[İzmir MT] 08 Haziran Cuma Toplantı + Halı Saha Maçı

Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
mehmetcalli35,bekleriz dostum,buyur gel:cat:
MT İzmir adına hoşgeldin:)

Teşekkür ederim.Hoşbulduk.

portakal cafe için kroki koyucaktınız...Gerçi cumaya daha var ama benim ilk katılımım olucak heyecanımı mazur görün :p

Arkadaşım benimde ilk katılımım olacak.Bornovada bildiğin bir yer varsa ve eğer istersen o gün seni orada bekleyebilirim.Beraber gideriz oradan.Zaten portakal cafe büyük parkın içinde.

Geçen toplantı fotoğraflarına baktımda aranızda scooterla gelen arkadaş olmamış sanırım.İlk olacam herhalde :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
sandman,hemen yazıyorum:)

mehmetcalli35,var var scooterlar da var,sen merak etme:)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Teşekkür ederim.Hoşbulduk.



Arkadaşım benimde ilk katılımım olacak.Bornovada bildiğin bir yer varsa ve eğer istersen o gün seni orada bekleyebilirim.Beraber gideriz oradan.Zaten portakal cafe büyük parkın içinde.

Geçen toplantı fotoğraflarına baktımda aranızda scooterla gelen arkadaş olmamış sanırım.İlk olacam herhalde :queen::queen::queen:

bana uyar...cuma haberleşelim ben bucada işten çıkıp gelicem büyük ihtimal...yeni üyeler motorları yıkıyolarmış dostum benim belim ağrıo biraz o işi sen halledermisin :p özellikle forrap tutturdu motorum çok kirli diye :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hadi size bir kıyak yapalım...
İkiniz motorların yıkamasını bölüşebilirsiniz.
Daha önceden benzer bir durumda buluşmalara bölmüştük,yani herkes tek tek yıkamıştı bütün gurubun motorlarını.
Neyse artık size de bu hoşgeldin kıyağımız olsun:cat:Sünger,kova felan getirmeyi unutmayın:)
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
sandman,hemen yazıyorum:)

mehmetcalli35,var var scooterlar da var,sen merak etme:)

Tek scooterlı olanın ben olmadığıma sevindim :flower:

bana uyar...cuma haberleşelim ben bucada işten çıkıp gelicem büyük ihtimal...yeni üyeler motorları yıkıyolarmış dostum benim belim ağrıo biraz o işi sen halledermisin :p özellikle forrap tutturdu motorum çok kirli diye :queen:

Bende iş çıkışı gidecem toplantıya :thumleft: ( benim işyeri zaten büyük parkın karşısı :queen: ). Sana özelden msn adresimi yolladım.Msn'e eklersen konuşuruz.

Hadi size bir kıyak yapalım...
İkiniz motorların yıkamasını bölüşebilirsiniz.
Daha önceden benzer bir durumda buluşmalara bölmüştük,yani herkes tek tek yıkamıştı bütün gurubun motorlarını.
Neyse artık size de bu hoşgeldin kıyağımız olsun:cat:Sünger,kova felan getirmeyi unutmayın:)

::sos:: ::sos:: ::sos:: :queen: :queen: :queen: Bu kıyağın biza pahalıya patlıcak galiba :p
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Yeni katılan arkadaşlarla tanışmak dileği ile. MT izmir adına hoşgeldiniz. Gelelim geceye
Halı saha Maçı için kampüsteki sahayı ayarladım. 21-22 arası saha bize ait. 22:02 gibi de yeni demlenmiş çaylarımızı içebiliriz:mrgreen:

Sırada takımları oluşturmak kaldı. Kimler kesin oynuyordu Forrap şu listeyi bi güncellesen.

Portakal Kafe için adresi şöyle tarif edeyim. Bornovada Belediyenin orda Büyük Park var. Büyük Parkın içinde Havuzun hemen yanındaki bahçeli mekan portakal kafedir. Zaten oraya gelen motorlardan yerimizi rahatça bulabilir. Motorları mekanın önüne parkedeceğiz.

