MT İzmir - MT Manisa Bomba Çeşme Gezisi,Yat Turu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tamam sende orayla konuş.Ben hiltonla da konuştum,hoş bir indirim yapamadılar,çok avantajlı bir menü hazırlamışlar ondan kaynaklı indirim olayı yapamıyoruz gibi çeşitli şeyler söyledi oranın sorumlusu.

Yemek + içecek + bowling =9 ytl :)

Sen parkbornova ya da bak olmadı Bostanlı Egs ye de bakarız bowling planet'a,duruma göre bir değerlendirme yaparız:wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
20 ile 40 arası dedim,ortalama 30 kişi olarak hesaplattır,30 + de:wiinkk:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bi kere ben dansöz deilim:salut: o müzige karsı olan hassaslıgımdan dolayı kaynaklanan haraketliligim sonucu ortaya cıkmıs ve benı suan pişmanlık duygusu içinde bırakan figürleri birdaha asla yapmamaya karar verdim :salut:

rol konusuna gelincede pamuk prenses den asagı kurtarmaz:bounce:

:cat: GÖKSU senden beklediğimiz cevap buydu...önümüzdeki ilk MANİSA-MT toplantısında seni aramızda görmek istiyoruz. :rendeer:
kaytarmak yok...:)

sen bizim grubun pamuk prensesisin...:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Ya bi durun ya olm beş haftalık organizasyon planları yapıyoruz
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
Tamam sende orayla konuş.Ben hiltonla da konuştum,hoş bir indirim yapamadılar,çok avantajlı bir menü hazırlamışlar ondan kaynaklı indirim olayı yapamıyoruz gibi çeşitli şeyler söyledi oranın sorumlusu.

Yemek + içecek + bowling =9 ytl :)

Sen parkbornova ya da bak olmadı Bostanlı Egs ye de bakarız bowling planet'a,duruma göre bir değerlendirme yaparız:wiinkk:


ABİCİM ADALAND dedik kaşla göz arasında sokuşturdunuz bowling olayını ha :queen:tamam illa orada da şampiyon ol gürkay:p bizi yen gürkay :mrgreen:diyorsunuz yani bunu siz istediniz tutmayın benide yazın listeye:queen::cat:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
ABİCİM ADALAND dedik kaşla göz arasında sokuşturdunuz bowling olayını ha :queen:tamam illa orada da şampiyon ol gürkay:p bizi yen gürkay :mrgreen:diyorsunuz yani bunu siz istediniz tutmayın benide yazın listeye:queen::cat:

gürkay abi,gençlere de biraz fırsat tanımak lazım.Tavlada 1. gel,sırıkla atlamada400 metre engellide,artistik patinajda,deve güreşi(ki ata sporumuzdur)...

Yani olmaz böyle,bari 2. gel de yarışmaya girdiğimizden bişey anlayalım :mrgreen::mrgreen::mrgreen::p:queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
gürkay abi,gençlere de biraz fırsat tanımak lazım.Tavlada 1. gel,sırıkla atlamada400 metre engellide,artistik patinajda,deve güreşi(ki ata sporumuzdur)...

Yani olmaz böyle,bari 2. gel de yarışmaya girdiğimizden bişey anlayalım :mrgreen::mrgreen::mrgreen::p:queen::queen::queen:

seni kıracağıma o bowling topunu kırarım ahmet'im :queen:gençlerin önünü açıyorum tamam ben çekiliyorum:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
gürkay adaland ayrı,bu toplantıda yapacağımız bişey,adaland ise gezi:p
Tam anlamıyla değerlendiriyoruz işte daha ne istiyorsun:p

rots,şu halı saha maçı geçsin hemen ardından açıp ilk başa da seni yazacağım merak etme:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Resimler uçmuş...... İyiki bakalım dedik.....:pr:
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Coook Güzellllllll resimlerrrr yat tuuru guzel olur balıkkesir/ayvalık ta bende gıttım cok guzellll yerlerrrr harikaaaaa
Motorlarda o biçimmmm yani yabana atmamak lazımmm :wiinkk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst