- Katılım
- 22 May 2007
- Mesajlar
- 10
hakanla konuştum az önce - benim dediğim fiyatlara sisy bar enayiliğe giriyormuş - üstelik hakandaki çok çok daha güzel - duyan duymayan kalmasın.
Arkadaşlar herkeze selamlar Bir kaç arakadaşım keewayle aştılar artık .Teki 32 bin kilometrede diğeri 65 binde fotoraflarınıda koycam kilometrelerinin ve hiç bir sorun yaşamamışlar hayla.Darısı bizim keewaylerin başına...
65 bin olanı haftasonu çekcem ozman eklerim....
Jamaika 84 Usta hakkında yazdıkların hoş olmamış.
ArkadaŞlar Ben Daha Öhce Hyosung 250 Gtr Almayi DÜŞÜnÜodum (hyoyla Bunun Ne Alakasi Var Demeyİn Ben Sadece Motora Bİnmek İstİyorum) Ama Malİ Durumum Buna MÜsaİt OlmadiĞi İÇİn Motor Sevdasindan Bİ SÜrelİĞİne VazgeÇmİŞtİm Ancak BugÜn ArkadaŞim Keewayİne Bİnene Kadar Malİ Olarak Ucuz ArkadaŞta Memnun OlduĞunu SÖyledİ Sİzce Nasil Bİr Motor Kronİk Problemlerİ Ve Eksİklerİ Nelerdİr?? TÜm Forumu OkuyamayacaĞim İÇİn Bİ İkİ Satirla Kullanan Bİrİsİ AÇiklik Getİrİrse Sevİnİrİm...
Arkadaşlar çanta almayı planlıyorum. http://www.motohobi.com/resim/ss250/009.jpg bu canta hoşuma gidiyor. İçinizde bunu kullanan varmıdır?
jameika 34 abicim ben öncamı kırdım ya gecen baktım ve bizim yazılardada okudum 60 ytl sendeki ne kadar.
bide dün kadıköyde bitane motorda renkli cam gördüm oda aynı mıdır? bir fikrin var mı?
Renkli cam var orijinalinin aynısı siyah olan. 40 ytl. İstediğn zaman haber verirsen getirebilirim. beni cep yada msn.den haberdar et isteyeceğin zaman.görüşürüz
Yedekparça ve aksesuar konusunda yardım bekleyen arkadaşlarım bana MSN adresinden ([email protected]) yada 05359271141 no.lu telefondan ulaşabilirler.
Akşamları ise 19.00'dan sonra İcadiye Mahallesi Ayarcıbaşı sok.No.22 D.1 Bağlarbaşı adresine gelebilir ordan istediği malzemeleri alabilirler tabiki önceden istediği malzemeyi bana söylemeli (Çünki hepsi benim elimde mevcut değil).
Merhaba arkadaşlar. Şu far meselesini bir açıklığa kavuşturalım. Ben tam anlamadım hangi farın içini takacağımızı. Ben beylikdüzünde oturuyorum. Sanırım kendim yapmak zorunda kalacağım. Biraz detaylı bilgi gelirse değiştirmem şart, çünkü düzenli olarak beylikdüzü kanlıca arasında gece yolculuğu yapıyorum. Bazı noktalarda karanlıkta kalıyorum. İlginize teşekkürler.
çantalar çok güzel - fiyatı neymiş yanlardakilerin? ben de alabilirim.
Selam arkadaşlar şu malum 2006 modellerde genelde başgösteren debriyaj yayları ile ilgili sıkıntıyı tan anlamıyla çözebilen varmı
kısaca hatırlayalım bilmeyenler için motor ısındıktan sonravites geçişlerindeki zorluk şanzımandan vites geçerken gele trak gibi sesler biliyosunuz ben bunla çok uğraştım 2 kez debriyaj yayları bir kezde balatalar değişti, motomax servisten gelip kendi aldı motoru 2. sinde kendi yaptı 500 km sonra eski haline döndü.
sıkıntı motor ısınınca debriyaj balatasının üstünde 4 adey yay varmış ayırmayı sağlayan yaylar özelliğini yitiriyormuş
ne yapmak lazım sizce iyice ısınınca vites küçültüyorum tok tok diye sesler geliyo yolda yürüyen insandar bile dönüp bakıyo
bu titan yayları uyuyormu kullanan arkadaş varmı nasıl temin ederim