detaylar http://www.portakalcafe.com/ adresinde

Birde yeni gelen arkadaşlar şansınıza küsün yine yağmur yağdı motorlar leş gibi oldu çokça bez ve deterjan getirin yıkaması zor olacak. Adettir yeni gelenler motoru yıkar ya da yıkamazsa tatlı yiyelim tatlı konuşalım derler.:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
yaz beni forrap kadroyaa...:cat:

mevkii : santrfor :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Birde yeni gelen arkadaşlar şansınıza küsün yine yağmur yağdı motorlar leş gibi oldu çokça bez ve deterjan getirin yıkaması zor olacak. Adettir yeni gelenler motoru yıkar ya da yıkamazsa tatlı yiyelim tatlı konuşalım derler.:mrgreen:
motorları yakın parkedin bi kerede hepsini çıkartalım o zaman:salut:
Bende iş çıkışı gidecem toplantıya :thumleft: ( benim işyeri zaten büyük parkın karşısı :queen: ). Sana özelden msn adresimi yolladım.Msn'e eklersen konuşuruz.
::sos:: ::sos:: ::sos:: :queen: :queen: :queen: Bu kıyağın biza pahalıya patlıcak galiba :p
ok ekliyorum...bi biraz geç gidelim kalkışa yakın ordan direk halısahaya bağlanırız...motorlarıda kolay kaçılabilecek bi mevkiye yerleştirelim mi?ne dersin dostum :bounce:
Hadi size bir kıyak yapalım...
İkiniz motorların yıkamasını bölüşebilirsiniz.
Daha önceden benzer bir durumda buluşmalara bölmüştük,yani herkes tek tek yıkamıştı bütün gurubun motorlarını.
Neyse artık size de bu hoşgeldin kıyağımız olsun:cat:Sünger,kova felan getirmeyi unutmayın:)
portakal kafede vardır temizlik ekipmanı ordan alırız nabalım...:pr:

forrap benide ister oyuna ister tribüne yaz farketmez...oyuna yazarsan ona göre eşya getireyim ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ohooooooooooooooo İZMİT-MT organize olmuşta bide topik almış başını gitmiş ...

abi nasıl olacak karmamı yapacağız iller bazındamı yapacağız yada yaşlılar ile gençlermi yapacağız maçı altışar kişimi olacak takımlar yedekler olacakmı hakem olacakmı basın yayın kuruluşları olacakmı hangi kanaldan verilecek maç benide çekerlermi ....bu sorulara cevap bekliyorum lütfen hehe ...:queen:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
ben oynuyorum valla tanercım bole maclarda pek mevki olmaz haberin olsun sadece toplu hucum ve birde kaleci olur:p yaw fınal çıkışı bole ilaç gibi gelicek toplantı ustune birde maç,murat abicim teşekkürler sahayı ayarladığın için:rendeer:gerçi orayı neden ayarladığını biliyorum ben:cherry: arkadaşlar saha çok küçük murat abi yaşlıları düşündüğünden değil,sahada sakatlanma numarası yapıp güzelim çayları yudumlamak için ayarladı orayı:p
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
öncelikle yeni üye arkadaşlarımıza mt izmir grubunahoşgeldiniz diyelim. sevgili tuncer listeye hemen eklemişsin ismimizi teşekkürler dostum :rendeer:
beni kaleci olarak yazarsanız sevinirim:queen::queen:
sevgiler
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
:salut: :salut: :salut: Arkadaşlar benim iş için Denizli'ye seyahat var gibi görünüyor.Yarın öğlene doğru yada perşembe günü gün doğarken çıkacağım yola.Motorla ikinci uzun yola çıkışım olacak.Büyük ihtimal toplantıya gelemeyeceğim.Chatkut dostum üzgünüm motorları yıkamak sana kaldı :queen: :queen: :queen: Artık yolculuk dönüşü bidahaki toplantıda ben yıkarım motorları.Yolculuktan fotoları koyarım seyahat dönüşü.
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
22:02 gibi de yeni demlenmiş çaylarımızı içebiliriz:mrgreen:

Wallaceee son maç seyretmeye götürdüğün yerde 1 bardak küçük çaya 5YTL istemişlerdi.:salut:
Senin "Şimdi yine sen yanlış hatırlıyorsun" Klişesini yapıştırmaya hazırlandığını görür gibiyim.:bounce:
Ama yemezler...
Şahidim var Lodos ve İski hatırlayacaklardır.:queen:
Sen iyisimi koy buraya belediyeden tasdikli fiyat listesini.:silent:
Ne de olsa bu maçın o maçtan aşağı kalır bi yanı olmayacak.:cat:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Bi hafta girmeyince siteye yürüyüp gidiyo heralde topikler ya.. Okuyacağım die başından sonuna göööbbeeeem çatladı walla :mrgreen:... Beni de yazın listeye ama maç kısmında çirkef amigoların arasına.. Cuma görüşmek üzere :cat:...

