- Katılım
- 15 May 2007
- Mesajlar
- 379
- Konu Yazar
- #1
yeni bir olay değil ama paylaşmak istedim...
lokanta da yanımda çalışan arkadaşlardan biri diğer çalışana ait olan eski model mobilet ile şöyle bi hava almaya çıkıyor...
tabi emanetin canı az oluyor ve 12-13 yaşlarında bir çocuğun kullandığı başka bir motor ile çarpışıyorlar.basit bir kaza ve ikisinde de önemli bişey yok !
olayı bana anlattığın da ortada pek bir problem olmadığı için geçmiş olsun diyerek olayı kapattık.
fakat olanları duyan sevgili çaycımız ismet tamamen iyi niyetiyle kaza yapan arkadaşa
- belki bir yerin de senin farkın da olmadığın birşey vardır, hastaneye git bir muayene ol
diyor.
bizim eleman da büyük sözü dinliyor ve hastaneye gidip doktora
- MOTOSİKLET ten düştüm
r:
diyor.
bisiklet dese sorun yok ama motosiklet deyince hemen polise haber veriliyor ve de ehliyet olmadığı için hem motor bağlanıyor hem de toplam 600 ytl ceza yiyor
ale:
kimsenin böyle bir duruma düşmesini istemeyiz ama düşen olursada bunu hatırlamasını isterim
lokanta da yanımda çalışan arkadaşlardan biri diğer çalışana ait olan eski model mobilet ile şöyle bi hava almaya çıkıyor...
tabi emanetin canı az oluyor ve 12-13 yaşlarında bir çocuğun kullandığı başka bir motor ile çarpışıyorlar.basit bir kaza ve ikisinde de önemli bişey yok !
olayı bana anlattığın da ortada pek bir problem olmadığı için geçmiş olsun diyerek olayı kapattık.
fakat olanları duyan sevgili çaycımız ismet tamamen iyi niyetiyle kaza yapan arkadaşa
- belki bir yerin de senin farkın da olmadığın birşey vardır, hastaneye git bir muayene ol
diyor.
bizim eleman da büyük sözü dinliyor ve hastaneye gidip doktora
- MOTOSİKLET ten düştüm
diyor.
bisiklet dese sorun yok ama motosiklet deyince hemen polise haber veriliyor ve de ehliyet olmadığı için hem motor bağlanıyor hem de toplam 600 ytl ceza yiyor
kimsenin böyle bir duruma düşmesini istemeyiz ama düşen olursada bunu hatırlamasını isterim