Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
Tamam sende orayla konuş.Ben hiltonla da konuştum,hoş bir indirim yapamadılar,çok avantajlı bir menü hazırlamışlar ondan kaynaklı indirim olayı yapamıyoruz gibi çeşitli şeyler söyledi oranın sorumlusu.
Yemek + içecek + bowling =9 ytl
Sen parkbornova ya da bak olmadı Bostanlı Egs ye de bakarız bowling planet'a,duruma göre bir değerlendirme yaparız:wiinkk:
Yemek + içecek + bowling =9 ytl
Sen parkbornova ya da bak olmadı Bostanlı Egs ye de bakarız bowling planet'a,duruma göre bir değerlendirme yaparız:wiinkk:
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.