Beni de amigo tarafına yazın,gelir fıstık(küçük taş) atarım kalecilere.Kim vurduya çok adam sakatlamışımdır uzakdan:p:p.Sapan denen bişiy var canım allaa allaaa:p:p:p

Hadi biz amigo takımını yaptık diyelim ama siz daha takım kurmamışsınız....Huzurevi Mt ve Kreş Mt yerine bence İller karşılaşması daha güzel olur.Deplasman hesabı.:cat::cat:Ha bi aksama olur da Manisa ekibi öne geçer gibi olursa orası EGE ÜNİVERSİTESİ ORDAN ÇIKIŞ YOOOOOK!!!

(Murat abi boşuna mı tuttu orayı,organizeye bak hehehee!!!)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ahmet'im canım kardeşim 13 yıl İZMİR'de çalışmış biri olarak tüm pazarcı ve tüccar esnafını ve İZMİR'in arka sokaklarında yaşayan isimsizlerini şifayen tanırım bilgine :cherry: yıkarım şoparları

maç saati ege üniye bi kasada amigolarına şarap hadeeeeee:queen:
cümbüşe bak sen gelde ayıkla pirincin taşını o saatten sonra benide dinlemez herifler, seni ben bile kurtaramam :queen::rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Mesai saatleri ile çakıştığı için gelemiyorum :salut::salut::salut::salut: fakat 24:00 da yani işten çıkar çıkmaz kuşadasına doğru yola çıkıyorum bi ararım yetişebilirsem göreyim bi sizi özledim valla :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
DOSLARIM BENDE BU AKŞAM ANTALYA'YA GİDİYORUM NEZAMAN DÖNERİM BELİRSİZ EĞER CUMAYA KADAR DÖNEMEZSEN KUSURA BAKMAYIN:pale:.ZATEN AYAĞIMDA Bİ AĞRI VAR DOKTOR EĞER DİKKAT ETMEZSEN PROFOSYÖNEL FUTBOL YAŞANTIN BİTER DEDİ:p BENDE KENDİMİ RİSKE ETMEK İSTEMİYORUM:mrgreen:.ZATEN BU FUTBOLU BİLENDE OYNUYO BİLMEYENDE CANIM ŞİMDİ BİRİ GELİR BENİ DURDURMAK İÇİN Bİ FAUL YAPAR Bİ TEKME HAYDE BİTTİ SONRA PROFOSYÖNEL LİG:queen: ONUN İÇİN SİZE İYİ EĞLENCELER:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Haydaaa,bu ne ya herkes havlu atmış:silent:
Ben anlamam abi,"gelemiyorum,gelemiycem vs." diyenler bunun bedelini ağır öderler:p
Takım kurma olayından önce Huzur evi MT ve Kreş MT mi yapacağız maçı yoksa Manisa-İzmir olarak mı yapacağız ona karar vermek lazım,bu da gelecek kişilere göre değişir gibi.
İsterseniz takım kurma olayını buluşmaya saklayalım,sahaya 15-20 dakika erken geçeriz zaten,5 dakika da kurarız takımları:wiinkk:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
aynen tuncerim MANİSA-MT iş dolayısı ile su koymaya başladı ama GÜRKAY yetişecek sanırım maç saatine doktorlar öyle dedi :) bu akşam toplantıda netleşir bazı şeyler merak etme ama tahmin ediyorum karma olacak şimdilik çünki gece çalışanlar var , geç mesaiden çıkanlar var anlayışla karşılamak lazım yani ekmek parası :wiinkk:

bide o kadar yolu tepmek var bide geri dönmek var :silent:

hadi biz çingeneyiz kapımız çok dostumuz çevremiz çok İZMİR'DE ama dönmek zorunda olan arkadaşlarımız olacak napalım şimdilik böyle

biz geliyoruz nasipse ama :)

amayı çok kullandım ama :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tabi canım önce iş zaten...Para kazanacağız ki eğlenelim,eğlenmek için para lazım,öpücük kabul etmezler bizden:p

Bekliyoruz abi,takım kurma olayında acele etmeyelim...
Maçı da erkene aldık,21:00 - 22:00 kiralandı.Sizin dönüşünüz açısından daha uygun olacaktır dönmek isterseniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst