- Katılım
- 22 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,013
mehmetcalli35,bekleriz dostum,buyur gel:cat:
MT İzmir adına hoşgeldin![]()
Teşekkür ederim.Hoşbulduk.
portakal cafe için kroki koyucaktınız...Gerçi cumaya daha var ama benim ilk katılımım olucak heyecanımı mazur görün![]()
Arkadaşım benimde ilk katılımım olacak.Bornovada bildiğin bir yer varsa ve eğer istersen o gün seni orada bekleyebilirim.Beraber gideriz oradan.Zaten portakal cafe büyük parkın içinde.
Geçen toplantı fotoğraflarına baktımda aranızda scooterla gelen arkadaş olmamış sanırım.İlk olacam herhalde :queen::queen::queen:
Son düzenleme: