıremeyecegı yol yok yanı jawa dedınmı hepsı bır :cat::cherry:


tabı canım.....hız desen var.....uzun yola gıdıyor.....480 km ( 3 sefer dınlenme 2 sefer benzın gece ve yagmur) 5 saat 15 dakıkada aldım.....tabı kıc bel kalmadı o ayrı mesele :queen::queen:
enduroya gırıyor....croos ta yapıyor...bızzat yaptım yanı....
o sarı crooss benım cavanın cıktıgı yerden cıkamadı.....ben motordan ındım arkadan kakaladım da öle cıktı....
yanı hangı tıp motor alacagını bılemeyen arkadaslar....size 350 cava önerıyorum....butun gruba gırıyor....:p:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hayr küçük boyutta çıkmışş :) 1. Resim çok tehlikeli DİKKAT ŞART ! :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst