[İzmir MT] 08 Haziran Cuma Toplantı + Halı Saha Maçı

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sen her türlü alıcan abi termosu:cherry: universite sınırlarını aşmaya başladı namın,kurumsallaşmış şirketler önlemini almalı bence sana karşı:p:p

zaten acil bir sponsor bulmam lazım yoksa ne olacak bu halimiz bilemem?:queen:

ya bu arada arkadaşlar topic iyice geyiğe sardı diyecekler diye korkuyorum ama allahtan diyecek kimse yok. MT izmir adına
sevgi ve saygılarımla,

:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
abi ozaman bırakalım geyiği naptın halısayı ayarlayabildinmi:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
abi ozaman bırakalım geyiği naptın halısayı ayarlayabildinmi:mrgreen:

valla ayarlayamadım desem yemezsiniz. şu an için zemin top oynamaya müsait 21-22 bize rezerve, ama ben 22-23 için bastırıyorum ki o saat maç için daha uygun.

bir de geyik olayına değineyim anılarım depreşti bir anda da o yüzden yazdım. siz gençler çok sanslısınız biz huzurevi Mt üyeleri böyle topiclerde geyik yapacaz hemen bir abimiz uyarırdı bizi MT izmir adına. ne günlerdi be yaw
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Aaaa iş yerimin 100 metre ilerisinde toplantı varmışta benim haberim yokmuş.Ne zamandır toplantılara katılmak istiyordum.Ben istiyordum bir göz allah verdi iki göz.Nasipse bende toplantıdayım...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
geyik yapmayın !!! geyik yapmayın !!! :cherry: devlet dairesi burası... :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yapacaz kardeşim yapacaz hatta geyik bulursak mangalda bile çeviririz sen de gelecen mi?
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
:queen::queen::bounce::bounce::mrgreen::mrgreen:

gidin kendi kapınızın önünde oynayın.İş yeri burası.Kreş değil...
(Özlem atlamasın da!!!):bounce::bounce:

Murat abi çay için özel bir tarifin var mı ?? yani yemek ayırt etmek gibi çay ayırt edermisin:silent::silent:

Efenm illaki tomurcuk olacak içinde ya da ceylon çayı inceden içinde barındıracak gibi? Yok yani sponsor ararken detay vermek lazım.Plastik bardak dersen buluruz,malum benim bi plastik firmasından zaten sponsorluğum var sorun olmaz:cat::cat::cat::cat: Plastik bardağı da ekleyiveririz...




http://youtube.com/watch?v=aZRNdTYCWiQ

konudan alakasız ama bid e şu görüntüye bi bakın,

http://youtube.com/watch?v=Y3ADW_mp2n8&mode=related&search=
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
biz huzurevi Mt üyeleri böyle topiclerde geyik yapacaz hemen bir abimiz uyarırdı bizi MT izmir adına. ne günlerdi be yaw

ne günlerdi bee hey gidi hey :salut::salut::salut: nerden nereye :cherry:

bu arada balık muhabbeti noldu gittiniz mi karaburuna :silent::silent:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Cozutmayınnnn :p
Bilmeyenarkadaşların bilgisine:
Eser'in kafasına fotoğraf makinesi çarpınca böyle oldu. Yoksa eskiden böyle sizli bizli konuşmazdı o :pr:
Eseeeerrrrr!!!
Senin fotoğrafçıyı beklettik beklettik sonunda Hollanda'ya gitti yineeee:bounce:
Bu arada hazır makine yokken. Sen bakma fazer mazer. Gel ben seni crossçu yapayım. Hiç olmasza işine yarar işe kestirmeden gider gelirsin. Hem ona Wallace de binemiyor :p Boyu yetmiyor da....:cat:
Seni çoook özledik:rendeer:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
203
selam arkadaşlar :queen:bakalım kim yencek kim yenilcek :queen:dostluk kazansın:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Amma geyik dönmüş yav bakmadık topice iyiki:p
Wallace,halı sahayla konuşmadın mı abi sen 22-23 için:cyclopsanŞaka yapıyorsun biliyorum...
21-22 ayarlayalı hafta oldu be abi:pGidip konuşacaktın hani 22-23 için:)Cık cık cık...

mehmetcalli35,bekleriz dostum,buyur gel:cat:
MT İzmir adına hoşgeldin:) (wallace içimden geldi idare et:p)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Cozutmayınnnn :p
Bilmeyenarkadaşların bilgisine:
Eser'in kafasına fotoğraf makinesi çarpınca böyle oldu. Yoksa eskiden böyle sizli bizli konuşmazdı o :pr:
Eseeeerrrrr!!!
Senin fotoğrafçıyı beklettik beklettik sonunda Hollanda'ya gitti yineeee:bounce:
Bu arada hazır makine yokken. Sen bakma fazer mazer. Gel ben seni crossçu yapayım. Hiç olmasza işine yarar işe kestirmeden gider gelirsin. Hem ona Wallace de binemiyor :p Boyu yetmiyor da....:cat:
Seni çoook özledik:rendeer:

Canım abim bende sizleri çok özledim ama bnm dışımda gelişen bazı olaylar oldu. babam çok hasta. Onunla ilgileniyorum, hastanelerdeyim sürekli. şimdi evde yatıyor. Toplantıda konuşuruz bir bir. Bide ne bileyim, sormadım sizleri ya , marko abi, wallace dostum . . . . demeye yüzüm olmadı işte . . .
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Eser'ciğim,
ben insanları bana karşı olan tutumlarından değil.
Yüreğinin güzelliğinden severim.
Sen de onlardan birisin.:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
halısahadan pazartesi haber gelecek endişeye gerek yok. balığa gittik burak ama cumartesi gittik resimler MT İZMİR bölümünde
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
tuncer says alıntı yapamadım :silent: MNY46[/B](Nezih),arkadaşı alıcam toplantıya giderken (fuchs'u)yoksa seni alırdım,artık dolmuş molmuş gel,bekliyorum gel de ensene bir iki şaplak atayım.[/QUOTE]

gelicem kardeşim gelmem mi? :cat:

ama şaplağı kim atar bilemiyorum :mrgreen::p
görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bide o var tabiki iller modundamı yoksa yaşlılar gençlermi :mrgreen: diye şekillenecek takımlar bi karar verelim sonra yer saat kaç nuda kesinleştirin artık taaa bilemneyin nikahından geleceğiz maça :)
bence organizasyon zayıf kardeşim wallace yapamayacak bu işi maç nasıl yapacak bilmiyorum :queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
portakal cafe için kroki koyucaktınız...Gerçi cumaya daha var ama benim ilk katılımım olucak heyecanımı mazur görün :p
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Bi hafta girmeyince siteye yürüyüp gidiyo heralde topikler ya.. Okuyacağım die başından sonuna göööbbeeeem çatladı walla :mrgreen:... Beni de yazın listeye ama maç kısmında çirkef amigoların arasına.. Cuma görüşmek üzere :cat:...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst