- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
- Konu Yazar
- #1
Kadehler dostluklar için kaldırıldı.
acaba önce ne yesem, balık mı meze mi?
grubumuzun en genç üyesi güreli abimiz.:queen:
Rots da yemeğe öncelik vermiş.
Gençleri ellerimizle besleriz.
bu tshirtlere bayıldık ve hemen aldık.:queen:
Racingiski pite girmiş. Bizim masa pitstop gibiydi de.:queen:
Bakınız Racingiski yerine geçiyor tekrar. Aldı buzu kaçtı:queen:
Döktürelim biraz dedik.
kaptan da baskılarımıza dayanamdı ve demir aldı
Heryerden flaşlar patlıyordu:queen:
Mecit dedi ki.......... :queen::queen:
Huzurevi MT
rahmi abimiz şampanya patlattırdı şerefimize.:queen:
Umutus canım kardeşim benim sen ne güzel bir adamsın ya.
allah her daim mutlu etsin sizi inşallah
bayramda kesin lokum çorap almaya gelirim bunlar antreman:queen:
uyuyorum sanmayın kesinlikle kurgudur bu.
Bu yaz dondurmacı olarak çalışsam mı acaba?
zaten usta şaşırdı kaldı motorcu ve dondurmacı?
Yeni siparişleri de aldık
amma da bol doldurmuşum ama
afiyet olsun herkese nasip olmaz Wallace ustanın elinden dondorma yemek:queen:
gecenin 04 ü olmuş, çay krizimi yenmek için açık bir kumrucu bulduk ve arkadaşla orada tanıştık.
Dedi "sen bana kumru ve su verdin bende sizin motorların başında nöbet tutayım."
Paşam acılı severmiş doldurdu biberi:queen:
maşallah maşallah ne de kibar yiyor kızımız.
balıkları mecit tuttu:queen:
ama dedik yetmez bu bize denize geri attı.
Tavla turnuvasının final maçı. faruk ve gürkay
ve kazanan gürkay oldu.:queen: hediyeni en kısa zamanda alacağız.
kardeşim dalmış manzaraya kimbilir neler düşünüyor.
MT ENGLAND bağlantılarını da kurduk orda. artık uluslararası olacağız.
evet kumruya gel kumruya.....
baba da traşa gelmiş
ekmekleri kızartırım malzemeden çalmam:queen:ketçap mayonez olsun mu abicim:queen:
Yorumlar sizde:queen::cat:
Son düzenleme: