MT İzmir - MT Manisa Bomba Çeşme Gezisi,Yat Turu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Resim001.jpg

Kadehler dostluklar için kaldırıldı.

Resim002.jpg


Resim003.jpg


Resim004.jpg

acaba önce ne yesem, balık mı meze mi?

Resim005.jpg

grubumuzun en genç üyesi güreli abimiz.:queen:

Resim006.jpg



Resim007.jpg

Rots da yemeğe öncelik vermiş.

Resim008.jpg

Gençleri ellerimizle besleriz.


Resim009.jpg


Resim010.jpg


Resim011.jpg

bu tshirtlere bayıldık ve hemen aldık.:queen:

Resim012.jpg

Racingiski pite girmiş. Bizim masa pitstop gibiydi de.:queen:

Resim013.jpg


Resim014.jpg


Resim015.jpg

Bakınız Racingiski yerine geçiyor tekrar. Aldı buzu kaçtı:queen:

Resim016.jpg

Döktürelim biraz dedik.

Resim017.jpg

kaptan da baskılarımıza dayanamdı ve demir aldı

Resim018.jpg


Resim023.jpg


Resim024.jpg


Resim025.jpg


Resim026.jpg

Heryerden flaşlar patlıyordu:queen:

Resim030.jpg

Mecit dedi ki.......... :queen::queen:

Resim031.jpg

Huzurevi MT

Resim032.jpg


Resim033.jpg


Resim034.jpg

rahmi abimiz şampanya patlattırdı şerefimize.:queen:

Resim035.jpg


Resim036.jpg

Umutus canım kardeşim benim sen ne güzel bir adamsın ya.

Resim037.jpg

allah her daim mutlu etsin sizi inşallah

Resim038.jpg


Resim039.jpg


Resim040.jpg


Resim041.jpg


Resim042.jpg


Resim043.jpg


Resim044.jpg


Resim045.jpg


Resim046.jpg


Resim047.jpg


Resim048.jpg


Resim049.jpg


Resim050.jpg

bayramda kesin lokum çorap almaya gelirim bunlar antreman:queen:

Resim051.jpg


Resim052.jpg


Resim053.jpg


Resim054.jpg


Resim055.jpg


Resim056.jpg


Resim057.jpg


Resim058.jpg


Resim059.jpg


Resim060.jpg


Resim061.jpg


Resim062.jpg


Resim063.jpg


Resim064.jpg


Resim065.jpg


Resim066.jpg


Resim067.jpg


Resim068.jpg


Resim069.jpg


Resim070.jpg


Resim071.jpg


Resim072.jpg


Resim073.jpg


Resim074.jpg


Resim075.jpg


Resim076.jpg

uyuyorum sanmayın kesinlikle kurgudur bu.

Resim077.jpg


Resim078.jpg


Resim079.jpg


Resim080.jpg


Resim081.jpg


Resim082.jpg


Resim083.jpg



Resim084.jpg


Resim085.jpg


Resim086.jpg


Resim088.jpg


Resim089.jpg


Resim090.jpg


Resim091.jpg


Resim092.jpg

Bu yaz dondurmacı olarak çalışsam mı acaba?
Resim093.jpg

zaten usta şaşırdı kaldı motorcu ve dondurmacı?
Resim094.jpg

Yeni siparişleri de aldık
Resim095.jpg

amma da bol doldurmuşum ama
Resim096.jpg

afiyet olsun herkese nasip olmaz Wallace ustanın elinden dondorma yemek:queen:
Resim097.jpg


Resim098.jpg


Resim099.jpg


Resim100.jpg


Resim101.jpg

gecenin 04 ü olmuş, çay krizimi yenmek için açık bir kumrucu bulduk ve arkadaşla orada tanıştık.
Resim102.jpg

Dedi "sen bana kumru ve su verdin bende sizin motorların başında nöbet tutayım."
Resim103.jpg


Resim104.jpg


Resim105.jpg


Resim106.jpg

Paşam acılı severmiş doldurdu biberi:queen:

Resim107.jpg


Resim108.jpg

maşallah maşallah ne de kibar yiyor kızımız.

Resim109.jpg


Resim110.jpg


Resim111.jpg


Resim112.jpg

balıkları mecit tuttu:queen:
Resim113.jpg

ama dedik yetmez bu bize denize geri attı.

Resim114.jpg


Resim115.jpg


Resim116.jpg


Resim118.jpg

Tavla turnuvasının final maçı. faruk ve gürkay

Resim119.jpg

ve kazanan gürkay oldu.:queen: hediyeni en kısa zamanda alacağız.

Resim120.jpg


Resim123.jpg

kardeşim dalmış manzaraya kimbilir neler düşünüyor.
Resim124.jpg


Resim125.jpg


Resim126.jpg

MT ENGLAND bağlantılarını da kurduk orda. artık uluslararası olacağız.

Resim128.jpg


Resim129.jpg


Resim130.jpg


Resim131.jpg


Resim132.jpg


Resim133.jpg


Resim134.jpg


Resim135.jpg


Resim136.jpg


Resim137.jpg


Resim138.jpg


Resim139.jpg


Resim140.jpg


Resim141.jpg


Resim142.jpg


Resim143.jpg


Resim144.jpg

evet kumruya gel kumruya.....
Resim145.jpg

baba da traşa gelmiş
Resim146.jpg

ekmekleri kızartırım malzemeden çalmam:queen:ketçap mayonez olsun mu abicim:queen:
Resim147.jpg


Resim148.jpg





Yorumlar sizde:queen::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
murat Abi supersin tek kelime.. :cat:
Deli dolu bir Gezi oldu..
EMEĞİ GECEN, VE BİZİMLE BERABER OLAN HERKESE SEVGILER SAYGILAR
sizi sevmeyen ölsün :queen:
Fotograflara bakmaktan gozumu alamadım yahu..
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
93
ya ağlıcam şimdi :pale:
daha ne denebilir ki süper olmuş
fotolar çok güzel bir de olmak vardı tabiki. sizlerin adına çok sevindim
mecit tabiki seni ayrıca tebrik ediyorum
gecesi ayrı gündüzü ayrı ve birbirinden eğlenceli...

sevgiyle kalmaya devam edin :)
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
murat harikasın,emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler,harika bir gündü :cat:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
off offf offf:pr::pr: ellerinize sağlık emeği geçenlerede teşekkürler,öz hakiki mt gezisi olmuş bu:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Süpersiniz...Tebrikler....

İşte bu yaaaa......:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Usta çok güzel de Manisa neree Çeşme nere.
Manisalılar Çeşmeye mi gitmiş ? Yoksa Manisa üzerinden mi Çeşmeye gitmişler :))) Pardon ben anlayamadım.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
Usta çok güzel de Manisa neree Çeşme nere.
Manisalılar Çeşmeye mi gitmiş ? Yoksa Manisa üzerinden mi Çeşmeye gitmişler :))) Pardon ben anlayamadım.

anlaşılmıcak bı durum yok manısası ızmırı yok burda,10 numara bir ekip var sadece:)
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Arkadaşlar muhteşem geçen gezimizden ilk fotoğrafları yavaş yavaş yüklüyorum.Ama okadar güzel ve çok varkii ayırmak zor oluyor.Diğer arkadaşlarında ekleyeceği onlarca fotoğraf olduğunu düşünerek kendimi firenledim.Fotoğraflarla ilgili açıklamaları bünyem şu sıralar standby a geçmek üzere olduğu için yazamadım ama yarın eklerim.(ama inanın garanti veriyorum her karenin açıklamasını okurkene çok güleceksiniz)
Başından sonunu kadar yalnız bırakmayan ve kaliteli zaman geçirmemizi sağlayan tanıdığım ve yeni tanıştığım tüm dostlara selam olsun.Organizasyonda başı çeken kardeşlerimede saygılar sevgiler herşey çok güzeldi sağolun....
dscn0725uv9.jpg

dscn0738mv1.jpg

dscn0743zj4.jpg

dscn0747ec7.jpg

dscn0733sf5.jpg

dscn0748dw6.jpg

dscn0750er6.jpg

dscn0761qc0.jpg

dscn0770gc4.jpg

dscn0773xr8.jpg

dscn0777nl5.jpg

dscn0779ue0.jpg

dscn0780nk4.jpg

dscn0781fv0.jpg

dscn0789xl7.jpg

dscn0817kx8.jpg

dscn0829vk5.jpg

dscn0836pr3.jpg

dscn0838jn8.jpg
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
Her anıyla muhteşemm, inanılmazz keyifli, eğlenceli ve şen şakrak geçen bi h.sonuydu.. Hepiniz süpersinizz ne diyebilirimm ki.. :cat: :rendeer:
Organizasyonda emeği geçen herkese tekrardan ayrı ayrı teşekkürlerr.. :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
Usta çok güzel de Manisa neree Çeşme nere.
Manisalılar Çeşmeye mi gitmiş ? Yoksa Manisa üzerinden mi Çeşmeye gitmişler :))) Pardon ben anlayamadım.

Ne demek neree,nereee
Manisa-Cesme arası 120km yol var
bunun neyi garip veya neresinde anlasılmayacak bir olay var ????:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam kardeş sormamış kabul edin. Şimdi bunu sorduğuna göre sana lafı anlatmak çok daha zor olacak :mrgreen:
Geziniz güzel olmuş..
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
Tamam kardeş sormamış kabul edin. Şimdi bunu sorduğuna göre sana lafı anlatmak çok daha zor olacak :mrgreen:
Geziniz güzel olmuş..

Anlat Anlat ben rahatlıkla anlarım o konuda hic suphen olmasın..
senin bi kere kullandıgın kelimeler cok sacma geldi bana bende dayanamadım atladım
Tabi herkesin düşüncesine saygı duyarım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anlat Anlat ben rahatlıkla anlarım o konuda hic suphen olmasın..
senin bi kere kullandıgın kelimeler cok sacma geldi bana bende dayanamadım atladım
Tabi herkesin düşüncesine saygı duyarım..

Saçma bulman pek garip gelmedi desem umarım kızmazsın bana. :cherry: :cherry::cherry:
Dediğim gibi organizasyonlarınızın devamını dilerim.
Kolay gelsin arkadaşım.
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
yok ya ne kızcam arkadasıma bak :)
saol bu arada.. Devamı gelecek allah nasip ederse bizim gurubtan beklenir
1 dahaki organizasyonda gorusmek dilegiyle o zaman xnode:bounce:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
kafayi yedim, muhtesem olmus... yakısır sizlere, sabah aksam demlenmissiniz... Rahmi abi ve Markoya ayri bi selam burdan.... Lodosun saclari dagilmis... Gurkay da sanki biraz kilo almis:mrgreen: hepinizi cok ozledim... sahane bi birliktelik olmus...

bi dahakine de BoDRuM a gelinde buralarda dagitalim..
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Öyle muhteşem bir hafta sonu olduki , anlatmak için kelimeler yetmez. zaten görüldüğü üzere konuşan fotoğraflar.:flower::thumleft:::sefereee:emeği geçenlere:thanks:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst